Juni '09 Mama's deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aurin, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @snieke, misschien een handig iemand zoeken die de kleuren kan aanpassen? denk dat een goeie drukkerij dat ook wel kan!! een brutaal mens heeft de halve wereld.. gewoon vragen dus!
    Hoop dat de rust snel weder keert bij jullie!

@marloes beterschap met Sam!!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  3. McGyver

McGyver Niet meer actief

goed bezig mrloes, en leuk ook!

4. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    zijn zeker leuk! ja kan me best voorstellen dat het zwaar moet zijn, al die dingen apart kosten al best wat concentratie en aandacht en nu hebben jullie het allemaal samen ook nog! pff en dan ook nog apart "wonen" dat is behoorlijk heftig!
    hoop dat het snel weer rustig is en iedereen zn draai heeft gevonden, zou lekker zijn!

tam, kun je geen viltjes oid onder de pootjes doen? zodat het bonken niet hoorbaar is?

aurin, kan me voorstellen dat dat gelijk pittig is, maar dan heb je de vuurdoop maar gehad! wat worden je werkzaamheden precies?

ach arme sam, lekker bankhangen..hopen dat hij geen koortsstuip krijgt! groeit hij daaroverheen? is dat de normale gang of is dat blijvend?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja, als tot 6 jaar kunnen ze koortsstuipen krijgen.
    maar hij is nu net van de bank af en is weer aan het spelen! Gelukkig maar!

6. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

fijn! hopelijk dus snel weer de oude!

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @bloem, ik ga thuiszorg doen, helpende plus, medicijnen geven, wassen, aankleden, steunkousen aan trekken, ommetjes maken met ouwetjes :p etc etc..

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Mcg: Haha wie weet;)
    @ Marloes: Fijn dat hij weer aan het spelen is.
    @ Snieke: Kan me voorstellen dat jullie op zijn gelukkig gaat het met de zwangerschap wel goed.
    Vervelend zeg dat je dat kaartje niet kunt vinden Marloes is goed bezig geweest zie ik misschien heb je daar wat aan.:)
    @ Bloem: Filtjes hebben we nog niet geprobeerd, misschien is het wat.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    aurin spannend je nieuwe werk!

marloes oei dat klinkt eng zeg die koortsstuipen, hopelijk heb je die ampullen niet nodig...

snieke het klinkt ook ontzettend zwaar moet ik zeggen. Zoveel dingen tegelijk, zou niks voor mij zijn...

mcg en hvj wanneer gaan jullie nou eens bevallen? ;)

Hier alles ok. Ben echt blij met mijn kraamhulp, ze is echt heel aardig en heeft veel ervaring. Ik heb ook nog 2 dagen verlenging gekregen ivm mijn keizersnee. Zondag ben ik alleen met de kinderen en ik kan Emma echt nog niet tillen, dus ben er blij mee.

Het sombere gevoel is gelukkig zo goed als weg. Ik ben zo blij met mijn ventje. Ik vond mezelf altijd een meisjesmama maar zo een jongen is toch ook wel super geweldig hoor... Ik ben geen persoon om op slag verliefd te zijn op mijn kindje maar nu na een paar dagen ben ik wel stapelgek op hem...

Borstvoeding loopt ook best goed. Af en toe komt ie wel wat vaker maar ach, ik heb daar geen moeite mee. Ik heb wel wat kloven maar ik hou het goed in de gaten. Ik voed helemaal niet meer bij en hoef ook niet te kolven. Ideaal. Ik hoop echt dat het zo mag doorgaan.

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Debby: Fijn om te horen dat alles goed gaat daar en dat de kraamhulp ook leuk is is wel belangrijk natuurlijk.
    Fijn dat je sombere gevoel weg is lekker genieten nu.

Gisteravond verjaardag gehad was gezellig we waren op tijd weer terug, want mijn hoogzwangere vriendin met vriend hadden opgepast, dus dan hou je daar wel rekening mee en daar komt bij dat ik vandaag ook een drukke dag heb.
    Danian werd gisteravond even wakker en vannacht om 1.30 uur heb ik hem ook even gehoord.
    Daarna om 6.00 uur vanmorgen weer(dat is beter dan 4.30 uur)
    Toen ik bij hem kwam rook het wat raar, dus ik zijn luier ruiken dat was het niet bleek dat hij gespuugd had, maar hij is verder goed te spreken en eet goed.
    Hij heeft gisteren wel veel gegeten, dus misschien dat dat dwars zat.
    Ik ga om 11.00 uur met de trein naar Emmen shoppen met mams en zus en vanavond gaan we naar een concert van Nick en Simon in Groningen(met moeder en broer)erg veel zin in.
    Morgen lekker uitslapen en manlief en Danian komen mij morgen weer ophalen.

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @deb, wat fijn dat t goed gaat! lekker genieten meis!! wat vind emma ervan?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    veel plezier vandaag Tamtam!

deb, fijn dat je een goede kraamhulp hebt én dat je nog 2 dagen extra krijgt! Lekker van genieten!
    Hoe is het met jou? Veel last van je wond, of valt het mee?

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Aurin, geniet ervan.

@Marloes, beterschap met Sam.

@Tam, geen idee de tijd zal het weten. Balen van dat gebonk. Veel plezier vandaag!

@Snieke, begrijpelijk dat jullie er doorheen zitten maar gelukkig gata het met de zw en eczeem wel goed.

@Debby, wist ik het maar heb het ook wel gehad hier. Fijn dat het bij jullie wel goed gaat, geniet ervan.

*Klaagmodus aan*
    Hier niet in een lekkere bui, maar dacht me even melden aangezien ik dat gisteren niet had gedaan (was bij so op bezoek). Vandaag potdichte neus, hoofdpijn, misselijk, 10x uitgeweest vanacht, pijn dat niet doorzet al weken, niezen..etc kortom voel me ***. Lig op de bank uit te zieken voor zover de baby dat toelaat door de bokspartij in mijn buik, en met namen tegen mijn ribben aan.

*Klaagmodus uit*

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Goedemorgen,

Nick en Simon was helemaal geweldig.
    Flink staan meezingen.
    Ik werd alleen misselijk in de loop van de avond en toen we in de auto zaten de terug weg, moest ik spugen.
    Vannacht ook.
    Nu gaat het redelijk ga zo wat eten, want ben wel gammel.
    Heeft Danian mij misschien toch aangestoken, want hij had gisteren middag ook weer gespuugd.
    Manlief komt zo met hem deze kant op, want het ging nu wel goed met hem.
    Hij heeft geslapen tot 8.30 uur manlief wist niet wat hem overkwam haha.
    Hopelijk blijft dat zo.
    Hij ligt wel weer in zijn ledikantje, dus misschien dat dat ook meehelpt.

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Beterschap tamtam..

Hier een zieke collin, kwam net terug van logeren bij mijn zusje en had 40 graden koorts..
    fijn want morgen is mijn 1e echte werkdag :S
    Gelukkig met pijn en moeite andere oppas kunnen regelen voor morgen mocht hij dan nog ziek zijn en niet naar de Go kunnen!

Wat een gedoe.. kon wel janken!!

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Coll ging naar bed met 39.9.. met pcm... beloofd wat voor de nacht, hoop dat ie gewoon lekker slaapt arm ventje..

fijne avond allemaal ik ga ook zo mijn bed opzoeken..mentaal voorbereiden op een pittige werkweek!

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Snieke: Logisch dat je er een beetje doorheen zit, het is ook niet echt een relaxte situatie zo. Hopelijk snel wat meer rust voor jullie :)

@Marloes: Fijn dat Sam geen stuipen heeft gekregen, zo akelig..

@Deb: Fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat! Enne, je mag best wat foto'tjes spammen hoor :D

@HvJ: Nog heel even doorbijten, je bent er bijna vanaf! En dan zul je af en toe wel weer terug verlangen naar die dikke buik ;)

@Tam: Danian tot 08.30u geslapen, wat goed! Hopelijk vannacht weer :). Jij al wat minder misselijk?

@Aurin: Jeetje jij hebt ook altijd pech he. Wel fijn dat je toch oppas voor Collin hebt kunnen regelen. Hopelijk is ie morgen weer een heel eind opgeknapt!

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij zijn weer terug van 't weekendje CP. Zoë was een beetje op de slaapkamer aan het rondscharrelen en kwam aan met een zakje wiet. Vond later ook nog een half opgerookte joint en pakje condooms op de grond... Moet er niet aan denken dat ze die wiet in d'r mond had gestopt :$. Klacht ingediend bij de receptie en meer als 'sorry' kregen we niet. Vind het geen stijl, morgen nog een klacht via internet indienen!

Verder hebben we een heerlijk weekend gehad :). Zoë was zo lief en gezellig, vond alles leuk en wij dus ook! Heb haar vrijdag de hele dag voorbereid dat ze in de auto zou gaan slapen en ja hoor, een uur geslapen joehoeeeee :D.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik vind dat je een nieuw weekend weg mag!!!

niet te geloven toch, belachelijk!

Deel Deze Pagina