mac gefeliciteerd meid! wat een verhaal zeg van die placenta. En Lisa, dat is natuurlijk een geweldige naam (mijn eerste naam haha)
@ Snieke, ik heb je niet op hyves? waar moet ik je zoeken? @Natja, ja is een heel pittig dieet, minimaal een jaar volhouden (laatste 4 maanden niet zo heel streng meer ) en dan candida vrij. Maarre, je hebt me nog steeds niet goedgekeurd op hyves
HVJ ook nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter En Mac gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lisa en veel beterschap hoop dat je snel opgeknapt bent. O ja en Aurin toen Bas een keer echt een paar dagen neit wilde drinken was ORS het enige wat die wel dronk. Vraag me niet waarom, maar het was zo. Succes en beterschap. xxx Joyce
Pfff.. ben wanhopig aan t zoeken wat Collin zou kunnen hebben, aan kinderziektes.. enige wat overeenkomt met zijn symptomen is 6e ziekte, maar die heeft hij al gehad! (en tot nu toe ook nog geen vlekjes) of roodvonk, maar ook daarvan nog geen vlekjes.. en dat is een bacterie, geen virus zoals de ka zei... Snap gewoon niet hoe die 3 dagen al 40 koorts kan hebben :S En morgen dus dag 4... hij ligt nu met 40,6 in bed
@candida, ik ben er ook gevoelig voor. Je kan van de dokter ook pillen krijgen die je gewoon in moet nemen om het candida gehalte in je lichaam af te laten nemen. Dat helpt echt heel goed en het heet fluconazol.
aurin beterschap met je je jochie, als je het niet vertrouwd toch maar weer huisartsenpost bellen... beter een keer te veel dan te weinig toch?
@deb, tja kweenie wat ik daar nu nog moet doen, ook geen idee wat de ha voor me kan doen mocht hij nog altijd koorts hebben morgen ze hebben alles onder zocht en uitgesloten vandaag.. Gaat gewoon zo tegen alles in, die hoge koorts zolang..
mcg super gefeliciteerd met je dochter lisa! leuke naam en past ook erg goed bij bram vind ik! hoop dat het snel weer goed met je gaat meis! lau, ORS drinken ze vaak instincitief wel als ze tegen het uitdrogen aan zitten meldde de dokter mij toen sasha uitgedroogd was, want dan is hun smaak ook weg en gaan ze ors dus soort van lekker vinden, zodra ze dus minder uitgedroogd zijn dan gaan ze weer proeven en willen ze geen ors meer, want dan proeven ze de zilte smaak. sterkte met collin meis! mooie naam hvj! gaat alles goed met je meisje? hoe gaat het met jou en met sam debby? en hoe vindt emma dr broertje?
Iedereen namens Hvj bedankt voor alle felicitaties! En de vraag aan marloes of je de naam weg kan halen, super lief en leuk maar ze wil graag anoniem blijven, toch bedankt!!
Coll heeft weer 40.7, net weer PCM gegeven, slaapt weer niet Gelukkig wel net 180 cc ors op... En goed geplast.
berichtje van Mcg bij februari mama;s Ff snel BedanktVoor alle lieve reacties.... HierGaat t redelijk met mij, houdt niet over..... Lisa doet het goed. Later meer..... einde berichtje..
@ Aurin: Kan me voorstellen dat je even niet meer weer wat je moet. Dikke knuffel gelukkig heeft hij wel wat ORS gedronken Hier is mijn maag weer op de hobbel loop helemaal leeg bah dacht gisteren dat het beter ging. Danian heeft vannacht een dik uur liggen spoken, maar daardoor heeft hij wel tot 8.30 uur geslapen vanmorgen, dus dat maakt het wel weer goed
goeie morgen.. hier weer een slechte nacht gehad, begin zon beetje op t einde van mijn latijn te zitten stoot om de haver klap wel iets, gooi iets om, ben echt onhandig, en loop om alles te janken.. hoebedoel je oververmoeid? Straks komt mijn zusje oppassen, want ik moet werken, zie er als een berg tegen op om coll achter te laten, maar ook om in mijn uppie een route te lopen terwijl ik me zo voel... hopen dat ik niks fout doe of geen medicijnen etc vergeet te geven aan mensen! Coll slaapt nu, dus ga ik ook doen.. hoop dat t met iedereen verder goed gaat!
hier weer thuis.... pfff wat een 2 heftige dagen zo... lisa doet t super! is tevreden slaapt lekker en drinkt goed! met mij gaat t redelijk naar omstandigheden. later meer over wat er allemaal gebeurt is.... ppfff nu heel veel uitrusten...kleine meid verzorgen...en opknappen...
@Mc: Doe idd maar lekker rustig aan, des te eerder voel je je weer goed. Ben wel errug benieuwd naar een foto van jullie meisje