Hier lekker ziek sinds 5 uur aan de race! Coll slaapt gelukkig nog steeds! Ben nu alweer gesloopt! Hopen dat oma of tante coll kan komen halen!
Goedemorgen, @ Debby: Succes meis je kunt het. @ Kuide: Ach bah ziekjes beterschap @ Mcg: Kan me voorstellen dat het vermoeiend is zo'n kleine man om je heen die jengelig is hopelijk kun je vandaag wat bij slapen. Danian was vanmorgen om 4.50 uur al wakker. Om 5.20 uur maar een fles gegeven, maar hij wilde niet meer slapen. Om 6.30 uur bij ons in bed gelegd en de tv aangezet heb ik nog ff kunnen dommelen. Manlief blijft nu wat langer liggen morgen mag ik Vanavond hebben we een verjaardag en we leggen Danian daar te slapen. Is de eerste keer dus ben benieuwd hoe het gaat als we hem wakker maken. We konden geen oppas krijgen, dus dan maar is zo proberen. Met mijn schoon zusje gaat het niet goed. Ze heeft een aangeboren long afwijking en die komt nu naar voren door die longontsteking. Het is maar de vraag of ze er weer echt boven op komt het kan zijn dat ze voor de rest van haar leven aan de medicijnen moet en nooit meer kan werken of veel minder. Voorlopig blijft ze dus in het ziekenhuis. Manlief vertelde vanmorgen dat zijn half broertje in elkaar is geslagen gewoon om niks Gaat dus lekker hier.
@Lau: Beterschap! @Tam: Nou jeetje, gaat inderdaad niet echt lekker daar Veel plezier op de verjaardag straks! Hoe zou het met Debby zijn?
Spannennnnddd!!!! Debby...alsnog HEEEEEEEEEEL VEEL SUCCES! @Lau...beterschap! @Flut...hahaha...bij mij viel het kwartje ook erggg laat...ik vatte die 20 maanden niet echt! Hahahaha!
ik ga in bed liggen, coll slaapt (hoop ik) al... iig is hij stil.. Ik ben nog altijd aan t rennen naar de wc, en voel me echt een vaatdoek :S
Hoi meiden. Ik ben nog aan het bevallen. Wel grappig dit. Heb een ruggeprik gehad dus heb geen pijn. Helaas geen goed nieuws. Om 1 uur kreeg een weeenstorm en direct 5 cm maar sindsdien niks meer erbij. Om 7 uur gaan ze nog een keer kijken maar hij is waarschijnlijk te groot en dan wordt het een spoed ks... Baal heel erg... Ik sms mcg wel even als de baby er is x
Ff op m'n telefoon. Ben bij m'n mama. Kwam ff kijken of er babynieuws was. Succes Deb! Ik snap dat je baalt! Nog even en dan is ie er! Verder zelf net gehoord dat de vrouw van Steef z'n neef is bevallen van een zoon, Tyler. Erg leuke naam vind ik! Vandeweek dus ff lekker shoppen! Haha!
Kan nu nooit lang meer duren tot je jullie zoontje in je armen hebt Debby. Misschien is ie ondertussen er al! Ben benieuwd of ie echt zo groot is en natuurlijk naar zijn naam
Kwam even snel beebnieuws spieken. Niks nog.... De bevalling lijkt wel heel erg veel op de mijne bij Esmee. Hopelijk zijn ze nu aan het genieten van hun mannetje.