hoe was het Laura? 2e deel van de test was niet goed. Waarde is te hoog gebleven. Ben benieuwd wat er nu gaat volgen.
@Lau: Leuke week gehad? Aan je foto's op hyves te zien wel @Marloes: Oh dat is balen, ben benieuwd hoe nu verder..
bij Sam en Thom is het nooit op deze manier getest, alleen met een dagcurve en die waren altijd goed. maar ze waren natuurlijk wel zwaar... volgende stap is volgens mij, nog een keer zo'n test, dieet waarbij de koolhydraten over de dag verdeeld worden en als dat niet werkt, dan insuline spuiten... maar ik wacht wel af. Was eerlijk gezegd niet heel erg verbaasd na de echo van maandag, want metingen van 22.5 weken als je 19.3 weken bent, is natuurlijk op die termijn al een heel groot verschil
hey meiden! Las ergens dat Marloes haar 20 wkn echo heeft gehad. Was alles goed? Flut ook weer aan de mama pillen? Spannend hoor! En geen babynieuws hier? Ik probeer zo af en toe nog wel mee te lezen hoor!
Wat leuk een 3e jongen!!! Spannend hoor, nu namen bedenken zag ik Hier gaat alles goed! Eigenlijk niet zo heel veel last, soms misselijk maar het valt nog mee
open ik net mijn schoolmail, word ik helemaal blij in november hadden wij ons personeelsfeest in de winterefteling... met je hele gezin de hele dag volledig verzorgd toen... was ook een wedstrijd bij, je kon een foto opsturen, dus ik een foto gemaakt, heel simpel met mijn telefoon en ik heb gewoon gewonnen. 1 nacht in het efteling hotel en 2 dagen toegang. en dat met zo'n simpele foto
@ Marloes: Das minder dat de 2e keer niet goed was. Hopelijk werkt dat dieet dat spuiten lijkt me ook niet alles. Wat leuk dat je wat gewonnen hebt zo zie je maar dat niet alle foto's heel bijzonder hoeven te zijn. @ Kuide: Fijn dat jullie weekend geslaagd was. @ Lovingmom: Fijn dat je je goed voelt
zo kleine man hier eindelijk op bed, wilde niet slapen vandaag... is ook weer heerlijk verkouden. bij huisarts geweest, longen en oren zijn oke, maar zijn keelamandelen zijn weer enorm groot arm ventje dus nu eindelijk doorverwijzing voor kno waar we hopelijk over 25 dagen terecht kunnen. dus nu lekker koude dingen eten en drinken enzo... verder is het voor mij erg vermoeiend en psychisch uitputtend zo;n jengelig ventje de hele dag... verder alles oke hier hoor;..
@Marloes: Het is ook wel een hele leuke foto! @Mc: Over 25 dagen, hoop dat je kraamtijd dan alweer voorbij is . Kan me voorstellen dat het zwaar is met zo'n jengelend ventje als je op 't einde loopt. Gaat ie nog af en toe naar de gastouder?
Vertel net tegen manlief dat Debby morgen wordt ingeleid, zegt ie: 'Zooo.. 20 maanden over tijd, da's lang!' Het kwartje viel pas na een kwartier, maar toen vond ik 'm ook best grappig Morgen babynieuws van Deb joehoeee! Succes meid
@flutter, misschien moet ik dan nog wel bevallen haha.. ja bram gaat nog wel naar de gastouder, maar de dagen dat ie hele dag thuis is vallen me wel zwaar...
Normaal zeker wel! Maar gister helaas niet.... Bram vandaag om 6 uur, met fles op en weer in bed gelegd.. Hopelijk nog ff slapen want straks muziek in beweging weer...
deb, heeeeeeeel veel succes vandaag. Hoop dat je al een klein beetje ontsluiting hebt, zodat je meteen een infuus krijgt. JE KUNT HET!!!!!!