Oh maar ik bedoel t nie aanvallend hoor.. Snap da t misschien zo over komt. Zeg alleen dat t andere kan kwetsen als je t er zo opzet. wat je der verder mee doet is helemaal aan jou
Dit ziet er wel mooi uit op de foto ja, mooie achtergrond, haren mooi gestyled, maar ik denk toch dat als ik dit in het dagelijks leven aantrek het eruit ziet alsof ik het vuilnis op ga halen en ik heb maat 44 Maar verder: ja een jumpsuit kan mooi zijn. Heb er ook wel eens 1 aangehad in de paskamer, maar verder durf ik dan toch niet. En heb ook wel slanke dames met een jumpsuit zien lopen, maar je moet er toch redelijk strakke billen voor hebben want ook daar zag je alles heen en weer schudden. Zal ook wel weer afhankelijk zijn van de stof.
Dat denk ik ook want die denim jumpsuit die ik gepost heb daar zie je niks in, althans geen oneffenheden en ik heb écht geen strakke kont
Ik heb er ook een van een zacht stofje, maar dat is echt wat voor lekker thuis in te luieren. Zo had ik laatst geen zin om savonds m'n nachthemdje aan te doen, dus geen lekker liggen met m'n pak aan. Maarrrr ik moet nu snachts zo'n 84 keer naar de wc (oké, een keer of 3) en dan wordt ik wakker en moet ik zeg maar NU. Moet naar beneden, en loop dus met m'n duffe kop de trap af, en wil m'n broek af trekken..... Dat is wel een nadeel van een jumpsuit
Ik denk dat dit soort opmerkingen [dit soort kleding staat niet mooi bij grote maten] gewoon enorm gevoelig overkomt bij vollere vrouwen. Je krijgt dan bijna automatisch reacties terug dat mensen zich gekwetst voelen. Alsof alle soorten kleding iedereen mooi moeten staan? Ik heb bijv geen mooie kont, so be it. Mede daardoor staat een jumpsuit mij absoluut niet.. ja dat klopt! Niet meer en niet minder, waarom zou ik overgevoelig worden als iemand zoiets tegen me zegt? het is ook een stukje zelfkennis. Als ik mezelf zou voorhouden dat het toch mooi staat, ondanks wat mijn spiegelbeeld zegt zou het misschien harder aankomen..
Juist. Ik ken genoeg volle vrouwen die mooi gekleed zijn altijd. Ik ben zelf gemiddeld denk ik qua postuur dus ik heb misschien makkelijk praten. Maar ik vind niet dat je het moet laten om bepaalde kleding te kopen. Er zijn inderdaad zoveel meer dingen die meespelen.
Ik heb zelf maat 48 en een hele gave jumpsuit van het merk boris, was duur, maar is het dubbel en dwars waard, krijg veel complimenten als ik hem aanheb, en ik viel me er heeeeerlijk in!
Daarom moet je ook dragen waarin jij je goed voelt. Ik heb maat 44 maar ik kan heel goed een mooi jurkje dragen wat mijn goede kanten juist ophaald. Ik heb na 3 zwangerschappen nog een goede strakke buik en ben ook trots op mijn D cup. Minder mooi vind ik de spataderen op mijn benen maar daardoor zweer ik nu bij de bruiningsspray die alles een beetje camoufleert. Ik ken trouwens zat vollere vrouwen die heel aantrekkelijk zijn door hun moderne stijlvolle kleding.
Oh heerlijke pakken! al vind ik die geheel wijd zijn niet mooi (a la Trijntje) en geheel strapless vind ik ook niet zo mooi Ik heb zelf 2 met spaghettibandjes en korte pijpen,1 met lange pijpen en mouwloos(dus alleen brede bandjes boven) en 1 met koordje in de nek. Laatst genoemde deze week bij de Action gekocht voor maar 5 euro! Echt superleuk en leuke print Ze hebben ze ook met korte pijpen en die zijn 4 euro
Daar ben ik ook benieuwd naar Ik heb ook een jumpsuit liggen met mijn maat 42, maar die bewaar ik alleen voor als in in de tuin ben, of op vakantie in een verrrrrrr buitenland haha....vind het trouwens ook niet echt mooi staan met slippers oid eronder als je niet zo groot ben zoals ik...