Juni '09 Mama's deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aurin, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemiddag dames,
    hier heerlijk aant genieten van mn dagje vrij.
    wil stampotten maken, maar te weinig aardappels in huis,
    dus zo maar ff naar de winkel..

t weekend weer werken...
    verders weinig bijzonders..

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    thx!!! ooooo dat potje wilde ik zo graag! hahahah (hoe blij kan je zijn met een potje..,) maar wist niet of die goed was, vond m gewoon mooi!:p thx ga ik m kopen voor sasha! (voor strakjes kan m maar beter hebben..;))

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha ik wilde hem ook perse... nou eigenlijk de hoge, die vond ik nog iets mooier, maar die werd afgeraden, omdat hij niet zo stabiel is.
    Ik heb hem toen gekocht op zo'n babybeurs.

Sam en papa zijn nu een nieuwe speeltafel halen. 2 meter breed, dus dan kunnen ze lekker spelen, bouwen, tekenen. En... alles kan mooi blijven staan, dus verder geen speelgoed door de hele woonkamer.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden ik heb iets op het besloten forum gezet over morgen

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Nou deze moeder heeft alles onder controle..

De 2 binken waren zo moe van t stoeien, dat ze uitgeteld op bed liggen! zelfs Milan die normaal om 8 uur naar bed gaat stortte compleet in!

Echt geweldig hoe goed die 2 ventjes t samen hebben! heerlijk gespeeld en als echte jongens gestoeid met t nodige duw en trekwerk incl de traantjes door de kopstoten natuurlijk!
    Had het zwaar verwacht, maar dit trek ik makkelijk in mijn eentje! haha
    Ook leuk om te zien hoe verschillend die karaktertjes zijn. Coll wordt boos en driftig als iets niet lukt, of hij zijn zin niet krijgt. Zeer temperament vol dus!
    Milan gaat gewoon wat anders doen als iets niet lukt, ach boeiend straks weer proberen.. heerlijk relax is hij hihi!

Ja leuk stel samen.. ook de hele tijd kusjes geven en knuffelen.. (hardhandig wel is waar maar toch.)

En super lief.. Collin zegt i-jan... en dan bedoelt ie milan :D

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau wat leuk dat t zo goed gaat! toppie!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Ik geloof jou niet meer hoor...
    Je zei vorig jaar met kerst dat ik kerst 2010 ook een staartje zou kunnen maken bij Zoë. Maar ik zie het somber in ;)

@Sarah: Ach gossie z'n vingertje tussen de deur. Gelukkig wilde hij wel nog vriendjes met je maken ;)

@Tam: Van 19.00u tot 07.30u, wat goed van Danian!!

@Lau: Jij hoeft je dus niet te vervelen! Wel gezellig 2 van die mannetjes in huis :)

@Bloem: Nope nog geen dekbed, gewoon een slaapzak met dekentje. Je moet dat dekentje eens om je heen slaan, is echt veel warmer dan dat het eruit ziet!

Potje: Hier een simpele van de Hema en ze vindt het prachtig om erop te zitten, maar alleen met d'r broek aan....

@Marloes: Fijn is dat hé, een aparte plek om te spelen! Proberen wij hier ook te maken, maar ze achtervolgt me gewoon met d'r speelgoed ;)

@Lau: Wat leuk dat het zo goed klikt tussen die 2!

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Deb...oww...dat is niet zo handig! Drinkt ze wel water?
    Finn krijg nu steeds om te oefenen water in een gewone beker...dat is niet zo erg als ie daar onder komt te zitten. dat droogt wel weer.
    Melk en zoetere dingen krijgt ie wel in zn tuitbeker.

@Lau...aaaacch superlief! Hoe is het met Pim als Milan er is???

en dan nu....VAKANTIEEEEEE!!!!!!!!!!!! Hahaha! Sorry moest er even uit!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@flutter, bram bovenop ook nog nauwelijks haar,
    van opzij en achter een flinke mat, haha....

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sarah lekker genieten van je vakantie!!!
    je hebt t verdient!

hoe gaat t met de boot?

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    We zijn weer in een eenkennige fase beland, Zoë vindt iedereen eng. Zelfs mijn broertje die ze minstens 1x per week ziet.
    Ben benieuwd hoe dat morgen gaat met al die vreemde kindjes en hun mama's.

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, ja gaat super met pim, nou is milan ook wel hondjes gewend (zusje van pim en pim zijn moeder zitten bij de oma en opa van Milan ;) )

@flutter, aww gezellig dat wordt wat morgen, coll is ook zo!

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

zal wel ff wennen zijn dan, maar als ze er ff is zal ze vast loskomen, dnek je niet?

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @McG..hardstikke goed! Hij is bijna af zijn mn schoonvader vandeweek! Dan moet ie nog wel helemaal geverfd worden...maar dan staat ie in elkaar! Het is echt gaaf om te zien! Eigenlijk vind ik het lelijk...zo'n oorlogsschip...maar gewoon de gedachte en de emotionele waarden zorgen ervoor dat ie straks een plekje krijgt ergens!
    Hahaha...dat topic! Ik kan daar zooooo om in een deuk liggen! Hahaha!

@Flut...vreemde kindjes loopt wel los denk ik...dat gaat misschien wel vanzelf. Maar al die rare mama's! Hahaha!

@Lau...fijn dat dat ok goed gaat! Wat leuk dat zijn familie daar woont! Ziet ie ze nog wel eens? Een broer van onze hond woont ook hier in Dordt...heel toevallig...dat terwijl ze uit apeldoorn komt!

Hmmm....ik ben boven met Finn...we gaan douchen..maar dan mag ie eerst altijd even spelen.
    Is ie al mn make up op zijn kamer aan het leggen...vraag me af wat hij daar mee wil! Haha!

En hij stinkt toch uit zn mond! Hahaha!
    We hebben pizza gegeten (ja ook met groente...voor ik weer niet verantwoordelijk genoeg ben ;))
    Hij had er ook salami en oregano op...nu komt er toch een lucht uit! Hoop dat ik dat weg gepoetst krijg! Hahaha!

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, ja soms komen we ze tegen, maar zijn moeder moet niks meer van haar kroost weten hoor!
    Hihi.. en ik heb pim omdat zij de fokker zijn, en ik toevallig bij ze was toen ze een nestje zouden gaan krijgen.. en verliefd werd op t ras.. me gelijk in heb laten schrijven voor een pup :p

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @Sarah, hahaha had dat met collin gister, die had stokbrood met aioli op, en daarna een fles, en toen liet ie toch een boer.. nou echt ik dacht dat ik van me stokkie ging.. wat een lucht kan er uit komen zeg...sterkte!

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mc: Zelfs dat matje hebben we hier nog niet haha. Het begint nu dik te worden, er komen meer haren door maar het wordt maar niet langer..

@Sarah: Ja die rare mama's zal idd wel het grootste probleem zijn :p. Finn aan de make up, zolang je je pumps niet kwijt bent zou ik me geen zorgen maken :D
    Sterkte met de poepluier morgen, die kruiden brrrr, ik kan er niet aan wennen.

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hmmm...wilde net vragen of jij het wilde doen als het soms bij jou gebeurt! :p
    Hahaha!

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, ach dat doe ik wel dan voor je hoor.. geen problemen met poepluiers :p

voor de liefhebber.. op mijn hyves filmpjes van coll en zijn maatje :p

Deel Deze Pagina