Ik ben nu bijna 5 jaar samen met mijn mannetje, waarvan nu 8 maanden getrouwd en een zoontje van 6 maanden! liefs, misspuma
Wij kennen elkaar zo'n 7 jaar, hebben vroeger 1,5 jaar verkering gehad, toen is het een paar jaar uit geweest (wel contact gehouden) en vant zomer zijn we weer 2 jaar bij elkaar. Hopelijk wordt dat bezegeld met een beebje Racebabe
wij kennen elkaar zo'n 9 jaar en als ons kindje geboren word eind juni zijn we 7 en een half jaar samen.. liefs peetjuh
We zijn in juni alweer 12 jaar samen. We zijn nu 8,5 jaar getrouwd. We hebben een dochter van 6 jaar (in juli 7). We hebben een zoon van 4 jaar (in juni 5) En we hebben een dochtertje van een half jaar! Gina
Deze maand kennen we elkaar (intiem dan ) 11 jaar, in juni zijn we 5 jaar getrouwd, onze dochter wordt volgende maand 2 en nr. 2 wordt in juni verwacht!
Wij kennen elkaar 6 jaar + wat maanden en hebben 6 jaar wat met elkaar. Nu wachten we dat zijn zaad mijn eitje kan vinden. Maar vlgs mij doet hun tom tom het nie goed
Wij kennen elkaar nu zo'n 7 jaar, maar zijn als ons meisje geboren wordt 3 jaar bij elkaar. (Nou ja, ben 13 juni uitgerekend en we zijn 16 juni 3 jaar bijelkaar). Liefs, Duveldraakje
Mannetje en ik zijn bijna (aankomende mei) 9 jaar samen. Wonen 7 daarvan saampjes en zijn 21-10-04 getrouwd. Dus 2.5 jaar. Hebben een dochter van 5 (12-01-02) Hebben een zoon van bijna 2 (14-07-05) En een zoontje van bijna anderhalve maand (28-02-07)
we kregen verkering op 24-10-1998 dus eind deze maand alweer 8 1/2 jaar waarvan we twee jaar samen wonen liefs kaatje
Wij zijn al bijna 19 jaar bij elkaar,waarvan in juni 14 jaren getrouwd! We hebben een zoon van ruim 9 jaar en een dochter van ruim 7 jaar. En over ongeveer een week of drie (hoop ik )verwachten wij ons derde wonder!