@Sarah: Ik wil Laura niet voor het hoofd stoten, dus zij mag het doen . Ik vind die poepluiers die zo stinken vooral erg omdat ik die met Zoë altijd 's morgens op m'n nuchtere maag heb. Bluuuh!
die dineert vast bij ikea... ikea is nu toch al dicht? welke opberger? (klinkt alsof er veel speelgoed in huis is)
@flutter, verdacht..... wil hij de dans ontspringen morgen? en wat lief van die luier... haha Coll doet t bij de gastouder altijd keer of 3.. en bij mij altijd net voor t avond eten.. whaha smakelijk!
wie o wie is er crea bea??? bram is een naam gecombineerd uit onze namen, maaike en barry... welke meisjesnaam zou je kunnen maken uit onze namen?
Mara Mare Amber (maar beetje jut en jul met Bram denk ik...) was dat trouwens bewust gedaan? jullie namen gemixt?
kijk anders eens hier McG Voornamen familie test! Past de babynaam bij de voornamen van het hele gezin? Mare en Mara past goed bij jouw naam en heel goed bij die van Bram en man... Amber past bij alle 3 heel goed. weet je achternaam niet.. dus dat heb ik niet gecheckt
Hij was allang thuis, was in de schuur dat ding in elkaar aan het zetten... @Mc: Deze IKEA | Opbergsystemen | STUVA systeem | STUVA | Opbergcombi met deuren/ lades maar dan met roze lades . Ik moest ook gelijk aan Mara denken, leuke naam! Toevallig ken ik een broertje en zusje: Bram en Mare.
Goede morgen! Nou op zich een prima nacht hier! Ipv Collin werd Milan om 1 uur wakker maar na een flesje is ook hij lief gaan slapen. Coll is nu wakker maar hoop dat hij nog verder slaapt na zijn ontbijt fles want Milan ligt nog heerlijk te pitten!
Goedemorgen, @ Mcg: Mara is wel een mooie naam @ Flutter: Fijn zo'n poepluier hier is het vaak na het eten. @ Kuide: Leuk filmpje hoor van de 2 mannen. Fijn dat het slapen ook goed is gegaan. Leuk dat je als gastouder gaat werken ik zat er ook over te denken, maar om al die extra dingen in huis te halen zie ik niet zo zitten. @ Marloes: Leuk zo'n aparte speelplek hier ligt het ook vaak door de hele kamer heen, maar gelukkig is de kamer niet zo groot. Sorry voor degenen die ik vergeten ben Hier weer goed geslapen. Danian werd alleen gisteravond huilend wakker, maar sliep binnen een paar minuten weer tot vanmorgen 6.30 uur. Hij sliep wel voor het eerst weer in zijn ledikantje met hoofd kussens door het hele bed voor het bonken en ik hoorde het vanmorgen wel, maar niet zo hard. In een camping bedje hoor je natuurlijk niks. Vanmiddag komen mijn ouders. Die passen vanavond op, want we hebben een buffet van mijn schoonouders omdat ze pas geleden 25 jaar getrouwd waren. Danian gaat eerst wel mee, maar mijn ouders halen hem op als hij het zat is.
@ tamtam, Valt wel mee toch? Wat je moet halen!? @ mcg mijn rijtje had ik al keer op msn gezegd hè! Maar zal nog even nadenken!
Ik weet niet precies wat je moet halen, maar je zult toch extra bedjes, auto stoeltjes etc moeten hebben