zucht.. de nuva ring is t toch niet... heb m nu 1,5 week in en word er helemaal para van.. sinds ik m heb heb ik continu hoofdpijn, giga vreetbuien (echt de hele dag honger) en krampen onder in mijn buik.. ik haat hormonen... Volgende week moet ik toch naar de HA.. ga ik maar weer overleggen.. bah.. ik doe gewoon niet meer aan sex..
Balen zeg! Misschien toch de prikpil, die bevat geloof ik een bepaald hormoon niet dat vaak klachten veroorzaakt... Succes!
@All, dank je dames. @Natja, ik hoop het ook want het doet zo een pijn (ook mijn doos btw). Volgens de vk komt het doordat mijn botten week zijn en daardoor gevoeliger. @Lau, balen van de Nuvaring. Ik werd para van de prikpil, ieder lichaam reageert anders op elke middel het is een kwestie van uitproberen welke het beste aansluit bij je.
krijg ik weer eens een keer een boekje van lekker in het leven (echt al 2 jaar geleden) zitten er geen pampersbonnen in.....
morgen uit school even langs de makro... wasmiddel kopen. Sam had vanmiddag tijdens zijn middagdutje alle flessen leeg gegoten in de wasmachine. de was ruikt nu heeeeerlijk... van bloesem, naar roosjes, van alles wat... bengel... 4 flessen leeg... 2 wit, 2 kleur... :x
huh beeldstabilisatie in de lens is toch juist duurder? ben het niet helemaal met je eens jolan, inderdaad de lens is het belangrijkste maar de body bepaalt uiteindelijk wel hoe je ermee kunt werken, en vooral je lichtverlies is nogal een nadeel. Dat heb ik zelf gemerkt als je de nikon en bijv sony vergelijkt, dat de nikon met veel minder licht toch nog weinig ruis geeft. zie ook De beste DSLR - Beeldkwaliteit D80, 400D, K10D, Alfa100 en E400 deze zegt de canon en nikon als beste, maar ik vind zelf de nikon prettiger qua bediening, maar da's heel persoonlijk. Canon en nikon waren destijds echt een stuk duurder (ca 500 euro) vergeleken met sony (300 euro), en de sony vond ik makkelijker qua bediening, vergelijkbaar met nikon. En sony is eigenlijk het oude minolta dus alle oude tamron en sigma lenzen die paps nog heeft liggen kunnen erop. Inderdaad een slechtere kwaliteit als er weinig licht is, maar goed dat heb ik voor lief aangenomen, en flits ik gewoon wat eerder in. Olympus had toen ik een camera ging kopen nog geen (bekende) spiegelreflex dus daar kan ik niet over oordelen oow en flutter nog 1 tipje, wat je ook voor merk koopt, koop een tweede batterij erbij. ik stond aan de grand canyon met een lege en er zijn trouwens nu ook camera's op de markt die als de spiegel reflex werkt maar waarbij je het beeld meteen digitaal hebt (het werkelijke beeld!) en waar je ook hd mee kunt filmen. daar heb je niet de volledige opties bij, maar het ligt er een beetje aan in hoeverre je alles zelf wil instellen. zo daar laten we het maar bij, gaan we weer over kindjes praten
oh oeps, ik bedoel ook dat hij in de camera zit Ja dat van de ruis daar heb je idd gelijk in, maar dat heb je bij alle merken. Ik heb die eigenschappen toen heel goed vergeleken en ben toen tot de conclusie gekomen dat het op mijn niveau fotograferen qua merk niets uitmaakt welke ik kies. Pas als ik op hoger niveau zou gaan fotograferen dan zou dat iets uitmaken, maar niet voor een dummie als ik hahahaha. Met weinig licht zul je bij alle merken een extra flitser moeten gebruiken om goede foto's te kunnen maken. Canon en Nikon zijn het bekendste in spiegelreflex. Ik vond de prijs toch ook erg belangrijk, zeker voor het aanschaffen van toekomstige lenzen. Er zijn idd camera's op de markt die fungeren als een spiegelreflex. Daar heb ik ook naar gekeken. Maar het nadeel hiervan is dat de autofocus een stuk langzamer is dan bij een echt spiegelreflex. En dat was nou juist de hoofdreden om voor een spiegelreflex te kiezen. Niks is irritanter dan dat je camera te laat een foto schiet. Dat was bij die PEN camera's dus het geval. Overigens wel heeeel handig , want je hoeft daarbij geen ingewikkelde instellingen te verrichten. Met 1 druk op de knop kun je een scherpte-diepte foto maken.
Wat ik overigens ook heel fijn vind aan mijn camera (maar wat mannen misschien weer een nadeel vinden) is dat hij licht is en niet groot. De canon 1000D van een vriendin van me ligt totaal niet lekker in mn hand. Groot ding. De camera die ik heb is niet heel groot en lekker licht. Heerlijk. maar dat is meer persoonlijk. Daarvoor moet je echt naar een winkel kijken en welk toestel het best en fijnste in je hand ligt. (vind ik ook 1 van de belangrijkste dingen overigens)
jolan nee ik heb daadwerkelijk 75 euro betaald... nou ja 71 euro want reno had er nog 5% afgeluld... maar ik moest sowieso heel veel hebben voor emma en de beeb omdat emma nu in 80 zit en de beeb nog niks had. En nu zitten allebei de kasten vol en van de kinderbijslag had ik nog geld over. Dus in mijn hoofd is het gerechtvaardig snap je Ik probeer altijd een beetje met de kinderbijslag uit te komen, dan weet ik dat ik niet belachelijke bedragen ga uitgeven... sue veel plezier in blijdorp! lau wat irritant van die nuva ring... wilde je geen koperspiraaltje? Ik zou in jouw geval iets kiezen zonder hormonen. Dus condooms, pessarium of koperspiraal... lekker in het leven: hier ook gehad. Met 2 bonnen, maar mijn ouders hadden maar 1 bon. Maar goed, ik had nog een voorraadje, dus kan nu alvast beginnen met voor de beeb inslaan Als je je opgeeft voor het prenatal pakket krijg je die bonnen, want mijn moeder had zich daarvoor aangemeld (en alleen daarvoor) en nu krijgt ze dus ook die bonnen... maar ze maken geloof ik een selectie... marloes: wat zonde van je wasmiddel! Gekke Sam! camera: ik heb een nikon maar ben er nog niet helemaal uit hoe die werkt. Ben een beetje aan het vogelen ermee. Ik vind het lastig dat je steeds op de flits moet wachten als je een foto maakt en ook het scherpstellen lukt me nog niet helemaal. Emma dr haar: ja het wordt nu echt lang. Het gaat ook echt "hangen" van achter. Vanmiddag had ik 2 staartjes gemaakt. Dat stond wel heel schattig. Ik zal binnenkort wel even een foto laten zien.
je kunt op de site lekkerinhetleven.nl je opgeven (voor wie dat wil) tis eigenlijk natuurlijk sluik reclame van Procter en gamble. hier ook prenatal dozen maar geen bonnen..vreemd het lijkt een beetje willekeur! ooo marloes! je huis zal wel heeeeerlijk ruiken nu.. maar wel balen dat je gelijk weer moet inslaan! ik heb heerlijk gesport en ga nu naar mn bedje!
voor de lekker in het leven nieuwsgierigen, dit staat op hun site: Helaas kun je je niet abonneren op het magazine. Wij maken namelijk gebruik van aangekochte adressenbestanden die voor iedere uitgave opnieuw geselecteerd worden. Het kan voorkomen, dat je voorheen geen magazine kreeg en nu wel of visa versa. Als je informatie wilt ontvangen over onze producten dan kun je dit aangeven in je profiel op de Lekker in het Leven website. Ben je al lid? Klik hier Nog geen lid? Schrijf je nu in. Hier vind je informatie over en aanbiedingen van onze producten. dat verklaart dus de willekeur!
Goedemorgen, @ Bloempje: veel plezier in blijdorp @ Kuide: Balen dat die ring ook niet bevalt dan idd iets zonder hormonen. @ Marloes: Dat is idd zonde van de wasmiddel Danian werd gisteravond om 20.15 uur weer overstuur wakker en was alleen rustig als je hem tegen je aanlegde zodra we hem weer terug legde was het mis. Om 21.30 uur maar een flesje gegeven en toen heeft hij geslapen tot vanmorgen 6.45 uur Misschien dat hij een groeispurt heeft dat hij extra wil eten, want hij had op de opvang ook zijn potje groente opgegeten. Gisteren kreeg ik bericht van de belasting dat ik idd de rest van het jaar nog recht heb op kinderopvang toeslag, dus Danian kan nog ff op de opvang blijven.
inderdaad de autofocus en tijd die het duurt dat je de knop indrukt totdat ie afdrukt van een spiegelreflex zijn echt ideaal, vooral met die kleine hummeltjes die je juist op het goede moment op de foto moet zetten. laatst in ballorig de pocket camera mee, allemaal net te laat op de foto en bij mannen is het wel zo he, die willen het liefst iets groots, zodat ze tegen hun vrienden kunnen zeggen, die van mij is groter
poeh ik dacht dat ik mijn sleutel kwijt was, maar ik heb hem toch gevonden. ik me al helemaal druk maken, in paniek de hele auto doorzoeken, in gedachten al naar de politie gaan, zat ie gewoon in mijn andere jas. zwangere muts zo nu ga ik weer eens boven de wc hangen en dan een tukje doen, en dan naar acupunctuur dan voel ik me weer een paar dagen wat beter
Mogge dames! Hier misselijk en een vette hoofdpijn, denk dat het een hangdag gaat worden (hopelijk niet boven de pot maar gwn lekker op de bank). All *zwaai*