Juni '09 Mama's deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aurin, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hvj ik ben benieuwd naar de fotos!

tamtam hier ook meerdere mensen zwanger. 1 vriendin is vandaag uitgerekend en 1 vriendin over 3 weken. Spannend allemaal...

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik wil hier trouwens echt van de flesjes af. Maar Emma drinkt simpelweg niet uit een rietje of een tuitbeker. Dan drinkt ze de hele dag niks... wat moet ik nou?

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Debby, staan op hyves. En gwn blijven aanbieden totdat ze het leert.

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames thanx voor de dweiltips,
    heb vanmiddag bij de blokker die uit de folder gekocht, steel en dweil voor 9 euro incl gratis emmer en uitwringbak.

@sarah doe je wel rustig aan!
    @hvj leuk hoor die shoot, benieuwd naar de fotos

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de fotos zijn leuk geworden!

Ik hoop maar dat ze het ooit leert... ben al zo lang bezig. Ze kan wel uit een gewoon kopje/beker drinken maar dan zit ze wel helemaal onder pffff.

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mc, een koopje dus. Nou dweil ze!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Debby, dank je. Hier uit een beker ook niet zonder knoeien, het heeft tijd nodig en ooit komt het wel goed meid. Anders in bad een bekertje geven totdat ze het leert.

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
  9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Tam, dank je.

@All, heb gemerkt dat mijn dochtertje rode billen uitslag krijgt van kiwi. Is dat een allergie? Ze krijgt het alleen op haar billetjes verder nergens.

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

kiwi kan irritatie geven in de mond, dus het verbaast me niet dat ze er dan uitslag op de billen van heeft.

net als spruw in de mond kan ook uitslag op de billen geven

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo hele huis weer aan kant, (benedenverdieping) wel zo fijn als manlief thuis komt...
    2e keer gezogen vandaag, want heb mn nieuwe dweil gelijk maar ff uitgeprobeerd, ff wennen maar wel fijn!
    manlief staat in de file... ben benieuwd hoe laat ie thuis komt...

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mc, moet ik haar dan geen kiwi meer geven? Fijn dat je huis aan kant is!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@hvj, tja dat moet je natuurlijk zelf weten, manlief hier kan er ook niet tegen, krijgt er een zere mond van, en eet dus geen kiwi meer.

als je zeker weet dat het van de kiwi is, zou ik het niet doen, wel sneu, die zere billetjes, je kunt het over een tijdje nog een keer proberen, misschien heeft ze er dan minder last van?

15. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ola!!

hvj, ben benieuwd naar je foto's leuk een shoot van je vriendin gekregen!
    @kiw, kan idd "bijten" in de luier, je kan het wel geven, maar dan gewoon even goed in de gaten houden dat je direct dr luier doet als ze daarna een broek maakt, dan heeft het geen kans om te irriteren en anders gewoon even weglaten..

@fruit, zou gewoon gepureerd geven en dan elke keer tegelijkertijd hem ook een stuk in zn hand geven zodat hij het leert, dan hoeft hij het niet binnen te krijgen voor zn vitaminen maar went hij er wel aan, dus zou gewoon alle twee doen. (en paar keer per dag gewoon in zn handje stoppen)

@saar, oooo lekker bijna vakantie, maar wel leren..hmmm das minder!

@kui, hoe staat het met de voorbereidingen van je huisje? lukt het allemaal?

@mcg, sasha gaat ook altijd gelijk weer slapen na/met de 1e fles..7.30 vind ik te vroeg als ik niet hoef te werken..:)
    heerlijk toch? gezellig dat je hubbie er weer is!

@tamtam, heerlijk dat hij lekker doorgeslapen heeft! hopen dat het doorzet!

@vervelend..ja sasha ook huilerig en aan mn been hangen en op de arm willen zitten.. zit er weer een sprongetje aan te komen? volgens mij had iemand het daarover.. ergens met 17 maanden.. *edit even opgezocht 17 maanden: Na-apen - Oei, ik groei!# *

ennnn.... bijna zaterdag!!!! flutt! ben je er al klaar voor?????

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @bloem, ja alles onder controle!
    Dinsdag tekenen, en laatste controle van de woningbouw in t huis, 1e maand huur betalen en de sleutels zijn van mij.. dan ga ik meten en naar de bouwmarkten om behang verf etc te halen, en gelijk naar de gemeente om huurcontract te laten zien zodat ik bijzondere bijstand krijg voor inrichtingskosten, en ze mijn bijstand verhoging naar zelfstandig wonend ipv inwonend :D
    verder alles zo goed als geregeld!

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau klinkt goed voorbereid!

18. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

super lau!! wat moet dat heerlijk voor je zijn! het is nu echt aftellen! en straks lekker kerst in je eigen huisje! heerlijk alleen je eigen troepjes.. dat wordt genieten meis!

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    over kerst gesproken... hoe gaan jullie dat doen met de kerstboom? Ik zat er laatst aan te denken. Ik heb best wel dure ballen in mijn kerstboom hangen en ik ben bang dat Emma alle ballen uit de boom graait... kan natuurlijk de goedkope ballen beneden hangen maar dan nog kan het best scherp zijn als het stuk valt... of denken jullie dat het wel meevalt? Ben bang dat straks mijn hele kerstboom omligt ofzo ;)

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mijn stuit *snik*. Zou vandaag gebeld worden door de fysio, is dat gwn niet gebeurd dus morgen nog een keer bellen naar hun.

@Kiwi, ik verwissel haar luier ook als ik merk dat ze iets gedaan heeft maar alsnog houdt ze die uitslag dus denk dat ik ff afstand van kiwi neem hoe gek ze er ook op is.

@Lau, heerlijk dat wordt uit kijken naar je eigen huisje.

Deel Deze Pagina