ik heb deze Leifheit 55341 Set Twist System - Leifheit Vloerreiniger, Steel, Met emmer | redcoon Nederland
@Tam, ow begreep het verkeerd. Ik zou verder ook niet weten hoe je het het beste kan aanpakken, heeft het cb een tips voor jullie?
zo ventje sliep om 16 uur nog, vanaf 13 uur al, dus maar wakker gemaakt, lekker gewandeld samen met de hond, heerlijk gegeten, gespeeld, kleren gepast (alles past bram!) ff tv gekeken en nu ligt meneer al op bed... ik ga heerlijk in bad, moet alleen niet vergeten vanavond nog een keer de hond uit te laten haha, dat doet manlief normaal altijd...
mac mooi dat de kleertjes allemaal passen! heb hier nog een paar broeken gescoord bij de hema. acupunctuur was goed, voel me weer een stuk beter. toch maar op tijd mijn nest in. tam wat apart dat ie banaan wel zo eet. Zou het kunnen dat het andere fruit gewoon te hard in zijn mondje is en hij daardoor misschien last van zijn tanden krijgt ofzo? Wat je nog kunt proberen is het zelf eerst eten (en dat hij dan ook wil wat jij hebt, als ik hier iets eet komt er altijd zo'n vingertje met een dwingend "die!!!") Of gewoon pureren met kleine stukjes erin, en dan steeds iets grotere stukjes En afhankelijk van het soort fruit het eventjes koken of in de magnetron doen, dan wordt het iets zoeter en zachter. Dat deden we hier met appels en peren die nog niet rijp genoeg waren. Misschien kun je ook rijpe meloen met een lepeltje eruit lepelen proberen, of stoofpeertjes dat is dan wel 'heel' maar toch lekker zacht. En anders zou ik het gewoon blijven pureren, inderdaad gepureerd is beter dan niks, en op een gegeven moment gaat ie echt wel naar stukjes.
@All, heb een fotoshoot cadeau gekregen van een vriendin net dus morgenochtend met de kleine erheen. Vind het zo spannend, en hoop dat mijn meissie mee werkt morgen. Voor nu trusten dames!
Goedemorgen, @ Hvj: Wat leuk veel plezier. Heb het Cb er nog niet over gebeld. Ga over 2 weken weer heen om te wegen, dus als het dan nog zo is kan ik dan wel overleggen. @ Sniekeat koken van het fruit ga ik maar is proberen en pureren met kleine stukjes er in werkt niet, want zelfs de kleinste stukjes spuugt hij uit. Danian heeft eindelijk weer is helemaal doorgeslapen Van 19.45 uur tot 6.45 uur. Doordat hij gisteren overdag zo lang had geslapen hadden we hem wat later naar bed gedaan en dat is dus goed gegaan. Kijken hoe het vandaag weer gaat. Vanmiddag komt een vriendin op de thee ff bijkletsen.
goedemorgen, hier heerlijk geslapen, manlief moet toch is vaker een nachtje weg gaan haha... nee hoor mis hem wel! zo bram weer uit bed halen, die was om 7 uur al wel wakker dus fles gegeven. en weer terug in bed, het bizarre is dat als ik hem nu smorgens een fles pap geef (krijgt ie altijd smorgens) en daarna gelijk weer in bed leg hij gewoon weer verder slaapt. soms wel handig zoals nu, dan kon ik me aankleden klaarmaken tas pakken hond uitlaten enz... maar goed bram zo naar go en dan heb ik vergadering op mn werk, daarna ff boodschappen doen en bram weer ophalen.. en vanmiddag? geen idee wat we gaan doen...
Mogge dames! @Lau en Tam, dank je. Vind het spannend en ben benieuwd naar de foto's (die krijg ik meteen mee). @Mc, fijne dag verder. @Tam, fijn dat je kleintje door heeft geslapen. Veel plezier met je vriendin!
@ Mcg: Dat is idd wel fijn dat Bram na de fles weer gaat slapen. Fijne dag vandaag Heb net een appel en een peer in de magnetron zacht gemaakt en in kleine stukjes gesneden, maar hij wil het gewoon niet
mcg dat lijkt me ook super handig! tamtam eerlijk gezegd lijkt een zachtgemaakte appel of peer uit de magnetron mij ook smerig... zo, straks naar de fysio, daarna emma even laten slapen en dan naar de markt en boodschappen doen. Ik las trouwens ergens op deze site dat rianne ook weer zwanger is. Leuk.
goede morgen.. Coll heeft goed geslapen van 18.30 tot 6.30. Daarna lekker saampjes in mijn bed tv gekeken. Heb hem wel vannacht nog gehoord, maar ik wilde echt mijn bed niet uit dus hij had pech en is weer gaan slapen (fijn dat dat soms dus ook lukt ipv perse een fles nodig hebben!) Ben wel weer met kindival begonnen dus misschien doet dat wat?? Hij was alleen net niet meer te genieten, dus heb hem maar in bed gelegd, hij is ook erg verkouden en hoor zijn longen piepen.. Maar nu in bed is t 1 groot feest.. zucht! haha Verder weinig plannen voor vandaag.. misschien nog even naar ballorig.. iig ook nog even boodschappen doen. @deb idd rianne is weer zwanger ja succes bij de fysio! @mcg heerlijk dat bram dat smorgens nog doet! coll niet meer, wakker is wakker.. @hvj, hoop dat de shoot leuk is! @tamtam, coll eet alles aan fruit.. maar t liefst een ongeschilde appel zo uit t handje! Heb dus geen tips voor je, coll eet ook graag die fruit zakjes, die knijpzakjes met fruit erin.. (je hebt zo ook met yoghurt) dus heb vaak zon zakje in mijn tas.. bij de gastouder krijgt hij soms nog een potje maar alleen als hij verder zijn fruit slecht heeft gegeten, en hij vind dat erg lekker en wil dat altijd van de baby afpakken whaha!