Juni '09 Mama's deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aurin, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @soof, geeft niks hoor! En idd jammer, maar goed, beter nu dan over 10 jaar erachter komen!

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Aurin nog dikke knuf, geniet lekker van je huisje en je knulletje en die ware komt nog wel.

xxx Joyce

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @bas, ow ja hoor doe ik zeker! en al komt die ware niet, dan nog ben ik gelukkig met mezelf en mijn ventje!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Ja dat staat in het contract dat je tekent, dat je pas de volledige 'voogdij' hebt nadat er iemand ter controle is langs geweest... Gelukkig niet meer binnen geplast na die 2x.
    Hoe voel jij je? :)

@Soof: Beterschap!

@Bloem: Gratis labaratorium katten? Niet bij ons asiel, € 150,00 koste ze geloof ik...
    Ja beetje tegengas vind ik ook wel leuk, maar die hele dag piepen en nephuilen wat minder ;)

@Marloes: Doe maar leuke stippeltjes! ;)

@Emme: Kan me voorstellen dat je er tegenop zag, uiteten met een dreumes en een baby. Fijn dat het zo goed gegaan is!

Fles: Hier ook nog steeds een ochtend- en avondfles. Uit een beker wil ze geen melk?! Er is niks mis met haar mondmotoriek anders had ik wel actie ondernomen, nu wacht ik gewoon tot ze zelf niet meer wil denk ik :)

@Soof: Dat had ik toen ik zwanger was die jeukende bultjes/puistjes overal, door de hormonen... Geen allergische reactie ofzo?
    Enne, ze verdachten me niet van mishandeling hoor, standaardprocedure hier haha.

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zoë is gelukkig toch nog gezellig bijgedraaid vandaag :).
    Mijn vriendin is vandaag de hele dag hier geweest, 's avonds is d'r vriend hierheen gekomen en hebben we gezellig met z'n allen gegeten. En nu heerlijk bankhangen :)

Ik had trouwens zwangerschapstesten besteld, die waren in de aanbieding ;). Zit manlief die heel triomfantelijk open te maken, dus ik kijk hem al aan met zo'n veelbetekenende blik (jullie kennen hem vast), maar hij had natuurlijk niks in de gaten. 'Wat zijn dit voor stokjes?' 'Lijkt wel iets om water mee te testen ofzo'. Geen idee schat, geef maar hier. 'Matcare, wat is dat voor bedrijf?'

*zucht*

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @fles, hier soms nog tussen de middag (thuis vaak niet, bij de go wel) en savonds soms wel, soms niet, ligt eraan hoe moe die is of hoe goed hij heeft gegeten.

@soof, he bah bultjes.. jeuk... sorry geen tips behalve menthol gel en niet krabben! :p

@

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

whahah lig hier in een duek....

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @flutter, ow wat erg! haha :p

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    flutter, ik voel me uitsteken, behalve dan maagzuur dat omhoog komt.....
    Whahahaha mannen komen echt van een andere planeet!
    Niek zei toen we een test gingen doen: steek zo'n test naar binnen (ja echt, dat dacht hij dus echt) en dan weten we het :D hahahahahaha

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan, zucht... die mannen kijken toch ook films??

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    :D arme Niek... :D

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Lachen jullie me maar weer uit! :D

@Jolan: Whahahaha die opmerking, geniaal! :D:D:D

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    aurin wat jammer dat je weer single bent, maar gelukkig voel je je er wel goed bij...

flutter hmm lekker snugger ;)

jolan lekkere opmerking van niek :D

bloem: leuk he die dwarsigheid.

Hier alles wel ok. Heb enorm last van de hormoondaling. Huil om elk dingetje en dat alles niet is gelopen zoals ik het zo gehoopt had helpt daar niet echt aan mee. Lichamelijk gaat het wel goed, gisteren mocht ik mijn bed uit en nu loop ik al wel weer stukjes.

Sams infuus was kapot gegaan vandaag en ze wilden hem opnieuw prikken maar het ging niet. Dus wilden ze eigelijk zijn haar wegscheren en infuus op zijn hoofd doen maar voor de zekerheid hebben ze nog een kweek gedaan om te kijken hoe waarschijnlijk het is dat hij een infectie heeft en daar uit bleek dat de kans nihil is. Eigelijk had hij dus naar huis gemogen maar hij is enorm geel. Hij ligt nu dus onder de uv lamp. Misschien mag hij morgen naar huis en ik ook dus dat zou mooi zijn.

Emma was vandaag bij mijn vriendin die op een psz werkt en die had haar meegenomen. Ze heeft heerlijk gespeeld de hele morgen en vond het fantastisch. Ik mis haar wel vandaag, heb haar gisteren een uurtje gezien maar vandaag niet. Gelukkig zie ik haar morgen weer.

mcg en hvj: zet hem op meiden, nog heeeeel even...

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    even ego..

zo mijn 1e werk dag.. ga meelopen..

maar heb niet geslapen.. lag er om 22.00 in, toen belde mijn zusje met allemaal problemen, uiteindelijk ging ik om iets voor 12en slapen.. maar om 1 uur kwam collin, en die wilde niet slapen, uiteindelijk ten einde raad bij mij in bed, maar ook daar ging hij niet slapen, dus terug naar zijn eigen bed met een fles.. om 3 uur weer huilen, zelfde verhaal.. om 4 uur weer, en sinds 5 uur zijn we uit bed..
    Echt..en dat op mijn 1e dag.. kan dit echt niet hebben eigenlijk!
    Ben nog nie eens goed opgeknapt van t diarree/spugen weekendje :S lekker lamlendig..

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed nieuws Deb! Hopelijk is Sam snel van z'n gele kleurtje af!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

@arin wat een nacht, veel succes en sterkte op je 1e werkdag!

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @deb, fijn dat hij iig geen infectie heeft! en dus zijn schitterende bos haar nog heeft!!
    Hopelijk is hij snel minder geel (drinkt hij wel goed?)
    En mogen jullie saampjes naar huis.
    Logisch dat je last hebt van t huilen, de hormonen en hoe t allemaal gelopen is! is niet niks meis! rustig aan, geef je zelf de tijd!

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Aurin: Heel veel succes vandaag, je zult je er door heen moeten slepen.
    Zul je zien dat Collin juist vannacht zo gaat spoken.
    Hopelijk gaat het komende nacht weer beter.
    @ Debby: Fijn om te horen dat het met Sam en jou beter gaat alleen balen dat hij gelig ziet.
    Hopelijk mogen jullie snel saampjes naar huis.
    @ Jolan: Haha die Niek:D mannen soms;)
    @ Flutter: Jou man ook al zo slim;)Fijn dat Zoë toch wat gezelliger werd in de loop van de dag.

Danian was vanmorgen weer om 5.00 uur wakker.
    Manlief ging er om 5.15 uur uit, maar is niet naar hem toe geweest.
    Op een gegeven moment begon hij meer te jammeren.
    Om 6.00 uur een fles met water gegeven en zijn muziek lamp aangezet dat ging wel goed hij heeft niet veel gedronken.
    Om 6.30 uur, maar bij mij in bed gelegd en de tv aangedaan.
    7.30 uur aan gaan kleden en om 7.50 uur had hij zijn eerste eten brood en melk.
    Ben niet ontevreden.
    Heb soms echt de neiging om 's ochtends zijn speen te geven, want sinds we daar mee gestopt zijn slaapt hij 's ochtends niet meer, maar weet me nog in te houden;) zou zonde zijn nu hij er bijna 2 weken helemaal van af is.
    Dat gewieg werkt alleen erg op je zenuwen als hij het nu zonder geluid deed nee met veel geluid;)hopelijk gaat ook dat weer over.
    Vandaag niet echt plannen, maar we zullen vanmiddag wel even naar buiten gaan:)
    Vanavond komt de vriend van mijn zusje ff langs problemen met de computer en manlief heeft daar veel verstand van, dus die gaat hem helpen.

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Debby, balen dat je je niet lekker voelt maar is heel normaal. Het heeft tijd nodig, geef het ook de tijd. Fijn dat Sam geen infectie meer heeft en hopelijk trekt dat gele gauw weer weg zodat jullie saampjes naar huis kunnen. Gaat het bv geven goed? Begrijpelijk dat je je meissie mist, nog eventjes en dan kun je met z'n 4en genieten thuis.

@Aurin, balen van je nacht meid. Hopelijk gaat het vandaag wel goed op je 1e werkdag!

@Tam, idd zonde om terug te keren naar de speen als die er al lang van af is. Het komt goed meid!

20. Plaatje34

Plaatje34 Niet meer actief

Denk dat ik de "jeuk" oorzaak heb gevonden. Had de beddengoed gewassen en gedroogt en weer op bed gelegt. Maar met wassen was ik te geutig en toen klotste er een lading in het wasverzachters-laatje...
    Heb de hele nacht liggen krabben, heb overal wondjes... :(

@ flutter, hahaha... die testen wilde ik toevallig ook gaan bestellen, mag je al 4 dagen van tevoren testen ;) Hmm... typisch mannen... hihihihi
    @ Jolan, steek zo'n test naar binnen? hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha LOL....
    @ deb, ik hoop dat je mannetje naar huis mag. Wat een kereltje!
    @ Lau, wat een nacht. ik hoop dat het werken allemaal meevalt voor je. Je moet toch fit zijn zo'n eerste dag,
    @ tamtam, wat goed zonder speen! kan me voorstellen dat je af en toe dat gevoel hebt. ( maar waarom geen speen meer? is toch niet slecht om ze een speen mee naar bed te geven? doe ik nog steeds... )
    @ hvj, hoe is het met jou meis?dag weer overleeft in zh?

Deel Deze Pagina