heb niet terug gelezen, kwam iedereen ff hallo zeggen En HVJ gefeliciteerd met je meissie!!! Heel veel liefde, gezondheid & plezier.. en al het andere goeds natuurlijk Pfff week ziek op bed gelegen, en dan kan je gaan nadenken... want dan heb je tijd... Ben er niet vrolijker op geworden Voor deze maand een nega test, maar ben miss wel wat te vroeg met testen, maar de test geeft het 6 dagen van tevoren aan. dus in principe had het gekunt... Maar niks... Volgens mij word ik ook gewoon ongi... Word er zo onzeker van, bij Tim en de miskraam was ik binnen de maand zwanger na het stoppen van de voorbehoedsmiddelen. Inmiddels ben ik 3 maanden verder, en heb ik een cyclus van 28, 34 en 32 dagen. Weet totaal niet waar ik aan toe ben. Ook tussendoor bloedverlies, volgens huisarts is het normaal, maar goed... daar heb ik niks aan Iedereen om me heen word zwanger, is zwanger, moet bevallen of is net bevallen. ( ik gun het geluk iedereen hoor, begrijp me niet verkeerd! ) En ik gooi mijn zoveelste nega test in de prullenbak. Eerst heb je de droom om in juni te bevallen, vervolgens wordt dat september, oktober inmiddels november.. maar ook dat mag niet zo zijn... wanneer dan? We zijn trouw bezig aan het kamertje, inmiddels staat de eerste deel van de muur. hangt er een nieuwe werkende radiator, en is er verlichting aangelegt... Heeft Tim vast een nieuw bed en een nieuwe kast in de schuur staan, voor als zijn kamer klaar is... * einde geklaag * --> depri verminderd <--
hvj gefeliciteerd! Mac jij mag nu hoor, ik hou mijn ventje nog een week of tien binnen! Heel actief worden, huis poetsen, taarten bakken etc. dat helpt misschien! ik ben twee keer blij, mijn man denkt erover na om 4 dagen te gasn werken, dus dan hoeven de kinderen maar 2 dagen kdv (1 dag ik, 1 dag opa en oma thuis) en we hebben een plekje op het kinderdagverblijf vandaag bevestigd gekregen. kom op soof, het komt wel goed! probeer te genieten van de rest, en voor de rest flink bedsporten heb je al eens geSMEPt? Baadt het niet dan is het toch gezellig en dat het een paar maanden duurt is echt niet vreemd hoor, dus maak je niet te druk, Tim krijgt echt wel een brusje! oei aurin wat een pech met de kleine man! hopelijk is ie snel weer beter!
super snieke wat een goed nieuws! zou fijn zijn zeg! en idd nog 10 weekjes hoor! gewoon nog even genieten van je dikke buik en het getrappel erin! aurin, fijn dat je morgen vrij bent, en hopen dat hij idd donderdag naar de go kan! hmm mcg bij mij begon het snachts met slapen..dus ik zou zeggen: Welterusten! hahahah lekker relaxen nog meis.. je moet straks hard genoeg aan de bak dus nog heeel eventjes "relaxen" flut spannend! wanneer kun je testen? soof, ken helaas het gevoel.. hier bezig vanaf juli dus nu best al een tijdje.. volgens mij nu 2 of misschien zelfs 3 keer misgegaan waarvan 1 "bewezen.." nu helaas ook weer ongesteld geworden waarvan ik ook deze eisprong echt wel weer zwangerschapsverschijnselen had, hele opgezette borsten, moe moe moe, steken in lies en baarmoeder, kort lontje, pukkeltjes over mn hele gezicht en juist geen pijnlijke borsten na mn eisprong (is bij mij altijd teken) tot aan nod, maar bloedverlies begon donderdag echt met 2 druppels elke dag, maar vandaag helaas echt doorgezet dus maar weer op naar de volgende ronde... tja.. we kunnen toch niets anders doen dan we al doen (smep) dus het is gewoon afwachten.. soms denk ik wel dat het litteken van de ks het innestelen bemoeilijkt maar zelfs als dat zo is kan ik er natuurlijk nog niets aan veranderen.. je lichaam kan je ook erg voor de gek houden, dus we kunnen alleen maar uitgaan van het feit dat het al een keertje eerder is gelukt dus waarom niet nog een keer strakjes! komt vast helemaal goed meis, en meer dan goed proberen en evt timen kun je helaas niet! dus niet somber worden hoor!! look at the bright side of life! HVJ gefeliciteerd!!!!! weet iemand hoe ze heet??
@ Snieke... wat is geSMEPt? * schaam schaam* Wat fijn dat jullie een oplossing hebben gevonden voor de opvang! @ Bloem, ik weet ook zeker dat ik vorige maand zwanger was. week over tijd, veel slijm verloren, een bal slijm met een bloed balletje in het midden. Voelde me op en top zwanger... Maar dat voel ik me inmiddels al 6 maanden Heb alleen niet continu de misselijkheid. Tja, voor jou inderdaad hetzelfde, het is rot. Ik weet dat we het kunnen, we hebben Tim al. Maar had zo graag bevestiging gehad dat onze droom ook echt uit komt. Timen kan je het niet, maar we hebben een zeer gezond sexleven , daar zou het niet aan kunnen liggen. Op naar volgende maand.....
hvj, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ben benieuwd naar de naam. soof, dikke knuf voor jou. Ik herken je gevoel, al had ik het geluk dat het al heel snel weer raak mocht zijn. Het is gewoon klote. Je hebt geproefd aan het feit dat je een tweede kindje zou krijgen en pats boem, weer verdwenen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er even door heen zit. Knuf! Hoe is het verder hier? Met ons alles prima. Nog 1,5 dag werken en dan heb ik vakantie. Vrijdag vertrekken we richting de sneeuw, helemaal zin in. En voor eind april hebben we nog een vakantie richting mexico geboekt, aangezien het van de zomer niet veel zal worden . Helemaal leuk dus!
Hmmm. wie van jullie heb ik nou niet op hyves??? of willen jullie me niet, hahaha... ik ben gek op foto's kijken
hvj gefeliciteerd met je dochter! Ik denk trouwens dat hvj de naam van dochter 2 niet hier wil noemen, aangezien de naam van dochter 1 ook nooit voorbij komt... soof en sue knuf meiden... ik vond het ook echt niet leuk om zo "lang" te moeten wachten om zwanger te mogen raken de 2e keer. De eerste keer was het de eerste maand raak en daar ga je toch een beetje van uit bij een 2e. Uiteindelijk was het in maand 8 raak (met hulp maar toch) dus valt uiteindelijk nog wel mee maar voor mijn gevoel duurde het eeuwen. Mcg nu moet je echt aan de bak hoor meid, geen uitstellen meer aan Wij zijn vandaag voor het eerst buiten geweest. Was wel even lekker om in de buitenwereld te zijn. Reno is nu 2 weken vrij dus dat is ook wel lekker. Kraamvisite komt ook langzaam op gang.
Hey meiden! *jaja leef ook nog * Lees netjes mee, maar geen tijd voor reactie dus vandaar dat ik het even bij lezen hou als jullie het niet erg vinden. Hvj, Gefeliciteerd met jullie dochter!! Sophia, ik heb bij Esmee ook gesmept, er is een heel topic over! Voor iedereen een dikke kus en knuff
@ aur, jeetje arm mannetje... Hoop dat hij de nacht goed doorslaap. eten en drinken gaat wel goed? @ debby, wat lekker om naar buiten te gaan! het is prachtig weer! Gezellig kraamvisite!
heb eens zitten zoeken op zp naar het gesmepte... Maar das niks voor mij, klus zowiezo minimaal om de dagmet minder neem ik geen genoegen. hihihihi Dan moet je, ik klus liever heel spontaan
@soof, mij heb je ook! en ach, we hebben toch ook nog geluk als je vergelijkt met de andere meiden die er zolang overdoen en soms zelfs met hulp dan denk ik wel eens..ach meid wat zit je toch te zeuren.. je hebt al een lief meisje rondlopen en je bent nog niet eens een jaar bezig.. dus komt vast wel eens! kan altijd slechter.... deb heerlijk dat je al buiten bent geweest! gaat het met de 2e ks beter dan de 1e? wel toch ook nog je rust nemen he? dan ben je er het snelste echt vanaf! heb je er vrede mee dan het uiteindelijk toch nog een ks is geworden? je weet nu tenminste wel hoe weeen voelen.. hihihi blij mee om ze gevoeld te hebben?? hihihi heeee steph! wat leuk dat je er nog bent! je bent nu in ieder geval niet meer de enige met 2 beebjes! (en we hadden natuurlijk marloes al) jo, super heerlijk skieeen en daarna naar mexico! super! dat is echt nog wel even genieten!