dat dacht ik al... zag m al jaloers kijken naar al die kids die in de kinderwagen stonden te swingen en met de pannen muziek aan het maken waren..
hihihi die zoë lekker aan het opruimen handig zo'n dochter. Ik vond het weer erg gezellig meiden. Leuk om de verschillende kids weer allemaal te zien! Ik was om 18.30 thuis, daarna nog eten.... nu lieke op bed leggen. hahahaha zoë aan het gooien met haar spullen !!!!! Vandaar dat ze zo lekker aan het observeren was, ze was gewoon aan het kijken wat ze kon leren Geweldig!
haha zoë neemt er wel een voorbeeld aan Ik vond het ook gezellig! Emma ligt net lekker in haar bedje. Is gelijk vertrokken. Kom ik net in de computerkamer zie ik dat Reno in zijn eentje ons nieuwe logeerbed in elkaar heeft gezet en neergezet. We hebben over 2 weken een weekje vrij genomen om wat kleine klusjes te doen en de nieuwe kamer van Emma te maken maar mijn schoonvader heeft vorige week al heel veel gedaan en Reno nu dit... enige wat we nog moeten doen is behangen geloof ik, nou daar heb ik geen week voor nodig
Korting shoppen bij alle webshops via Shop Korting als je via die website een andere winkel bezoekt, dan krijg je een percentage via hun terug. Ze betalen vanaf 10 euro uit. Wij hebben bv ons weekje eurodisney via shopkorting en oad geboekt... schoenen van shoemixx...
@Sophia: Jij ook een fijne avond! Zag op hyves dat je bij Waylon bent geweest, leuk issie hé... @Bloem: Ik vond Sasha ook nogal observerend rond kijken, wie weet wat die morgen bedenkt @Deb: Lekker toch, kun je de hele week leuke dingen doen! @Marloes: Dat ken ik helemaal niet! Even bij m'n favorieten zetten
@Deb: Ik word steeds zo jaloers van jouw goedkoop verhalen dat ik ook maar eens ben gaan shoppen op mp. Manlief is het leuke muziekstoeltje nu ophalen
@Sasha: Je hebt een mooi cadeau uitgezocht voor Zoë! De poes moest mee naar bed en ik hoor nu over de babyfoon 'aai poesje, kus? MWAH'
@Flut...hahahaha...daarom was ze zo stil...ze was gewoon alles aan het onthouden! Hahaha! Geweldig! Het is idd klote dat het zo snel gaat...Maar we hopen nog steeds op het beste! Ik hoop dat ie iig de feestdagen nog niet te ziek is...dat ie die nog kan meemaken! @Deb...ik zal heel geduldig zijn! Nog 18 weken! Hahahaha! Oww..heerlijk! Dat wordt een relaxt weekje met zn drieën! Hoe ga je Emma haar kamer doen? En de babykamer??? (weer zo nieuwsgierig heh!!! Hahaha!) Ga je een nieuwe babykamer voor de baby doen? Of krijgt Emma een andere? @McG...ik kwam niet op zoveel...alleen Becky of Mika....maar ja Mika wordt tegenwoordig ook vaak aan een jongen gegeven.
@flutter haha marktplaats is ook leuk! Is dat dat blauwe stoeltje? Ben benieuwd of je het wat vindt! Trouwens toen ik met Arjan in de auto zat zag ik een advertentie ergens langs de weg voor een mega grote markt in de brabanthallen volgens mij in november. Ik weet niet of het een normale of een vlooienmarkt is hoor... marloes ja dat vindt ik ook heel leuk maar daar is haar kamertje echt te klein voor. Het is maar een 2 bij 3 kamertje met aan 2 zijden ramen en aan 1 zijde komt geen behang. Dus nee... dat gaat hem niet worden. De meubeltjes worden knalroze dus ik denk dat ik lichtroze behang neem. sarah de baby komt eerst bij ons op de kamer in zo een aanschuifbedje. Wanneer we dat zat zijn gaat de baby naar Emma dr kamertje. Die is neutraal met groen behang. Zal zo eens een foto zoeken voor je. Heb alleen een paar roze details die ik dan weg haal. Emma krijgt een nieuw kamertje met een meegroeibed die mijn schoonvader knalroze gaat schilderen en een knalroze/lichtroze ikea kast. En dan wil ik nog een speelgoedkist en wat aankleding. Dit is de kast:
foto 2, die roze details gaan dan weg. En dan nog een kledingkast en schommelstoel in de andere hoek. En er staat nu nog een extra smalle kledingkast want 1 kledingkast was te weinig
@Deb...owww dat ziet er leuk uit! Dat behang is mooi zeg! Zonde om dat al weer te veranderen! En die kast is ook errrug leuk! Ik ben helemaal aan het verzinnen voor Finn zn kamer...als hij een ander bed krijgt wil ik eigenlijk heel graag zn kamer veranderen...maar dat willen we dus pas doen als hij groter is en zelf mee kan denken. Dus ik zie het nog allemaal wel! hahaha!
past ie nog lang in zijn ledikant denk je? Ik denk dat Emma rond 2 jaar overgaat naar dat meegroeibedje...
@Sarah: Jullie gaan heerlijke feestdagen hebben met z'n allen!!! @Deb: Ik zal eens kijken wat voor markt er in de Brabanthallen komt, ik lees die borden eigenlijk nooit, staat meestal onzin op . Oooh ik vind die wieg die jij had zo gaaf!