Eergisteren bevroren vissticks in koelkast ontdooit en dit zijn we vergeten om te eten. Kunnen we dit vandaag alsnog eten of weggooien?
Om eerlijk te zijn ben ik vooral verrast dat je vissticks ontdooit voor gebruik. Ze zijn ervoor gemaakt om bevroren in de pan te gooien. Ik zou ze zelf niet meer gebruiken.
Dit inderdaad, maar ik denk dat je ze vandaag nog wel kunt eten hoor. Vallen ze niet helemaal uit elkaar als je ze ontdooit?
normaal bak ik ze ook bevroren. Maar er kwam iets tussen en had deze in de koelkast gelegd om het toch later te bakken. maar helaas later weer vergeten.
Als ze in de koelkast ontdooid zijn en daar in blijven liggen, zou ik ze zonder problemen nog eten. Ik doe daar ook niet zo moeilijk over. Vlees of vis dat je koopt in de supermarkt is ook vaak al bevroren geweest. Dan kan je het thuis ook nog een paar dagen bewaren in de koelkast.
Je kan ze ook in de oven doen. Ik gooi echt gewoon bijna alles in de oven ook al staat het niet op de verpakking. Gewoon goed laten garen/verhitten