Ik ben nooit zo een fan ervan geweest en had er echt geen geduld voor. Nu ging ik laatst lekker opruimen en kwam spullen tegen die zonde waren om weg te gooien dus ok vooruit, voor deze ene keer wat moeite erin gegooid, foto's gemaakt en op mp geplaatst. Binnen no time zo goed als alles weg En wat we voor gekocht wordt woowww voor die prijsjes!! Het is soms even zoeken want sommige dingen zien er echt niet meer uit. Heb gisteren bv een gloednieuwe maxicosi voor 12 euro gescoord, hij is wel rood..niet echt mijn kleur maar ach een hoesje eroverheen en het is opgelost Wat zijn jouw laatste aanwinsten via mp?
Ik heb hier ook vanalles geruimd en op mp gezet. Vind het grappig dat sommige dingen waarvan ik het niet verwacht storm lopen. Zo had ik van die oude zinken philips bakken, daar hebben wel 20 mensen op gereageerd haha en wilden zelfs op reserve staat voor als iemand niet kwam. Terwijl andere dingen dan weer helemaal niet populair zijn! Ik vind het heerlijk opruimen! 2 grote pakketten zwangerschapskleding, een oude beamer, paardrijspullen, etc! Fijn dat het allemaal weg is nu!
Ik zit er ook aan te denken om dat te gaan doen maar wat me tegenhoudt is dat het zoveel gedoe lijkt als iemand iets gekocht heeft, het dan in te pakken, naar postkantoor te brengen.. Of valt dat wel mee?
Verslaafd niet maar ik vind het soms wel eens leuk. Laatste wat ik op marktplaats heb gekocht is een trein van playmobil en een loopfiets van puky. Beiden in heel goede staat. Ik hou vooral de playmobil in de gaten. Als ik zelf iets verkoop zijn het meestal grotere zaken. Laatst toettoet. Dat laat ik dan alleen ophalen.
Tja... ligt eraan wat je gedoe vind haha... je moet inderdaad inpakken, adres erop schrijven, naar het postkantoor brengen... ik laat ook altijd nog even het trackingnummer weten. Postkantoor is hier de locale buurtsuper, daar kom ik toch bijna dagelijks.. en ik had 1 kledingpakket van 12 kilo, ja dan sjouw je je een breuk haha maar goed je bent er dan wel vanaf en goede spullen krijgen dan nog een mooi 2e leven.
Nee dat valt echt reuze mee. Ik ga niet elke dag naar het postkantoor, ik laat de kopers altijd weten dat ik het pakketje bv woensdag op de post doe. Dit zodat ik maar 1 of 2 keer in de week (hangt ervan af hoeveel er verkocht is) naar het postkantoor moet.
Ik heb vaak wat op marktplaats staan maar word juist niet goed verkocht Zo heb ik develab schoenen maat 24 van mijn dochter in februari in de sale gekocht van 109 voor 39, heb ze er al opstaan voor 25 maar nog steeds niet verkocht ( dochter heeft te dikke kuiten krijgt de rits niet dicht terwijl ze nu nog maat 23 heeft) ze zijn nog helemaal nieuw in de doos en zelfs niet mee gelopen met passen En heel veel kleertjes van mijn zoontje in maar 50-56-62-68 en dan vooral merkkleertjes, ( Dirkje name it noppies) maar ook dat verkoopt niet, Ik probeer het nu maar via de Facebook verkoophoek denk ik
Hippo: heb je de link naar de Kleertjes toevallig? ik moet in augustus bevallen van een jongetje dus wellicht zit er wat tussen
⥠Groot pakket 50-56-62-68 - Babykleding | Maat 50 - Marktplaats.nl Weet niet of het gelukt is, heb het geprobeerd via de app op de telefoon
Ik verkoop ook alles wat weg moet, maar koop dingen voor onszelf echt nieuw! Ik kan gewoon niet tegen tweedehands
Sommige dingen koop ik idd nieuw..ik vind niet dat je alles tweedehands moet kopen (iets met hygiëne...) Schoenen en vooral voor de kinderen koop ik altijd nieuw
Ik verkoop ook slecht via marktplaats. Behalve z8 kleertjes, dat gaat als een trein en krijg je vaak nog veel voor ook. Door ze dan weer door te verkopen, zijn de kleertjes uiteindelijk niet zo duur. Ik heb zelfs een keer een shirtje van mijn dochter met vlekjes en een gaatje nog verkocht voor een mooie prijs. Ik had het natuurlijk wel eerlijk vermeld en er foto's bij gezet hoe het eruit zag. Maar andere dingen zoals speelgoed, zwangerschapskleding etc. dat loopt bij mij weer helemaal niet.
Verslaafd niet maar vind het wel leuk. Ik gebruik het vooral veel om te verkopen. Ik kan het zo gek niet bedenken of ik verkoop het; meubels, tuinartikelen, verzorgingsproducten ( ongebruikt uiteraard ) waar ik er vele van heb en maar blijven staan, keukenapperatuur, gordijnen, dieren-artikelen ,(kleding van mezelf en al heel veel schoenen die maar een enkele keer aan heb gehad en nog in zeer goede staat waren. Baby en kinderkleding verkoopt mi alleen als het de wat betere merken zijn, maar ook in pakketvorm verkoop ik de andere kleding uiteindelijk wel. Ik laat ook veel gewoon gratis ophalen omdat ik er vanaf wil. Vanmorgen heeft mijn man nog een krabpaal en poezen reismandjes gebracht naar het asiel wegens aanschaf nieuwe spullen. Zij blij en wij ook dat het weer weg is.
Wat ik heel vervelend vind van Mp is dat ze de manier van berichten ontvangen en versturen veranderd hebben. Als ik nu naar mijn site op Mp ga, zie ik staan : 43 berichten. Die kan ik alleen maar per stuk verwijderen. Ik snap er het voordeel niet van.
Wij zijn aan het verbouwen en kopen echt alles via marktplaats. 10 gipsplaten hier, flexibele waterleiding ergens anders, radiatoren uit een nieuwbouw project, nieuw ivm aanleg vloerverwarming. Zo kunnen we heel riant verbouwen voor slechts 1/3 van de prijs. Al onze verbouwingen hebben we zo gedaan. Echt geweldig!
Ik koop wel eens wat. Maar alleen in de buurt zodat ik er gewoon om kan gaan. Maar probleem is vaak dat ik al helemaal in mijn hoofd heb wat ik zoek en sja je vind natuurlijk nooit precies wat je zoekt. En met verkopen. Ik weet niet. Ik heb vaak het idee dat mijn huis helemaal perfect moet zijn voor ik iemand binnen laat en al dat gedoe van iets tevoorschijn halen, schoon maken, foto maken pffff
Ik laat lang niet iedereen binnen hoor. Als het om kleine aankopen gaat blijven we toch echt op de gang staan.
Op mp koop ik niet vaak wat, wel via fb verkoopsite's. Vandaag een zomerjasje voor een euro gescoord en nieuwe sandaaltjes voor mijn dochter voor 10 euro. Nieuw waren ze 50 euro.