wij zijn weer thuis.. ze konden niks vinden... zucht.. bloedwaardes wel iets qua ontsteking, maar niet hoog genoeg voor een bacterie, dus waarschijnlijk virus, en dus uitzieken Ook geen blaasontsteking kunnen ontdekken. Was me weer t ochtendje.. arme coll helemaal overstuur door alle onderzoeken :S en waarvoor? nu maar slapen...
@ Aur, fijn dat er "niks" is... En waarvoor? voor het zekere meis. Beter 10 X voor "niks" dan 1 X te weinig hoor. Al is het voor Coll niet leuk als je zo ziekies bent om dan alle dokter rondes te moeten doen lekker slapen jullie. Kus
Volgens mij was jij dat toch die hier verstand van heeft Ik heb een vervelende regelmatig terugkerende candida infectie nu heb ik op internet gelezen dat dit ook kan komen door een slechte darmflora. Nu wil ik graag probiotica slikken, maar welke?
@ Nat, Jep dat is ikke Beste probiotica is van puro,dat zijn humane stammen en 7 verschillende bacterien. Dat is de beste die er is. 1 lepel voor het slapengaan oplossen in een glas lauwwarm water, even laten staan, dan ineens opdrinken. Terugkerende candida, dat is vervelend meis. Zit je ook aan de candida dieet? New care heeft ook een goede probiotica, deze heeft wat FOS, dat is weer een voedingsbodem van goede bacterien. Als derde optie heb je orthica. Candida heeft veel oorzaken,nummer 1 is inderdaad een slechte darmflora, of slechte voedingsgewoonte. @ marloes, ja dat lijkt me ook eng. weet verder ook niks. Aurin is up to date @ Aurin, is er al meer bekend over Mc?
@ nat, heb je net een mail gestuurd via hyves met alles over candida en de candida dieet hoop dat je er wat aan heb.
Hier een kleine vrijdoos, die de hele dag aan zijn moeder zit te friemelen en het liefst dikke kussen geeft met zijn tong buitenboord En hoe harder ik nee zeg, hoe meer tie het doet... Maar ik vind het geknuffel heerlijk!
zucht, vind het maar niks.. Coll drinkt amper.. hij eet nog altijd niks.. wankelt dan ook de kamer door heeft het koud, zit te rillen en dat met 39,8
kan me je "machteloosheid" voorstellen meis, hoop dat Coll snel opknapt en dat hij heel snel goed gaat drinken. Geef je al ORS?
mocht geen ors geven van de ka... omdat coll al zon aversie heeft van drinken nu.. en ors al helemaal niet moet/lust is ze bang dat ie dan helemaal niet meer drinkt..
@HVJ...gefeliciteerd meid! Wat een mooie naam heeft ze gekregen! @Mcg...jij ook gefeliciteerd! Hoop dat alles goe dmet je gaat na de OK! @Flut...hoe is het met Zoë en haar steunzooltjes? Kan ze er aan wennen? @Lau...ooowww...beterschap voor Coll en een dikke kus voor jou! Snap dat je hiervan moedeloos wordt! Hier gaat het wel goed...ik heb nu lekker vakantie! Heerlijk even niet zo veel! Finn heeft weer heel erge last van zijn exceem...echt heel zielig! Zn wangen waren haast ontstoken ervan. Maar gelukkig zijn die alweer bijna helemaal dicht en roze ipv rood en gebarsten! Nu zijn armen en zijn romp nog!
@soof, niet meer dan normaal.. slaapt erg slecht.. beetje gevalletje oververmoeid... en van die koorts ligt ie te ijlen dus rust ook niet uit :S @sarah, thanks! wat balen van finn en zijn exceem beterschap ermee!! Zucht.. morgen werken, gelukkig is mijn zusje dan hier.. Hoop dat ie dan wel opknapt. want anders is donderdag de gastouder geen optie, en heb weer geen oppas Hoe moet ik in hemelsnaam werk houden als dit zo gaat met coll.. lekker begin! Stress me kapot!
MCG net gesproken, ballon is verwijderd, nu afwachten hoe het gaat met bloedverlies. Ze voelt zich redelijk Kleine Lisa doet het goed woog 3200 gram en 48 cm, hetzelfde als Bram bij zijn geboorte!
alsjeblieft! stuur hem ook naar mij! ik heb dr ook steeds last van! en dan steeds die rottige kuurtjes...