thnx meiden, ik vond het wel ontzettend duur. Maar goed, ik heb zaterdag voor 15 euro de complete baby-kleertjes uitset gekocht en allemaal merkt. Dus dit compenseert weer
@Deb: Wow voor 15,00. Als ik jouw verhalen lees vind ik het altijd jammer dat er hier in de buurt niet van dat soort rommelmarkten zijn! Konijnen zitten alweer in hun hok, ik zag door de raam dat ze erin zaten dus op blote voeten door de tuin gerend om het deurtje dicht te doen . Dalijk maar even naar de 'fakkels' fietsen (varkens ).
hahaha flutter moet altijd zo lachen om jou! wel een grappige tienermoeder hoor Fakkels, lol, en ik zie het al voor me, die konijnen rondhupsen mooi jurkje hoor deb! ik ben echt absoluut niet modebewust en al helemaal niet voor maxime (die loopt altijd in van alles van de hema en de h&m, en wat ik ergens tegen het lijf loop, al dan niet in bijpassende combinaties) maar goed ik vind het een mooi jurkje natja ja das ook een mooi verhaal oow ook nog een kledingvraagje, wij hebben zo'n natuurstenen vloer, maar van dat ruwe en meneer kruipt dan de gaten in zijn broeken. iemand nog tips voor slijtvaste broeken? (ik weet het, de oplossing is dat ie gaat lopen maar daar heeft ie nog steeds geen zin in, lopen prima als ik me maar kan vasthouden)
snieke bij hema hebben ze ook leuke dingen en bij de h&m ook voor jongens.! (ik kan het nooit vinden voor meiden). Ik ben zelf voor mezelf absoluut niet modebewust Ik heb voor mezelf geen merkkleding. Voor Emma wel maar ook non-merk kleding hoor... en sja als je voor 1,50 per setje merkkleding op de rommelmarkt kan kopen dan zeg ik geen nee Heb nu 10 setjes in maat 50/56 vind het wel even genoeg. En ik denk bij mezelf ze zitten een paar weken in die maat, hoe vaak zullen ze het aan gehad hebben?
Hai dames, @Marloes, dacht dat ik mijn 20 weken buik al had geplaats. Nou hier komt ie dan Bekijk bijlage 100589 @Debby, leuke jurkje! En toe maar 10 pakjes 50/56 is zekers meer dan genoeg. Hier nog niks gekocht, heb nog veel van mijn dochter maar ga wel een nieuwe pakje kopen voor mijn uk. @Flutter en Lau, lekker geslapen zo te lezen. Hopelijk blijft het zo. @Snieke, 26 is helemaal niet te jong voor een eerste kindje vind ik dus niks van mensen aantrekken. @Emme, heerlijk onder de 40 graden. Geniet ervan! @Hier, vanmiddag naar de vk gegaan. Hartje klopt goed en luid, ze vond hem wel boven mijn navel dus best hoog. Heb bloed geprikt en bloeddruk gemeten, mij wegen was ze vergeten maar kan ook volgende keer. Mijn urine was goed en met 30 weken krijg ik een prik in mijn b*l en moet ik een groeiecho maken. Betreft mijn stuit/bekken ben ik van mijn vk doorverwezen naar de fysio, heb ze gebeld voor afspraak maar diegene die erover gaat was er niet dus word donderdag terug gebeld.
@ Debby: Mooi jurkje hoor @ Hvj: Fijn dat de echo goed was @ Mcg& Debby: Mooie buikjes hoor @ Flutter: Fijn dat Zoë weer door heeft geslapen @ Kuide: Collin ook goed bezig ja voor de toekomst heb je geen garantie, maar hopelijk blijft het even zo @ Natja: Leuk die verhalen dat je 4 kinderen hebt @ Snieke: 26 vind ik ook niet jong. Ik was 31 jaar en dat vind ik eigenlijk iets te oud, maar ja je moet wel een goede relatie hebben en die had ik nog niet eerder. Was er nu wel echt en toe. @ Emme:Kan me voorstellen dat je blij bent dat je nu iets kunt doen pff 40 graden moet er niet aan denken
ik heb gehoord van de kenners dat het merk geen fluit uitmaakt. Het gaat om de lenzen die je gebruikt. En de lenzen kan je op elke camera (al dan niet met opzetstuk) gebruiken. Het voordeel van de olympus camera's is dat de beeldstabilisatie in de lens zit en dat de lenzen daardoor een heel stuk goedkoper zijn. Mijn tip is: ga eens kijken bij een fotozaak.
deb, leuk jurkje. Wow 75 euro !!!! flutter, ja ik neem hem mee zaterdag!!! lau, zou super zijn als collin weer naar zn oude ritme gaat! mc, wauw mooie buikje!!!
hvj ook al zo'n mooi buikje!!! deb, oh wat een heerlijke meid is die emma! Staat haar mooi, het jurkje! en begreep het verkeerd, hij kost normaal dus 75 euro heb je goed gedaan!!!! Meiden, 2 jaar geleden had ik een positieve test in handen vandaag. Waar blijft de tijd?
Ik heb hem via www.fotohart.nl, maar kijk eens bij De GROOTSTE kamerawinkel van Nederland! Compleet op het gebied van fotografie en video - alle bekende merken voordelig kopen bij Kamera-Express.nl Die schijnen bijna bij alle camera's de goedkoopste te zijn.
hai meiden.. @deb, hij staat dr echt geweldig! @snieke sorry geen tips @hvj mooi buikje! @mcg, mooi buikje! leuk die buikfotos weer Nou coll ligt al weer in bed, was helemaal kapot.. ben benieuwd.. hoe nu verder haha, spannend he zo;n kind whaha! heb zin in zaterdag meiden!
ola meiden even snel moet eigenlijk al op weg zijn naar volleybal maar nog ff spieken!!! deb, mooi jurkje en wat wordt haar haar mooi!!! super!!! flutter, ik heb ook een nikon met tamron lens, kan m wel meenemen zaterdag! kun je even testen, en www.foka.nl is altijd ook echt super goedkoop en hebben nu opruiming.. hvj mooi buikje!!! netjes hoor voor 20 weken! hmmm lastig snieke, spijkerbroekjes vooral denk ik? of dikke katoenen broekjes? (beetje legerbroekjes achtig zeg maar..(die stof dus) rest moet ik nog bijlezen doe ik vanavond weer! morgenochtend lekker naar blijdorp met buuf en kleintjes dus leuk leuk! hahahaha, fakkels.. *humor* ik vind dat je een blog oid moet beginnen flutter of op twitter dan ga ik je zeker volgen!