Jumbo, 4 of 5de in de rij

Discussion in 'De lounge' started by janna76, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. adi

adi Niet meer actief

Fijn dat mensen Jumbo fijn vinden :)

Ze hebben ook strenge 'gedrags'regels voor personeel. Mischien nu wat minder. Maar in het begin droegen wij ook truien met 'service met een glimlach'. En als een klant je direct aankeek moest je glimlachen. Ook moesten wij altijd met de klant meelopen als ze iets zoeken, dus nooit alleen maar wijzen. En meer van dat soort kleine dingen.

Ik stond daar vaak op zaterdagochtend 8uur helemaal suf vleeswaren te snijden (na een avond doorzakken) en moest gewoon elke minuut een glimlach op mijn gezicht toveren. Heb weleens over lopen vloeken hehehe.
    Maar als ik soms in de winkels kom en het personeel kijkt je aan alsof ze je doodwensen, ben ik wel blij met die regel.

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Ik vind Jumbo een heerlijke zaak, ben nog nooit 4de in de rij geweest, er wordt altijd direct een kassa open gegooid, en ik kom er toch bijna dagelijks. Ze helpen altijd met inpakken als ik veel heb, laden het in mijn auto (ik mag zelf niet tillen) en als ik wat wil hebben wat ze niet verkopen wordt het besteld.

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    Ik werk bij Jumbo. Het klopt inderdaad dat je je boodschappen gratis krijgt als je de 4e wachtende bent. Dus diegene die geholpen word, is geen wachtende meer. Dus in totaal de 5e in de rij. Het maakt niet uit of je een mandje hebt of een volle boodschappenkar!

@ Adi, collega?;)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind Jumbo ook een fijne winkel :)

5. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    O, ik krijg zo`n zin om het eens uit te proberen.

6. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Sneu eigenlijk, vrolijk worden van het idee boodschappen doen.
    Hmmm, er gaat iets hier niet goed.:(:$
    Hahahahaha:D:D;):D

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Je kunt er natuurlijk ook misbruik van maken om de 4e in de rij te zijn. Op een afstandje wachten en kijken tot een kassa 4 wachtenden krijgt en dan een sprint nemen naar de kassa.

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Whahahaha, ik zie me zelf al rennen.

9. Dat denk ik dus ook altijd! Of met je hele familie + vriendenclub afspreken dat je tegelijk boodschappen gaat doen elke week, en dan de '5e' elke keer wisselen.. De ene week de één, de andere week de ander.. ;)

10. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Of op een rustig tijdstip wanneer er maar 1 of 2 kassa´s open zijn opeens met een aantal man (vrienden of familie) bij de kassa gaan staan haha.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    ow haha we hadden dus hetzelfde idee shadixxx

12. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Maar zouden er nog meer winkels zijn met dit soort regels??

13. Nou, wanneer spreken we af? :p

14. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home

ja de bas van dr heyden, maar daar krijg je dus een gratis tas met boodschappen.

en dacht dat ze dit ook bij de lidl hadden, alleen zie die borden niet meer hangen, dus geen idee verder.

15. adi

adi Niet meer actief

hahahah dames van de vorige pagina: Als de kassiere net zo snel 'kassa bij' roept is de plan al mislukt :)

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die ervaring heb ik ook dat Jumbo niet zo goedkoop is als ze doen voorkomen.
    Wij doen vaak boodschappen bij Super de Boer, ook een vrij dure supermarkt. Toen hier de Jumbo geopend werd, hebben wij daar een keer onze wekelijkse boodschappen gehaald. En raad eens? We waren net zoveel geld kwijt!

Verder komen wij niet vaak bij de Jumbo.

Ik vind die regel trouwens wel goed gevonden. Want niks is irritanter dan in een lange rij voor de kassa te moeten wachten.

17. adi

adi Niet meer actief

Ik heb er van 1999 tot 2003 gewerkt als bijbaantje, dus misschien waren we toen collega's :D

18. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    Oh, haha, nee. Toen werkte ik nog bij Albert Heijn!;)

19. gimena

gimena Niet meer actief

heb heb me boodschappen 1 keer gratis gekregen.was niet veel maar wel gratis.

heb op tv volgens mijn bij de vara gezien dat studente.gezamenlijk de jumbo in gingen.
    kochten allemaal kleine dingen en de grote kar met boodschappen als laatste zo dat ze mooi 5e in de rij waren.
    bedrag over de 100 euro gratis kregen.
    was aan het zoeken of ik het filmpje nog kon vinden.
    maar op youtube staat hij niet zo ik het zag

20. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek

Moet je wel alleen a-merken kopen.
    Ik heb bijna nooit a-merk omdat ik dat te duur vind.
    of het nou ergens 2ct goedkoper is boeit me dan niet.
    Ik ga voor huismerk en discount merk! Kan ik 3x zoveel boodschappen halen voor etzelfde geld!

Share This Page