Morgen willen we wat leuks gaan doen met zn allen maar er wordt slecht weer voorspeld. Heeft iemand tips wat we kunnen gaan doen. Zwemmen vindt ze heel leuk maar dat is helaas geen optie want ik ben 3 weken geleden bevallen en de baby gaat ook mee. Iemand een idee? We zijn met zn vieren dus ik en de baby gaan ook mee. Alvast bedankt namens een inspiratieloze moeder ^^!!
Bibliotheek. Winkelcentrum. Museum (vinden kinderen heel vaak heel leuk). Een uitgebreid ijsje gaan eten. Naar het station treinen gaan kijken en een ritje doen.
Bedankt voor de tips! Is het nijntje museum iets? Ik had veel slechte recensies gelezen namelijk. Plopsa land klinkt ook heel leuk! Wel een beetje ver maar het overwegen waard. @Shakes misschien heel erg maar op het museum na zijn dit dingen die ik momenteel wekelijks met m'n dochter doe (ben werkzoekend) dus voor haar niet echt bijzonder meer en aangezien dit ons eerste gezinsuitje wordt met z'n vieren en mijn man niet zo vaak mee kan met leuke dingen wilde ik er echt een dagje weg van maken. Iemand nog een andere museum tip? Of andere ideeën?
Ik, of eigenlijk ons zoontje (toen 2,5 jaar), heeft zich uren vermaakt in het Nijntjemuseum. Het is idd niet groot, maar er ligt van alles om mee te spelen. Ik vind het dus wel een aanrader.
Het Nijntjemuseum is niet groot, maar mijn dochter vond het toen wel leuk. Ligt ook aan jezelf als ouder. Je kunt ook naar een binnenspeeltuin gaan, maar ik vermoed dat het daar druk is. Thuis op de bank een nieuwe dvd kijken is ook leuk. Voor die leeftijd raad ik de dvd van Dirk Scheele aan (Dikkie Dik) of eentje van de Sprookjesboom. Of simpel naar de bibliotheek en dan een mooi voorleesboek uitzoeken. Toverland is ook voor een deel binnen. Ook leuk voor jongere kinderen. Of Sprookjeshof in Zuid-Laren: deels binnen, deels buiten. KidsWonderland is ook een binnenspeeltuin, maar wel iets anders.
Nijntje museum vond mijn zoon erg leuk, hij kon met alles spelen en alles was op zijn hoogte. Wel binnen 2 uur gezien. Verder vindt zoon Irrland, binnenspeeltuin, burgers zoo, bibliotheek erg leuk.
Maar de helft van de tijd loop je buiten. Vind een speeltuin niet echt iets voor slecht weer ook al hebben ze ook dingen binnen.
We zijn uiteindelijk idd naar burgers zoo geweest ondanks het slechte weer. En dochter vond het helemaal prachtig en zoon heeft alleen maar geslapen.
Wij zijn tot nu toe een aantal keer op een dagje uit geweest met "slecht weer" en dan bedoel ik van tijd tot tijd een bui. En dan is het juist heerlijk in de efteling of andere drukke plekken. Vaak valt het weer wel mee en heb je aan een paraplu en een paar droge sokken genoeg.
Ik denk bij slecht weer juist aan alleen maar regen . Weet je hoeveel regen er laatst in de Efteling is gevallen . Wij waren er eind juli enige langste wachttijd was een half uur én we hadden heerlijk weer!