Jumbo, 4 of 5de in de rij

Discussion in 'De lounge' started by janna76, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    Het is inderdaad een goeie regel, maar er word best veel misbruik van gemaakt.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dan neem ik een knappe vent mee die met haar gaat afrekenen terwijl wij met z'n allen gaan aansluiten :D

3. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

Ik kan de pagina niet weer vinden. Maar er was ooit een site daar kon je zien welke producten uit welke fabriek kwamen. Zeg maar dat de lidl hagelslag dus dezelfde was als die van venz of zo.

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    Ja, hetzelfde als melkan melk en friesche vlag melk... zelfde fabriek!

5. adi

adi Niet meer actief

hahahahahaha... dat is een goeie!!

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
  7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek

Dat kan wel zijn, maar dan haal ik nog liever ES hagelslag want dat is nog goedkoper.

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

Dat was hem!! Dankje

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hier al 2x het geluk gehad :D helaas had ik 1x voor 32 euro boodschappen en die x erna voor 18 euro. En je moet het ook zelf aangeven anders doen ze er niks mee.

Jumbo is met bepaalde dingen wel goedkoper maar met bepaalde dingen ook niet. Voordeel is als je hetzelfde merk bij een andere winkel haalt en is daar goedkoper kun je het weer bij de jumbo halen en dan met beide bonnen na info balie krijg je het bedrag terug + extra product en een bosje bloemen :D

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

En hoe werkt het dan? Stel je bent de 4e in de rij, maar de rij ergens vooraan staan er 2 wachtende. Geldt het dan ook?
    En moet je dan door de winkel roepen dat je de 4e bent?

11. Koekeloerie

Waar ik woon hebben we een Jumbo en een AH. de Jumbo is uitgebreider in kaas, brood en beleg. Ze hebben meer assortiment en meerdere merken, maar het vlees en de groente zijn vergeleken met de ah slecht.

12. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Vind ik een goede vraag. Want als je te vroeg roept natuurlijk gaan ze een extra kassa oppenen.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik stond laatst als 5de in de rij en zei tegen mijn vriend: ohh gratis boodschappen!
    Maar toen bleek er in het hoekje nog een kassa open te zijn :p haha!

Ik probeer dat ook altijd te kijken maar het is me nog nooit gelukt een gratis kar boodschappen....

14. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,028
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Hier is laatst een Jumbo geopend dus zal er eens op letten!

Wat ik wel jammer vind, is dat de broodjes, zoals pistoletjes en croissantjes gewoon open liggen.
    Er zit geen deurtje ofzo voor...vind het eerlijk gezegt een beetje onhygienisch.

15. adi

adi Niet meer actief

Ne dan geldt de regel niet.

16. Koekeloerie

Jammer, maar wel te begrijpen.

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bestaat de Jumbo dan al langer dan 10 jaar?
    Kan me niet voorstellen.....

18. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    ik kreeg van de week mijn toetje gratis (datum van de volgende dag) en mijn appels (verkeerde prijs boven het schap, dan geven ze je niet het verschil terug, maar je hele bedrag)
    Super toch??

4e wachtende in de rij heb ik nog niet meegemaakt, telkens gooien ze alweer een kassa open of er is er nog ergens eentje...

19. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Nou dat zou toch wel eens kunnen. Hier ligt in de buurt ook een hele grote jumbo en die ligt er toch al jaren. Want die lag een behoorlijke tijd voordat ik samen ging wonen en we wonen hier nu toch ook alweer 5 jaar.
    Hier is het ideale bij de Jumbo dat ze een super grote eigen gratis parkeerplaats hebben, zelfs met speciale kinderstoel vakken.
    Hij is ook super groot dus ook als het druk is merk je het amper.
    Hier nog nooit gratis boodschappen gehad maar wel een keer dat ik iets gekocht had, en niet op de datum gelet. Thuis kwam ik erachter dat het nog maar heel kort 1 of 2 dagen. Ik ermee terug en kreeg zo nieuw zonder enkel probleem. Ze lopen idd helemaal met je mee als je iets niet kunt vinden. Ze hebben ook genoeg personeel in de winkel, heb vaker dat ik ergens niet bij bij kan en dan hoef ik daar niet lang te zoeken voor personeel dat me kan helpen. In andere winkels moet ik wel eens andere klanten vragen.

20. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    weet niet of juiste antwoord al is gegeven heb niet alle pagina gelezen :p

Het geld dat al bij alle geopende kassa's je als 4e WACHTENDE in de rij komt, dus 1 iemand geholpen en 3 achter haar/hem en jij sluit daar achter bij aan dan krijg je je boodschappen gratis, maar dan moet het zo zijn dat je ook al 4e wachtende bij een andere kassa zou zijn, dus neit dat daar 1 geholpen word en 2 achter diegene staan.

en ook niet als alle kassa's open zijn

Share This Page