Juni '09 Mama's deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aurin, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Flut...ik heb een canon 1000d (dacht ik...in ieder geval iets met D) ik vind hem geweldig! Ik weet nog niet heel erg veel van alle functies...maar ga in de vakantie als ik tijd heb eens even proberen. Ik heb zo'n boekje gekocht voor dummies! Hahaha!

@McG...ik heb zo'n dweil van Leifheit (ofzo) hij is iig groen...met een microvezeldoek. Die kan je dan met de dweil uitwringen.
    Ik vind hem superhandig! Moet wel een nieuwe dweil kopen...want Steef heeft hem een nacht in de bleek laten staan en nu laat het allemaal los! (bedoel dus alleen de doek nu)
    Ik snap trouwens wel wat je vriendin zegt hoor...ik denk het soms ook wel...maar dat is meer als ik niet weet wat er speelt. Ik heb zelf helemaal nergens last van gehad (behalve dan dat buikvirus) dus dan denk je al snel dat mensen zich aanstellen. Ik ga er dan al snel vanuit dat het bij iedereen zo makkelijk gaat. Denk ik dan hoor!
    Ik weet natuurlijk niet wat andere voelen...maar omdat zwangerschappen zo verschillend zijn kun je ze eigenlijk niet vergelijken!

Buiken: Wow wat een mooie buiken allemaal zeg! Geweldig om te zien dat jullie alweer zo dik zijn! Hahahaha!

Zooo daar ben ik weer een keer...ik ben zooooo aan vakantie toe! Heb me heel de week misselijk gevoeld...Leek wel zwanger! Hahaha! Maat had ook echt maagpijn en pijn aan mn darmen! Vandaag nog geen last gehad dus hoop dat dit het was!
    Ben ook echt heel de week om 22.00 ofzo naar bed gegaan! Ds had niet echt fut voor het forum! Sorry!
    Morgen nog 1 dagej school en dan lekker een weekje vrij!
    Ik wilde vandaag hard aan mn schoolwerk...maar nu doet de site van school het niet en mn schoolmail ook niet...en daar staan allemaal dingen in die ik nodig heb. Dus probeer het straks nog een keertje!

Ga vanavonnd misschien even naar de stad...FInn moet toch een andere winterjas...deze is al haast te klein ineens en kruipt heel erg omhoog. Dus op de fiets is dat niet lekker!
    Ik had een hele toffe gezien bij prenatal...maar die hadden ze niet meer in zijn maat en ook niet op de site! BALENnn!

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Kuide: Fijn dat Collin goed geslapen heeft.
    Hopelijk helpt kindival.
    @ debby: Ja had ook al gelezen dat Rianne weer zwanger is.
    @ Sarah: Balen dat je zo misselijk was de hele week.
    Lekker straks een weekje vrij.
    Balen is dat dan he dat ze zijn maat dan niet meer hebben.
    Danian is echt niet te genieten.
    Wil alleen bij mij zijn.
    Net een stukje gefietst en naar de winkel geweest toen was het goed, maar nu pff
    Straks eten en dan snel naar bed.

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Tam...Finn heeft ook zo'n rotbui! Gisteren bij mn zus ook! Heel de tijd jammeren...echt heeeeel irritant! Word daar gewoon chagerijnig van! Maar hij ligt nu gelukkig ff te slapen! Even rust! Hahaha!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sarah balen dat je ziek was...
    o wat groeit finn toch hard... gaat ie nu al naar maat 92???
    Emma zit nog maar net in 80... maar goed zal je zien dat ze ineens een groeispurt richting 86 krijgt straks ;)

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    92 idd...groot hoor! Vind ik ook als ik die kleertjes zie!
    Haha!
    86 zit gewoon veel te krap! maar bij 92 zijn vaak de mouwtjes te lang..maar goed...die rol ik dan maar op!
    Beter dat dan een naveltruitje dat heel strak zit! Hahahaha!

Hoe is je 20 weken echo eigenlijk geweest...zie dat ik dat ff gemist heb! Sorry!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    maakt toch niets uit. 20 weken echo was alles goed dus dat is wel een geruststelling!

Met emma heb ik altijd problemen met broeken. Die zijn altijd te lang. En omvouwen gaat ook niet super, dat rolt dan weer af...
    Dus ik doe nu maar jurkjes/rokjes met leggings en maillots...

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Ben ik weer!

De shoot was redelijk gegaan, kreeg haar met moeite aan het lachen wat uiteindelijk wel is gelukt (in het begin was ze bang van de fotograaf). Dus de afgedrukte foto's daar lacht ze op en hebben ze haar muggenbult weg gewerkt! Het is 1 foto van 20x30 en 3 van 10x15.
    Heb onderweg naar huis ook een gratis pizza gehaald van A&H, ze hadden alleen nog Margharita en Salami dus heb die eerste genomen, vanavond eten we pizza met salade erbij.

Zo ga ff kijken wat de lunch gaat worden.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Buikje groeit goed, mooi hoor!

Dweil: Ik heb zo ongeveer dezelfde als Jolan.

Fruit: Ik geef meestal gewoon een hele appel/peer/banaan uit de hand. Druiven, mandarijn en aardbeien snijd ik doormidden, gaat prima :)

@Tam: Lastig dat hij alleen gepureerd fruit wil, geen idee hoe je dat moet oplossen helaas..

@Snieke: Fijn dat de acupunctuur werkt!
    Erg herkenbaar dat wijzende vingertje en die dwingende manier van vragen. Alleen is het hier geen 'die' maar 'hierrrr' :D.

@HvJ: Hoe was de shoot? Heeft je meisje zich van haar beste kant laten zien?

@Tam: Joehoe heb je eindelijk een hele nacht kunnen slapen, lekker hoor :)

@Deb: Ja idd Rianne is ook zwanger, die juni mama's lijken wel een stel konijnen :D

@Sarah: Nog leuke plannen tijdens je vakantie?
    Finn ook al richting 92, wat gaat het hard hé. Ik vind wel dat er veel verschil is in 92, bij de ene winkel past het prima bij de andere winkel komt er een jas voorbij lopen met een stel schoenen er onderuit hahah

@HvJ: Heb je de foto's alleen afgedrukt of ook op je pc? Ben benieuwd!

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dochterlief heeft me vandaag uit laten slapen tot 09.00u. Heerlijk!

Ik heb vandaag geen auto, de expert komt de schade bekijken en de leenauto die m'n vader mee wilde geven was echt te groot. Dus dan maar 2 dagen fietsen, goed voor m'n conditie ;).

Wat zal ik vanmiddag eens gaan doen...........

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Flutter, normaliter is mijn dochter vrolijker maar bij de shoot had ze een soort van angst. Nee heb ze alleen afgedrukt gekregen maar zal daar eens een foto van maken en op hyves proberen te zetten.
    Fietsen lekker met dit weer haha, idd gezond meid!

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @HvJ: Ohja zo'n shoot heb ik toen ook gehad, 500 foto's van een huilend/bang kind ;).

Ik hoor over de babyfoon: 'nee nanana nee nananaaaaaa'
    Ze is gisteren bij opa en oma geweest, welk liedje zou ze daar gehoord hebben? :D
    YouTube - Vaya con dios - Nah neh nah

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Flutter, was blij dat ze minstens wel eens lachte anders zou het zonde zijn geweest. Batterij van de camera laadt op, dus fot komt eraan.
    Hahaha dat is wel een oud liedje, en wat kunnen ze dingen goed onthouden/nazeggen joh (heb hier ook een papegaai rondlopen haha)

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Deb...stom heh...net alsof die kleren allemaal niet in verhouding zijn! Ik hoor het zo vaak!

@HVJ..ben benieuwd naar de foto's!
    Eetze van je pizza straks ;)

@Flut...ja dat is ook zo! Maar ik vind ook de overgang tussen 86 en 92 erg groot! Het lijkt wel of het eigenlijk 2 maten zijn!
    Heb niet echt veel plannen...leren leren leren! Hahaha! Leuk hoor toetsweek! Maar uiteraard ga ik dat niet heel de vakantie doen! Ik ga morgen ofzo maar eens een planning maken! Want ik het 2 toetsweken...en dus ook veel spreiding. Dus kan ook gewoon nog leren en maken na de vakantie ;) Hahaha!

Oww...monsieur is wakker...het is gedaan met de rust! hahahaha!

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Sarah, dank je. Komt eraan!

@Maten, hier nog in maat 74 wat soms nog groot valt (bijv v.d Hema).

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Flutter: Fijn zeg dat Zoë je zo lang heeft laten slapen.
    Haha die Zoë gezellig zingen:D
    @ Sarah: Gezellig he zulke kinderen om je heen;)
    @ Hvj: Jammer zeg dat ze niet echt mee wilde werken voor de foto.
    Ben benieuwd wat het is geworden.
    @ Maten: Danian heeft nu 80 aan, maar het duurt denk ik niet lang meer dat hij naar de 86 gaat.
    Danian is erg verkouden ik blijf zijn neus afvegen.
    Hij heeft van 11.45 uur tot 14.30 uur geslapen.
    Mijn vriendin is net weer weg ze is nu 18 weken zwanger ben wel een beetje jaloers hoor als ik dat buikje zie;)

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Tam, tjah zulke momenten heb je niet in de hand terwijl ze op sommige momenten constant lacht. Ze staan er op! Beterschap voor Danian! En leuk voor je vriendin, dus je hebt weer sterke kriebels.

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    die kriebels krijg je wel als er 3 vrouwen in je dichte omgeving zwanger zijn;)

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Tam, hopelijk heb je de gebruiksaanwijzing nog :p.

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Mooi hoor!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

i.p. kun je zwangerschappen ook niet vergelijken! Maar of je wel of geen werk, zitten kantoor werk of zwaar lichamelijk werk hebt, daar kan men vast een voorstelling van maken dat het ene zwaarder is dan de ander, maar goed, ben er niet op in gegaan..

Deel Deze Pagina