Hoi die van kruidvat 2v5 en die kruidvat plus test is nu duidelijker geworden hoor zo licht zijn die niet meer die van de action is wel licht trouwens mvg
De action was na 1 dag overtijd bij mij ook niet donker maar wel duidelijker dan deze. Schrijf je in bij een verloskundige en wacht je eerste echo af dan heb je zekerheid! Voor nu gefeliciteerd!
Zijn deze wel wel goed positief? Ik bedoel ze lopen wel op want vrijdag was hij echt nog lichter van kleur En moest je echt goed kijken wou je wat zien en nu is hij mooi en goed duidelijk gr
Ze zijn alle 3 positief! Die van Kruidvat, de 2 voor 5, vind ik het duidelijkst. Weliswaar nog wel licht, maar het streepje staat er. Als je woensdag ochtend nogmaals test moet hij donkerder van kleur zijn. Spannend hoor. Ik zeg alvast, voorzichtig, gefeliciteerd!
Hoi nu is de 2v5 euro test zo veel duidelijker dus ga het nu toch maar geloven haha morgen ochtend doe ik de digitale mvg
Gefeliciteerd! Wanneer je uitgerekend bent kan je uitrekenen via de calculator! Adhv de eerste dag van je laatste menstruatie.
Hoi net een digitale gedaan er staat ZWANGER 1-2 kan dit wel kloppen, omdat ik donderdag en vrijdag nog negatief getest heb. Hoelang ben ik dan nu zwanger? wanneer kan ik testen als ik een 2-3 wil gr
1-2 betekent dat je op 1-2 weken sinds de bevruchting zit en dat je dus 3-4 weken zwanger bent. Je krijgt namelijk 2 weken 'cadeau'. Dat is internationaal zo afgesproken. Ik zou over een week weer testen voor de 2-3. Gefeliciteerd!
@Hillie1980....ik heb mijn laatste ongi gehad op 26 december dus dat zou betekenen dat ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger ben de test geeft aan 1-2 Klopt dit dan wel? gr
Ja lees de beschrijving maar Als de test 1-2 aangeeft betekend dit: 3-4 weken zwanger Dit had ik ook met mijn clearblue
Volgens mij is 1-2 op de digital goed hoor. Toen ik 4+3 weken zwanger was, gaf de digital bij mij 2-3 aan (zie mijn foto album) Maar dat is per persoon, hcg aanmaak, verschillend volgens mij