geen idee. kan iemand mij het verschil vertellen? van mijn zoon (8) is zijn mp3 speler kapot, maar op Bart S zie ik nu alleen maar media players.... help me eens
op een media speler zul je wrs ook andere bestanden dan mp3 bestanden kunnen afspelen met name denk ik dan aan bijvoorbeeld foto's en filmpjes
Wat Sjaaak zegt klopt. Een MP3 speler kan alleen maar mp3's (=muziek). Een mediaplayer kan filmpjes, foto's en muziek.
Dat ligt er denk ik. Maar meestal niet, dacht ik. Zal een kwestie van tijd zijn voor ze dat ook kunnen, als ze het idd niet al kunnen.
mp3 is media.. media is niet perse mp3 maar bijv. ook mp2, mp4, ra, rm of bijv. filmpjes en dergelijke je kan beste gewoon even op de verpakking kijken maar mp3 kunnen al die spelers wel aan over het algemeen en het werkt verder het zelfde de namen worden in winkels ook schaamteloos door elkaar gebruikt. waarschijnlijk vond bart smit "mediaspeler" chiquer klinken ofzo
het is een beetje zegmaar als een varken is een dier maar niet elk dier is een varken verpakking checken voor "mp3" is genoeg om te zien of het werkt tho das het belangrijkste
bij de mediamarkt hebben ze hele goeie mp3 spelers voor weinig. met heel veel geheugen erin zodat er veel muziek op kan