Wij zijn opzoek naar een nieuwe koekenpan, hebben er nu 1 van de Action waar de anti aanbaklaag van losgekomen is, en 1 van de Ikea die gewoon niet fijn is.. Nou zie ik veel Tefal koekenpannen voorbij komen maar ik vind pannen zo duur! Is een Tefal pan het ook echt waard??
Ik heb alleen maar tefal koekenpannen dus kan niet vergelijken Maar, heb ze nu 4 jaar en zijn nog prima Anti aanbaklaag zit er nog steeds goed op
Geen ervaring met Tefal maar wij hebben er 1 van Fissler die we bijna dagelijks gebruiken en de antiaanbaklaag blijft echt mooi! (gaat ook in de vaatwasser) Mijn vriend is ook heel blij met de pan.
hier ook eigenlijk altijd tefal.... anti anbaklaag blijft heel lang goed! bij blokker dinsdagavond een set in de aanbieding!
Eerst had ik ook altijd tefal pannen. Een paar jaar geleden was er een spaaractie bij de emte voor pannen. Sinds ik die pannen heb wil ik geen andere meer vorig jaar lagen ze ook nog voor de helft van de prijs in de winkel en heb meteen nieuwe ingeslagen voor op voorraad te hebben Het merk is TGFF. Ik vind ze echt veel fijner dan tefal. Ze zijn alleen lastig verkrijgbaar. Emte en sligro heeft ze regelmatig. Verder ben ik ze nog nergens tegengekomen.
Ik gebruik veel de koekenpan en ik vind die van tefal dus niet geweldig. Heb er ook de hapjespan van en die gebruik ik minder en die blijft wel fijn. Ik doe mijn pannen wel in de vaatwasser en dat zou ook moeten kunnen volgens verpakking maar denk dat het er geen goed aan doet. Ik zoek dus ook nog steeds naar de ultieme koekenpan!
Blokker budget koekenpannen slijten minder hard dan mijn tefal's.. Nog een betere tip: een ceramische! Hoef je bij veel dingen geen boter toe te voegen.. Wel stuk duurder!
Heb tefal pannen gehad maar ook daarvan komt de anti aanbaklaag los, hoewel bij de duurdere types dit wel minder is. Maar nadat ik 2x een hapjespan/ wok van tefal weg heb moeten gooien omdat de anti-aanbaklaag los kwam koop ik nu alleen nog de goedkoopste. Dan maar wat vaker vervangen. (we doen ze overigens al niet meer in de vaatwasser, daardoor gaat de laag nog sneller los)
Ik heb er 2 van tefal, nu al 2 jaar oud en doen het prima. En 2 van de Ikea, ook 1 is 3 jaar oud en 1 een paar maand, doen het perfect ook nog. Wel ben ik zuiniger op die van tefal maar ik merk dus geen verschil..
Ik heb 1 pan van tefal gehad dacht ja laat ik dat eens proberen, na 1 maand in gebruik te hebben en nee we gebruikten hem niet 6 keer per dag, brak zonder reden het handvat af van de kokend hete pan, godzijdank had ik een dik schort om kreeg alles over mij heen. Naar de winkel terug en hun gingen contact opnemen met tefal, kreeg al snel te horen dat het mijn schuld was ik had hem niet kapot mogen slaan. Uiteindelkijk zelf contact opgenomen met tefal en wat een bagger service onbeschoft, ik moest hem opsturen en na 5 weken kreeg ik een gewone pan terug ik gebeld ik zeg ik lever een koekenpan in, ja maar deze is wel 5 euro duurder ik zeg ja maar ik heb een 6 delige pannenset wat moet ik met deze megagrote pan? Om een lang verhaal kort te maken alleen hierdoor al geen tefal meer voor ons. enne een koekenpan nooit meer terug gekregen Ik heb de koekenpannen van de emte ook van de actie die zijn geweldig en ook die albert heijn verkoopt heerlijke pannen.
Wij hebben sinds een maand nieuwe pannen, had ook tefal en bk maar wouden wat duurder en beter. Deze hebben het niet echt lang vol gehouden zeg maar. We hebben nu van het merk Woll zijn wel wat duur maar je hebt 25 jaar lang garantie.