Wie o wie kan mij helpen. Aanstaande zaterdag hebben wij een meeting met de oktober mama's. Nu was ik 9 april bij de Jumbo en zag de aktie treinkaartkje voor 14.95. Meisje van de kassa zei de actie duurt de hele maand april. Nou niet dus 12 april was de actie afgelopen. Helaas heb ik dus geen kaartje. Is er iemand hier die nog een kaartje over heeft en deze aan mij wil verkopen???
nou ik weet het omdat ik voor negenmaandenbeurs daar kaartjes kocht voor de trein. Ik zie nu dat het niet meer in de actie is daar. Sorry! Wel op marktplaats zie ik, daar worden wel die kaartjes aangeboden. Misschien bij je in de buurt dat je ze kunt ophalen. Succes! En anders iets van lentetour (van ns)?
Ik vond net idd dat de actie is afgelopen Helaas. Ja heb op marktplaats gekeken,maar het goedkoopste kaartje in de buurt was 25 euro ( mijn retour is 27 euro ,dus kan beter dat doen) Ja die lentetour was mooi geweest als we met zijn 2-en moesten haha. Wel bedankt voor het meedenken
Blokker heeft 2 pers voor 26 euro. Dat is misschien zelfs nog goedkoper dan een 1 pers kaartje of misschien kun je samen reizen met een andere okt mama.
De meeting was afgelopen zaterdag en ik ben uiteindelijk met de auto gegaan. Wel bedankt voor het meedenken