Het is nog niet zover, maar ik heb net als @Nina Sanders een obsessie met babynamen Het speelt constant in mijn hoofd en vind het leuk om er al over na te denken. Als onze dochter een jongetje was geweest had ze heel waarschijnlijk Lux geheten, maar goed, ze is dus een meisje. Ze heet L.evine (R.omee is haar tweede naam). Mijn man vindt Lux dus nog steeds een geweldige naam, ik vind hem nog steeds leuk, maar niet naast de naam van mijn dochter. Hoe kan ik hem hiervan overtuigen? Hahaha. Beiden vinden we ook de naam James erg leuk voor een jongen. Het is sowieso een heel gedoe als het om jongensnamen gaat. Alleen weet ik niet of ik James zo leuk vindt in combinatie met naam van dochter, maar het is een geweldige naam. Zucht Wat ik verder leuke namen vind, maar meteen zijn afgeschoten door mijn man: Otis Julian Elian/Elias Melle Nathan Kom maar door met wat inspiratie, want ik weet het niet meer. Ik heb in ieder geval al geopperd dat het beter is dat er nog een meisje komt, als het zover is. Want daar hebben we een waslijst met namen voor
Ik vind James wel leuk naast de naam van jullie dochter ben altijd mega slecht met inspiratie geven haha.
Ik natuurlijk voor O, maar ja, je man heeft ook een zegje. Leuk dat je mij direct tagt trouwens. Ik vind L.ux naast L.evine trouwens wel leuk, maar jij niet. James ook leuk. Enkele suggesties: Joa Eli Kai Owen Quin David Joshua Ravi Bodhi Finn Wyat Vigo Bobby Ted Miles Troy Ik roep echt maar wat!
Oh en voor de duidelijkheid L.evine spreek je dus uit als Feline, maar dan andersom. Snappen jullie het nog?
Eerste namen waar ik aan denk: Odin, Silvan en Tristan Verder: Abel, Armin, Arvid, Axel, Bodhi, Brent, Duco, Elano, Faber, Fabian, Gideon, Glenn, Idris, Ivar, Jelmer, Joas, Jonas, Julan, Julius, Kilian, Manu, Manuel, Marnix, Maxim, Morris, Nolan, Novan, Pepijn, Quint, Quinten, Ravi, Revi, Rivas, Roan, Sebas, Tobias, Yanick, Zeger, Zias
Ik zag op de facebook pagina van een echopraktijk die ook bij jou in de buurt zit, dat ze weer mogen.
Denk inderdaad die wel! Die bij het ziekenhuis in de buurt en waar de 20-weken echo’s ook worden gemaakt.
Ja dat is die idd. Ik kan het zo 123 niet vinden maar heb even een mailtje gestuurd. Aangezien de kappers enz ook weer open mogen zie ik het wel positief in. Ben zo benieuwd!
Leuk! Heb bij L. ook alle pretecho’s bij haar gedaan. Alleen toen zat ze alleen nog in een ander dorp en sinds ergens vorig jaar ook in jouw stad. Vind haar echt een leuk mens, de eigenaresse.
Jep hier met de mini ook de geslachtsbepaling gedaan in het andere dorp Beter dat ze nu ook bij ons zit, is voor mij echt handig!