@Aurin, ben het met Marloes eens gen doen! En beterschap met je ventje, knuff voor jullie beiden. Ik krijg straks een telefoontje en dan weet ik meer. @Tam, ik hoop het ook dank je. En lekker hoor 900 euro! @Hier, is de zoektocht naar schoentjes weer begonnen voor mijn dochter. Ze is eindelijk uit maat 18! Iemand leuke meisjesschoentjes ergens gezien toevallig?
@Mc, net doorgebeld gekregen. Alles was goed (suiker wel lichtelijk verhoogd maar niet zorgwekkend) en hoef gelukkig NIET ingeleid te worden (ja met 41 weken als het niet eerder komt). Heb gwn volgende week weer controle. En hoef geen dagcurve meer te doen noch extreem te dieeten, wel op mijn eten letten! Me is happy!
@ Hvj: Wat goed dat je dag curve goed was weer een zorg minder. Het knippen van Danian vanmorgen ging goed gelukkig, dus dat gaan we altijd maar zo doen. Vanavond lekker bankhangen
@flut, hoe was het vanmiddag? leuke fotos denk je? @au, balen zeg.. hopen dat het idd kiezen zijn.. enne een blije mama is ook een blij kind he? tijd voor jezelf is net zo belangrijk als tijd samen met je kind dus zeker doen! hvj, lekker zeg dat je nu geen dagcurve meer hoeft! nu wachten maar! mcg al voorwerk of niets?? deb, hoe gaat het met jou , kleine sam en emma? al een beetje je draai gevonden? alles al beetje bezonken? tam, lekker zeg 900 euri! ik vul m pas na 1 maart in dan doen ze lekker bijna alles al invullen dus dat scheelt weer een hoop opzoekwerk! alleen checken, ben benieuwd wat wij krijgen.. altijd lekker saaaaaaar!!! jooooooeeeeehooooooeeeee! hoe gaat ie daar??? en met kleine finneman? is de pedagoog al langs geweest om te kijken hoe je finn zn gedrag kunt reguleren? of helpt het veel naar buiten gaan goed? en hoe gaat het met de studie? bijna vakantie! soof, lekker dat je de oorzaak van de jeuk hebt! toch wasmiddel!
@Aurin: Nee vind dat niet egoistisch hoor. Ik breng Zoƫ ook weleens een paar uurtjes naar opa en oma als ik even wat dingen wil/moet doen zonder haar . @Tam: Danian is al bijna 2, dus nog maar heel ff wachten @HvJ: Wat fijn!!
Vanochtend de shoot gehad, Zoƫ heeft goed haar best gedaan! Vanmiddag besloten we dat we wel zin hadden om een weekendje weg te gaan, dus last minute gezocht en morgen gaan we lekker naar Port ZƩlande. Heb er zin in na al dat overwerken van A., eindelijk even tijd voor ons drietjes
@Tam, ja heerlijk. Wat goed dat het knippen goed ging! @Bloempje, idd afwachten nu en genieten zonder zh gedoe steeds. @Flut, ben benieuwd naar de foto's. Lekker weekendje weg en met z'n 3tjes, geniet ervan.
@mcg jammer zeg had voor je gehoopt dat je vandaag ging bevallen! @flutter, veel plezier, lekker hoor weekendje weg!
hahahahah, dan moet je nu toch wel "iets" voelen.. je hebt nog anderhalf uur.. lekker fluttt!!! goeie actie! even quality time! heerlijk meis enjoy! @snieke,alles toch wel goed? tijd niet gezien/gesproken.. druk met het nieuwe huis? of is het nog niet zover? alles goed met jou en de beeb? en natuurlijk je kleine man..
goede morgen!! hoest met iedereen? Ik ga heerlijk genieten van mijn laatste 3 dagen zonder werk maandag officieel indienst en zelfstandig werken.. wel spannend hoor, en wennen ook.. mag gelijk 5 dagen werken 2 dagdiensten en 3 avonddiensten.. wordt wel even flink pittig!!
Goedemorgen, @ Flutter: Fijn dat Zoƫ het zo goed deed en idd Danian is al bijna 2. Leuk een weekendje weg veel plezier. @ Aurin: Dat is idd een pittige week volgende week, maar wel leuk toch. Geniet van je laatste vrije dagen @ Mcg & Hvj: Spannend wordt het nu hoor wie ow wie Danian was vanmorgen om 4.30 uur al wakker en maar wiegen en bonken met de pootjes op de grond. De buurman die heeft zelfs op de muur gebonkt. Toen heb ik hem eerst een fles gegeven, maar toen hij die leeg had ging hij gewoon weer verder, dus toch de speen maar gegeven en ja hoor hij is weer in slaap gevallen, dus 's ochtends heeft hij die echt nodig. 's Middags ga ik hem niet meer geven alleen 's avonds. Manlief wil ook zijn ledikantje weer neerzetten, omdat hij daarmee de pootjes van het bedje niet van de grond krijgt, maar toen hij daar in lag stootte hij zich vaak wakker en bonkte hij met zijn hoofd tegen de muur en dat hoorden de buren ook, dus we moeten maar even kijken wat we gaan doen. Door die speen wordt het in ieder geval minder. Straks boodschappen doen en vanavond hebben we verjaardag van mijn schoonvader en schoonmoeder. Mijn vriendin en haar vriend komen op Danian passen. Zij is wel bijna 37 weken zwanger, dus we gaan het ook niet laat maken. Morgen ook een drukke dag.
Tam, kun je het bedje niet van de muur afhalen... misschien even onhandig, maar is niet voor lang. hier een zieke Sam. Kreeg gisteren hoge koorst en dan gaan hier de alarmbellen al weer rinkelen. Was lang geleden, dus de medicatie voor de koortsstuipen was verlopen, maar met spoed 2 nieuwe ampullen gehad... en gelukkig niet nodig gehad. Heeft wel bij ons geslapen vannacht, maar gewoon de hele nacht. Vannacht en vandaag nog zonder koorts/verhoging... hij is nog niet de oude, zit rustig op de bank een beetje te hangen en tv te kijken.
@ Marloes: Het bedje staat van de muur af. Doordat hij zit en tegen de zijkant hangt gaan de pootjes van het bed van de grond en dat bonkt zo.
@tamtam, ff geintje tussen door. dacht de buurman niet iets heel anders bij dat gebonk? oke nu serieus, fijn dat hij het met speen wel weer lekker slaapt.
hey ik lees nog braaf mee hoor, maar ik ben gewoon te moe om te reageren enzo. het gaat op zich wel goed hier, maar we zitten er allebei een beetje doorheen met die hele situatie van apart zitten, ik een nieuwe baan, hij over een paar maanden een nieuwe baan, huis kopen, opvang voor Maxime regelen, maar goed nog even doorbijten. Gelukkig gaat het met de zwangerschap wel goed, beetje last van mijn bekken maar de eczeem is aardig onder controle. En een beetje gefrustreerd omdat ik "HET" geboortekaartje maar niet kan vinden. Ik wil iets met vogeltjes/uiltjes, boompjes takjes etc. maar blijkbaar bestaat dat thema alleen voor meisjes, heb een superleuke kaart gevonden, is die er alleen in het roze, grrrr