hallo zijn er hier ook nog mama's die uit het oosten van het land komen? ik kom zelf uit de achterhoek
mmmmm woon vlakbij Hoogeveen is dat ook iets te ver uit de richting he???? wil gewoon graag bij de oosterlingen horen haha
@meissie2008 van mij mag je bij de oosterlingen horen hoor!! ik zie trouwens dat je vandaag een test kan doen? heb je die al gedaan?? spannend hoor!
Hee Nee nog niet wil proberen om pas 1 week na NOD te gaan testen! ivm met de vmk die ik heb gehad(zeg maar geweten) omdat ik te vroeg had getest 5 dagen voor NOD al Jippieeeee mag bij de oosterlingen horen haha zijn niet zoveel Drenthe's meiden volgens mij...had ookal een topic geopend bij de mama's om te kijken of er ook mama's zijn die in Okterber 2008 zijn bevallen maar ook niemand alle maanden komen voorbij van 2008 behalve oktober hahaha Hoe is het met jou..????? Liefs
Hee ja vind het wel moeilijk hoor om niet te testen...maar mijn lieve man heeft ze inmiddels ook verstopt voor me:x wil anders wel elke dag testen en dat wordt hem beetje te duur haha en omdat we ook een vmk hebben gehad wil ik het nu zo laat mogelijk weten... Liefs