@flutter, balen meis, komt helemaal goed joh! Zwaai ff snel...hier alles wel redelijk, coll knapt gelukkig op. is koorts vrij maar nog erg moe en hangerig... en ik ben ook wel aardig moe na de slechte nachten en de 1e 2 dagen werken (die goed gingen en bevielen)
@Aurin: Fijn dat Collin weer koortsvrij is en het werken goed beviel! Hopelijk kunnen jullie vannacht lekker bijslapen
Jolan fijne vakantie!! Sarah hoest met finn en de exceem? ook lekker vakantie? hier alles goed... nou ja.. op de nachten na.. die zijn nog altijd verschrikkelijk vannacht voor t eerst echt boos geworden en gaan schreeuwen tegen collin kon t gewoon niet meer hebben dat gegil midden in de nacht. Hij is zo snot verkouden nu dat ie niet kan drinken uit een fles, maar snachts wil hij niks anders, en dan wordt ie zo boos! zo maar even andere neusspray halen want zout werkt niet meer :S we gaan nu pim uitlaten, die is hier te logeren want opa is op ski vakantie.. lekker pittig dus, wennen aan me werk, coll nog niet de oude en een hond die uit wil smorgens vroeg! En dubbel opletten op collin, want ja goed, pim is niet happy hier! geen seconde meer rust dus
@ Aurin: Jeetje dat is wel pittig zo alles bij elkaar. Kan me voorstellen dat het je vannacht allemaal even teveel wordt. Hopelijk slaapt Collin snel weer als vanouds. Fijn dat het werken gisteren wel goed ging. @ Flutter: Balen dat je weer met een nieuwe ronde moet beginnen, maar idd het was nog maar de eerste ronde. Nieuwe ronden nieuwe kansen @ Jolan: Fijne vakantie @ Mcg: Fijn dat jullie weer thuis zijn doe maar rustig aan en geniet van je kleine meisje. Sinds 3 avonden doen we Danian een half uurtje eerder naar bed, want ik had gelezen dat dat kan helpen om hem 's ochtends langer te laten slapen. De eerste 2 nachten is hij 's nachts wakker geweest en dan slaapt hij meestal 's ochtends zo wie zo langer, maar vannacht heb ik hem niet gehoord en vanmorgen was het ook 6.45 uur, dus hopelijk is dit de oplossing. Vandaag een was en huishoud ochtendje en vanmiddag denk ik ff de stad in.
iemand nog geinteresseerd in 2 paar schoentjes? maar 23,5 en 24 Marktplaats.nl > Reebok sneakers - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken Marktplaats.nl > Mooie hoge sportieve schoenen - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken
mcg wat een schatje zeg! heerlijk! Hier ook alles goed al ben ik erg moe dus ga zo lekker naar bed. Vandaag naar het cb geweest en hij was nog niet erg goed aangekomen. Hij is nog niet terug op zijn geboortegewicht. Dinsdag maar even kijken bij de kinderarts. Ik heb trouwens een klacht ingediend bij het ziekenhuis over hoe we behandeld zijn wat betreft de borstvoeding (oa toen ik nog dichtgenaaid werd wilde ze al een flesje aan sam geven en reno is echt heel kwaad geworden en heeft daar ruzie om moeten maken omdat we geen tepel/speen verwarring willen) ben benieuwd of ik een reactie krijg. Zo, ook even een fotootje van mijn kleine man... slapend is ie heel lief maar hij kan ook goed schreeuwen
Oooh kleine Lisa en Sam, wat een scheetjes! *Rammel rammel* @Deb: Groot gelijk, vind het ook echt geen stijl! Hoeveel zit hij nog onder zijn geboortegewicht?
flutter ongeveer 100 gram dus valt mee. Maar hij is nu op 3 verschillende weegschalen gewogen dus ik weet niet meer welke ik aan moet houden. O en er zijn nog veel meer dingen gebeurd. Ze wilden ons echt dwingen om bij te voeden, is ze uiteindelijk ook gelukt want anders zou hij niet naar huis mogen en ja, dan ga je toch om... Plus dat ze echt telkens deden alsof ie doodziek was (ook als ik er om vroeg zeiden ze telkens dat hij een erg zieke baby was) terwijl hij uit voorzorg was opgenomen en uiteindelijk niks mankeerde. En ook nog dat als ik s avonds op de afdeling kwam dat er gewoon niemand was en dat iedereen gewoon binnen kon komen zonder bewaking en dat vind ik niet fijn bij mijn baby... Maar goed, heb nu een klacht ingediend. Moet zeggen dat ik het erg moeilijk heb gehad met dit en mijn keizersnee en ziekenhuisopname vlak na de bevalling. Ik vind het nog steeds erg moeilijk maar ik kan me er nu wel overheen zetten. Nou genoeg gezeurd, we hebben er een prachtig kindje voor terug gekregen