Geen enkele positieve ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sammeke, Jan 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammeke

Sammeke Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    0
    0
    Laatste menstruatie begon op 05 januari.
    Mijn laatste cyclussen zijn tussen 28 en 32 dagen.
    Ben reeds 10 dagen ovulatietesten aan het gebruiken, elke dag ongeveer op zelfde tijdstippen. Enkel de eerste had een streepje (niet donkerder dan de teststreep), de andere 9 allemaal helemaal negatief. Normaal moet ik binnen 7 dagen m'n maandstonden krijgen.

Wat betekent dit?
    Had ik m'n eisprong voor dat ik de testen begon? Zijn de testen niet correct? Moet ik m'n eisprong nog krijgen?

Bedankt!

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ovulatietesten geven altijd wel een streepje. Pas als test net zo donker is als controle dan is het positief.

Als je eerste vrij donker was dan heb je hem misschien toen al gehad.

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Hallo Sammeke,

op welke cyclus dag ben je begonnen met testen en tot wanneer ben je door gegaan? Hoe laat test je?

Het kan van alles betekenen. Heb je een foto van je testen?

4. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Eens kijken, even een hele globale berekening hoor...:D

5 januari is cyclusdag 1. Als je een cyclus hebt van 28-32 dagen, zou je verwachten dat je eisprong ergens plaatsvindt op cyclusdag 14-16, dat zou dan geweest zijn rond 18-20 januari. Je bent de laaste 10 dagen al aan het testen, dus vanaf 17 januari. Dan zou je hem dus opgepikt moeten hebben, alleen denk ik dat je ei eerder geweest is deze maand. Omdat je al een streepje hebt gehad en daarna niet meer, vermoed ik een eerder ei. Kun je ook uitgaan van een eerdere nod.

Ben je al lang van de anticonceptie af?

5. Sammeke

Sammeke Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    0
    0
    Ja ik denk eerlijk gezegd dat m'n eisprong ervoor zal geweest zijn.
    Het is toch bizar dat de eerste test een streep gaf en alle andere niet meer. Ik ben al anderhalf jaar van de anticonceptie af.

Soms begrijp ik m'n cyclus niet en daarom is het zo moeilijk om zwanger te raken. Ik ben nog een aantal dozen gaan halen (ovulatie testen) en blijf testen en we zien wel. Als het niets is, ga ik volgende maand elke dag gewoon testen.

6. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    De ovulatietesten van de Action zijn goed en goedkoop, Ik zou rond dag 8-9 al gaan testen. Ontpillen doe je allang niet meer, dus daar kan het niet aan liggen.

7. Noa1

Noa1 Lid

Apr 23, 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal eens met booey :)

8. Sammeke

Sammeke Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    0
    0
    Wel het zijn idd de action testen die ik gebruik, op aanraden van een aantal vriendinnen die daar goed door geholpen zijn. Momenteel heb ik hevige menstruatiepijnen (dag 23-24 van m'n cyclus) Ik denk dat m'n cyclus deze maand korter zal zijn en dat ik m'n maandstonden binnen paar dagen zal krijgen. Ik heb dus m'n eisprong waarschijnlijk gemist. Maar we hebben wel een aantal keer "geklust" voordat ik begon met de testen, mss is er nog hoop. Volgende maand test ik vanaf dag 8. Bedankt voor de antwoorden!

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Soms kan het zijn dat je een uitschieter hebt qua cyclus, dus zou voor de zekerheid gewoon even doortesten. ;)

Share This Page