Hoi Allemaal, Vanavond een test van de Jumbo gedaan. Volgens mij is die hetzelfde als de DA test (met paarse dop en doorzichtig folie over het afleesvenster). Na het doen werd het afleesvenster roze en kwam er een witte streep waar ongeveer de teststreep moet komen te staan (beetje in het links van het venster). Na 5 minuten kwam er rechts van die witte streep een echt hele licht roze streep te staan, die in het midden van het afleesvenster stond. Nu dat witte weg is en de achtergrond helemaal wit is, lijkt er nog een hele vage rozige streep te staan. Is dit nu positief ??? Of negatief ?
Nee helaas niet gemaakt Maar morgenochtend ga ik zowieso testen met clearblue, hopelijk heb ik dan duidelijkheid.
Ik ben benieuwd.. Ze zeggen vaak een streep is een streep maar kan me voorstellen dat je twijfelt Wilma
hey hoi, Ik zal je zeggen ik zit in het zelfde en het kan een indrooglijntje zijn de testen van DA staan erom bekend maar dat rose wat je omschrijft dat lijkt mij geen indrooglijntje mischien ben je zwanger maar nog heel pril spannend hoor succes voor strakjes! liefs Wilma
Vanochtend weer dezelfde hoge temp als gisteren, dus nog steeds geen tekenen van een naderende ongesteldheid. Vanochtend om 6 uur een normale clearblue gedaan. Helaas was het daglicht nog wat te donker, maar ik meende een supervaag streepje te zien staan. En nu in het normale daglicht staat er wel iets, maar ik kan nou niet zeggen dat het een streep is. Maarja, helemaal negatief vind ik hem ook niet. Een foto maken lukte niet . Ik wacht gewoon dit weekend nog even af, en dan zie ik vanzelf wel wat er gebeurd. Misschien dat ik er zaterdag of zondag nog een test aan waag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Helaas, Vanochtend een temp van 36.6, dus hij is dalend (gisteren nog 36.8=hoog). Ik zal dus vandaag uiterlijk morgen wel ongesteld gaan worden. Ach, nu weet ik ook wanneer ik in mijn nieuwe cyclus komt voor de ivf die we nu gaan doen
mmmm... jammer, je denkt dus dat de duiveltjes eraan komen?.. nou ja, wel goed dat je het positieve ervan in ziet... liefs
Hoi Ingef, Ja ik denk dat de duivels zich gaan laten zien. Maar we zullen het gaan merken vandaag Ik heb nog geen krampjes of iets anders, dus geen bloed geeft moed, maar een lage temp niet echt haha. Hij moet doordalen naar de 36.5-36.4 en dan word ik echt ongesteld, dus 36.6 is wel laag voor mijn doen