Jumbo

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja daar heb je gelijk in. Dat vind ik ook niet fris. We hebben het dan ook nog nooit genomen. Brood kopen we sowieso ook elders altijd.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga altijd naar de Jumbo, vergeleken tot AH en Emte veel goedkoper! Haal er ook altijd de babyvoeding, die is er het goedkoopst..

Kwaliteit is altijd wel goed, brood gaat wel alleen moet je het niet te lang laten liggen..

3. Anne35

Anne35 Lid

24 jun 2007
    38
    0
    0
    Dordt zeker..?
    Nou ik ben blij dat ie komt.. ga vaak naar een ander plaats om naar de Jumbo te gaan.. en nu komt 'ie om de hoek..

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    De grootste Jumbo van Nederland zit naast mijn kantoor :D Dus ik wip er regelmatig binnen voor de grote boodschappen. Ik vind het assortiment superprima, maar dat mag ook wel met die oppervlakte. En het scheelt toch wel vaak in de prijs hoor.... zo kopen wij meestal Kanis & Gunnik koffie.... scheelt toch al gauw een paar dubbeltjes op een pak tov Coop of AH (nu zijn dat uiteraard ook niet de goedkoopsten) en met zulke koffieleuten als wij zijn... is dat toch wel weer lekker hoor.

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    wij hebben hier een mega grote jumbo en vind het heerlijk ben stukke goedkoper uit maar het fruit haal ik gewoon op de markt dat vind ik weer duur en het vlees haal ik bij de slager omdat ze te weinig keuzen hebben en soms een tikkie te duur zijn, maar voor de dagelijkse dingen zijn ze goedkoper.. ben vaak 10 tot 20 euro goedkoper uit ( owhh ja en brood haa ik bij de bakker of eco winkeltje bij ons om de hoek )

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hoop dat hier de Jumbo nou eens komt. hebben ze het al een aantal keer over gehad in plaats van de super de boer. Die is echt duur en ik hoop dat de jumbo goedkoper is

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik doe ook geregeld boodschappen bij de jumbo en vind het een erg fijne winkel. Lekker groot assortiment en stukken goedkoper. Mischien niet vergeleken met de lidl of aldi maar in de categorie supermarkten met A merken zit ie volgens de consumentenbond bij de top 3 van goedkoopste. Ik weet niet of het brood per jumbo scheelt. Hier vind ik eht juist heerlijk brood en blijft een heel stuk langer vers dan die troep van de ah.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tja. offie de goedkoopste is ligt er aan of je A merk of discount koopt.
    Want de discount van de Jumbo is met veel dingen een stuk duurder dan bijv de Euroshopper.

9. Que

Que Niet meer actief

Ehm nee. Niet in Dordrecht. Blijkbaar zijn ze met meer winkel tegelijk bezig!!

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Vind de jumbo een goede winkel maar kom er niet veel. Ga altijd naar de lidl en albert heijn (bij albert heijn halen we heel veel van euroshopper en is echt goedkoop) maar heb niets aan te merken op de jumbo. qua prijs vind ik ze goedkoper dan c1000, mis daar alleen wel de aanbiedingen. Die haal ik het liefste bij c1000 of ook albert heijn. (HAMSTEREN:p)

11. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    #31 hellie, 8 jan 2011
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011
    Wij hebben hier bij ons bijna alle supermarkten in de buurt zitten, maar ik ga altijd naar de Jumbo. Sowieso voor de prijs maar ook voor de service. Ik gaf mijn zoontje de babyvoeding van Jumbo en nu wilde ik overstappen op de hypo-allergene voeding ivm exceem. Deze zat niet in het assortiment, maar ik vroeg ernaar, ze hebben hem besteld en 2 dagen later lag het in de schappen. Erg goed, vind ik...
    En het vlees vind ik beter dan bij de AH.

12. Chai

Chai Niet meer actief

Ik was er vandaag nog, kom er normaal nooit.
    Vond het best wel duur, kan ook liggen aan me enorme snack behoefte.. Maar ze hebben wel veel dingen die ik geen een andere supermarkt zie, al verschilt dat misschien ook per Jumbo.
    En ik vind het beleg ook ech superlekker smaken, beter dan van AH of c1000..

13. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hier in gennep wordt er woensdag 1 geopend
    ik vind het een hele fijne winkel en ik ga er zeker heen

en je krijgt een gratis appeltaart de eerste paar dagen:D

spinnekop

14. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    hier ook een grote jumbo met eigen slagerrij dus vlees is ook altijd goed. en wat ook fijn is dat ze savonds en weekend ook zondag gewoon nog brood bakken wat bij ah hier niet meer ligt dan

15. fafje

fafje Niet meer actief

ik ben gek op de jumbo...door het grote assortiment en de lage prijzen van a-merken...
    in vergelijking met AH bijv...laatst had ik alleen paar dingen nodig ontbijtspullen, wasmiddel etc...60 euro!
    week later naar jumbo voor de grote boodschappen 100 euro voor 5 tassenvol!! en ik koop niet allemaal goedkope spullen...ik vind het echt een topzaak

oh de goedkope huismerk keukenrol is net schuurpapier...maar de rest van huismerk is echt heeel goed vind ik..beter dan ah huismerk, in prijsvergelijking

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    goedkope winkel maar fruit en groente is daar echt not done. snel rot, zacht en gewon niet goed. voor de rest een prima winkel

mijn favowinkel blijft AHxL en ga eigenlijk alleen naar de jumbo als ik alleen met 2 kids boodschappen moet doen. bij onze jumbo zit een gratis kindercentrum waar je je kids kan laten spelen tijdens het boodschappen doen. leidster aanwezig en voor de kids is er erg veel te doen (ballenbak, klimtoestel, tv kijken etc)

17. fafje

fafje Niet meer actief

fruit en groente is nog altijd het beste bij de Lidl....maar ah vind ik het ook heel slecht...snel rot..en veel duurder als ergens anders

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Waar ik eerder woonde zat een jumbo. ik had wel prijzen vergeleken met de emte en plus. Jumbo was met alles goedkoper. Soms scheelt het 10 cent, soms echt een euro per product.

Verder vind ik dat de jumbo slechte aanbiedingen heeft. Maar ja, als alles iets goedkoper is dan de andere winkels heb je de aanbiedingen niet echt nodig om dezelfde prijs te krijgen.

Verder vond ik het een fijne winkel die alles had. tenminste alles wat wij kochten. en vond ook alles van goede kwaliteit. Ook de groente en fruit. Zal ook wel een beetje per regio verschillen denk ik.

19. Que

Que Niet meer actief

Hij gaat hier de 19e open. Ik hoop dat ik dan zonder mijn krukken loop en op mijn dooie gemakkie de winkel kan inspecteren. Ben erg benieuwd!! Doe nu altijd boodschappen bij de c1000 en heel heel heel af en toe ga ik naar de Lidl maar meer omdat ze dan iets in de aanbieding hebben.

Ik ben wel benieuwd wat mijn mening is over de supermarkt. Ik heb hier een bonnetje van de c1000 liggen die ga ik meenemen om te kijken of die dingen ook echt goedkoper zijn. Ja ik ben erg ik weet het, maar ik maak er altijd een sport van om zo goedkoop mogelijk mijn boodschappen te doen.

Deel Deze Pagina