Hallo heb een vraag Dit is mijn cyclus 25 november ongi 25 december beetje ongi 26 december goed door gebroken cyclus tussen de 28 en 30 dagen donderdag echt heel minimaal roze verlies gehad donderdag getest negatief vrijdag getest (je moet echt goed kijken wil je wat zien je ziet bijna niets).. vandaag getest met een jumbo eigen merk test zie de foto wat denken jullie? zijn deze testen wel betrouwbaar? hoelang ben ik dan nu ongeveer zwanger en wanneer uitgerekend? Is deze test volgens jullie positief of niet? hoor graag zsm sta helemaal te trillen hier mvg pascalle
Ik zie een vaag tweede streepje ik vind het rot testen ze blijven van die dunne streepjes geven als ik jou was even naar het kruidvat en daar 2v5 halen dan zal hij veel beter te zien zijn maar ik zeg gefeliciteerd hoe lang ongeveer 4weken zwanger
Ik zie een streepje. Heb geen ervaringen met de Jumbo eigen merk testen, ik zou een kruidvat test doen, die 2 voor 5 of een clear blue digital... heel spannend he. Kan me voorstellen dat je staat te trillen.
Niemand verder? ik heb net nog een kruidvat 2v5 opgehaald en die kruidvat met plusje action test en een digitale (deze doe ik morgen ochtend) wat zeggen jullie van mijn test vanmiddag? en welke is het beste die ik vanavond doe? Mvg
Als je vanavond gaat testen, zou ik voor d e 2v5 kruidvattest gaan. En ff proberen je urine 2.5 a 3 uurtjes op te houden.
Ik zou ook voor de kv2v5 gaan, die zijn echt het gevoeligst.Wel even wat langer wachten dan de aangegeven 5 min...Ze hebben tegenwoordig wat langer nodig om duidelijk te worden
die test van jumbo lijkt positief hoor. heb je al een kruitvat test gedaan?? ik heb ook de digitale van clearbleu gedaan.Dan weet je het wel meteen zeker.
@Momo83....nee heb nog geen kruidvat 2v5 gedaan die ga ik zo doen ben zo nieuwsgierig haha maar jullie zeggen dus dat de jumbo test wel positief is??? Kan hij niet vals positief zijn? zijn ze wel betrouwbaar?
Hij lijkt inderdaad positief hoor.Maar ik vind ze niet zo fijn...ik denk dat de kv duidelijk zal zijn zoMeteen. Wel even showen hè
Ik ken de jumbotesten niet. Maar hij lijkt me wel positief. Doe zo de kV2v5 maar. Niet die plustest van de kv. Hoop wel dat je urine geconcentreerd genoeg is! Succes!!
Hallo net getest Met kruidvat 2v5 en action test en een kv plus test alle drie positief!!!! alleen de 2v5 knalt niet, de streep is er wel hoor!!! foto stuur ik straks ff wat denken jullie nu? Mvg
Haha, wat wij denken? Tja we kunnen de testen niet zien. Maar als jij duidelijke streepjes ziet op alle 3.. Dan denk ik dat je zwanger bent!
Hoi hierbij mijn testen hopelijk zien jullie het Wat denken jullie? sta helemaal te shaken nu haha kan het niet geloven wanneer ben ik ongeveer uitgerekend? Mvg
Ik vind ze zeker positief, maar wel superLicht nog, ik denk dat je nog wel een dag of 4 voor nod zit.Ik zou even afwachten tot je je nod voorbij bent, want meer dan de helft van de zwangerschappen gaat mis nog voor nod.