Haha, ik ben niet zo van de buikfoto's . Mijn buik is in ieder geval nog een stuk kleiner dan die van McGyver. Mooie ronde buik, trouwens!
Vanmorgen trouwens heerlijk met Lars en een paar andere moeders/dreumesen gezwommen. Het begint eindelijk een beetje af te koelen hier (lees: het is onder de 40 graden), dus we kunnen weer meer naar buiten. Had ik wel gemist!
dank je, bij bram droeg ik mijn buik ook rond naar voren, net als nu. dus tja jongen/meisje zegt niks over vorm van je buik blijkt wel
haha snieke heeft nog geen buikje, die moet eerst nog wat meer eten binnenhouden nee hoor bij Maxime zag je het pas een beetje rond 16 weken dus hier voorlopig nog geen foto denk ik!
alhoewel mijn broek zat toch niet meer echt lekker en wij waren bij de prenatal voor een muts en sjaal en handschoenen voor maxime, dus toen ging ik maar even positiekleding passen. Stonden daar een paar (zwangere, maar duidelijk pas voor de eerste keer gezien hun onervarenheid qua positiekleidng, en voor de rest best wel irritante) vrouwen echt naar me te kijken zo van wat doe jij hier. Komt mijn man eraan met Maxime op de arm haha.
Geweldige momenten zijn dat alijd he! Ik had gister nog zoiets, mijn jongste zoontje Mika had afgesproken met een jongetje dat net nieuw bij hem op school is. Dus wij fietsten met hem en zijn moeder mee, mijn middelste zoon Enzo fietste ook mee en Isabella zat voorop in het stoeltje. Ineens zegt die moeder dus jij hebt er 3? Nee, zeg ik ik heb er 4, ik heb er ook nog 1 van 13. Ik geloof dat ze bijna van haar fiets af viel van verbazing Dat vind ik zo leuk altijd, ze verwachten vanwege mijn leeftijd helemaal niet dat ik nog oudere kids heb
hahaha ja lollig he, heb je goed gedaan natja ja mensen hebben altijd een soort van verwachtingspatroon, en zijn dan heel verbaasd als je daar niet aan voldoet. ik merk het hier in amsterdam ook heel erg, dat vrouwen pas later kinderen krijgen en dat ze dan geshockeerd zijn als je er al vroeger een hebt. En dan moet ik me gaan verdedigen dat ik er al zo 'jong' aan begonnen ben, nou ik vind (net) 26 echt niet heel jong om je eerste kind te krijgen. volgende keer vertel ik wel over onze forum halve-tienermoeder mandy )
Ik vind net 26 juist een heel mooie leeftijd hoor. Wanneer je aan kids toebent kan voor ieder persoon anders zijn. Ook een heel leuke is de opmerking die ik ook wel vaker krijg. Tegenwoordig ben ik heel vaak alleen wel met Isabella en mijn jonste zoontje Mika, de twee oudste zijn vaak bij vrienden. In winkels zeggen mensen dan heel vaak, o wat leuk een jongen en een meisje. Soms zeg ik dan niks, maar vaak zeg ik dan gewoon dat ik 3 jongens en een meisje heb
O ja ik ben nog een leuke vergeten (laatste). Twee weken geleden waren hubbie en ik met zijn tween op een verjaardag en daar was ook iemand met een baby van een maand of twee. Ze nam de kleine gewoon mee naar buiten zonder jasje of wat dan ook, blijbaar keken wij iets te veel naar de kleine, want ineens zeggen zij en haar man tegen ons, o jee pas maar op straks willen jullie er ook een. Wij begonnen te lachen en vertelden dat we er echt niet 1 wilde want we hebben er al 4! Je had die gezichten moeten zien helemaal geweldig, ze geloofden ons eerst ook niet
nou... laat ik niet te vroeg juichen.. maar geloof dat coll weer richting oud patroon gaat... gister van 19.00 tot vanmorgen 7.30 geslapen (moest hem wakker maken want we moesten met de auto voor apk) En nu slaapt meneer alweer vanaf 12.00! dus ruim 2 uur.. Maar goed.. in het verleden behaalden resultaten bieden geen garantie voor de toekomst haha ik was 25 toen ik coll kreeg ook niet heel jong hoor! vind het een perfecte leeftijd
hoi meiden! mcg gefeliciteerd met je 20 weken. Ik zal binnenkort ook even een buikfoto plaatsen! jolan leuke foto lekker in het leven: hier nog niet binnen ik hoop dan morgen want volgens mij waren de luiers in de aanbieding bij de etos dus kan ik mooi weer inslaan! snieke: ik was 27 toen ik mijn eerste kind kreeg. Lijkt me een normale leeftijd. Ben nu 28. Soms voel ik me wel jong... Zo ik heb ook weer wat te veel geld uitgegeven. Maar goed, ik had zoveel tweedehand gekocht en Emma heeft nu al best veel dus ik had nog wat over van de kinderbijslag. Wat vinden jullie van dit jurkje? Ik vind hem super! Het is een maat 92 maar hij valt klein. Hij was wel 75 euro...
@Jolan: Neem jij je camera zaterdag mee? Mag ik dan even testen? @Tam: Dat klinkt alweer wat beter, nu hopen dat hij die fles rond 5 uur snel niet meer hoeft! Fijn dat je ouders weer gaan samenwonen, hopelijk blijft het nu goed gaan @Snieke: Voor 500,00 moet ik toch wel een leuk toestel kunnen vinden? @Mc: Pff drukke week voor jou, is de week erop wel wat rustiger? Enne, leuk juist die zwangerenpraat! Mooie buik heb je al! Ik lees mee met de drink tips, ik drink zelf ook veel te weinig... @Emme: Onder de 40 graden, hier onder de 15 brrrr. @Natja: Kan ik me voorstellen, jij ziet er ook nog zo jong en fris uit! @Snieke: Naaaaa zie jij mij als een halve tienermoeder? Ik denk dat ik maar weer bij m'n ouders ga wonen binnenkort @Lau: Fijn hoor dat Collin weer een normaal ritme lijkt te gaan krijgen!
Hier vannacht ook heerlijk geslapen, Zoë werd om 08.00u pas wakker! Ik wilde vanmiddag een stukje gaan fietsen maar heb vanochtend de konijnen laten ontsnappen. Dom, want nu kan ik niet weg met de fiets, dan lopen de konijnen weg en alleen krijg ik ze niet terug in hun hok. Nouja, weten we iig wat we eten met kerst