Juni '09 Mama's deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Aurin, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    hahahaha:D

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoe is het met jou Natja? Geen last gehad van de operatie? Is het mooi geworden?

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Ben ik ook eventjes, hier erg druk met de meiden en het bezoek. Ook voel ik me nog brak dus actief meedoen/kletsen kan ik nog niet doen. Ik heb ineens weer hevige krampen en mijn lichaam voelt leeg/uitgeput, mentaal heb ik het zwaarder dan ik dacht pfff.

Dank je voor de felicitaties dames.

Bevalling was vrij snel gegaan, het begon zondagnacht op maandag met weeën die hevig werden maar ik alsnog niet serieus op in ging aangezien het weken daarvoor ook zo ging en het niet doorzette.
    Heb die nacht ook niet kunnen slapen, in de ochtend werd het heviger waarna ik een douche heb genomen en uiteindelijk mijn man belde dat het toch serieus begon aangezien het regelmatiger werd.
    Om 14u kwamen we aan in het zh, om 15u kreeg ik inwendig onderzoek bleek ik al 7cm te hebben (ik geloofde mijn oren niet). Om 16.30u tot aan de bevalling kreeg ik me een helse pijn, maar pufte het toch rustig weg gelukkig. De vp zei steeds ik denk dat ik de gyn maar erbij ga roepen want je ligt erbij alsof er niks aan de hand is, omdat ik zo rustig was (tjah aan schreeuwen heb ik niks, pijn zal ik toch moeten lijden haha).
    Toen de gyn kwam om 17u had ik 9cm. Toen ik volledige ontsluiting had waren de weeën als sneeuw voor de zon verdwenen, en op mijn rug kreeg ik geen persdrang maar op mijn zijkant weer wel. Uiteindelijk moeten persen zonder weeën, en binnen 2min was onze prinsesje er om 17.28u

Nadeel van een snelle bevalling zijn de naweeën, OMG wat doen die vreselijk pijn. Ik heb het 3 dagen erna nog gehad en alleen dmv pm kon ik de pijn verzachten.

Het is achter de rug gelukkig, nu verder genieten van mijn prinsesjes.

Bv geven gaat super hier gelukkig.

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Hvj: Leuk om je verhaal te lezen.
    Geniet nu maar van alles kan me voorstellen dat het allemaal wat zwaar is.
    Je moet eerst bijkomen en een ritme zien te vinden.
    Dikke knuffel

Dames ik weet niet wat me overkomt:$
    Gisteravond Danian een kindival tabletje gegeven en we hebben een laken over hem heen gespannen(niet te strak natuurlijk)maar zo kon hij niet gaan zitten.
    Hij ligt gewoon nog steeds te slapen.
    Ga zo maar is bij hem kijken.
    Manlief ging er om 5.15 uur uit en ik ging er echt van uit dat Danian zo wakker zou worden, dus kon ook niet meer slapen, maar ben tot 7.30 uur blijven liggen.
    Vanmiddag gaan we richting Emmen, want ik moet naar de tandarts die heb ik daar nog en Danian gaat voor de 1e keer mee.
    Daarna gaan we naar mijn ouders en daar blijven we ook slapen.

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @tamtam, kindival heeft denk ik niet zo snel succes, maar dat laken is misschien de uitkomst? hoop dat t zo door gaat!! succes bij de tandarts

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow tamtam wat een goed nieuws! Heerlijk om een keertje wat langer te kunnen slapen!

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Eerlijk gezegd viel hem me best tegen.
    Ik dacht dat doe ik wel even, ik had gerekend op een week of twee pijn en dan klaar, maar dat was dus wel even anders.
    Nu gaat het gelukkig een stuk beter en het resultaat is geweldig!
    Het is nu ook zo leuk om lingerie te shoppen:)

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zo dat is zeker snel gegaan, maar idd die naween zijn absoluut niet fijn!
    Is toch wel niet wat voor je lichaam natuurlijk he, eerst 9 maanden zwanger en nu nieuwbakken mama.
    Echt geweldig lijkt me, twee van die meisjes in huis:)
    Probeer zoveel als mogelijk is te rusten en geniet van je gezinnetje!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik las het op je hyves, hopelijk blijft het nu goed gaan!

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hey deb,
    Hoe gaat het nu met jou en je mooie gezin?

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed zo!!! (het laatste dan he, de pijn natuurlijk niet ;) )

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Soof: Ik heb voor Zoë een mini stofzuiger van AEG geloof ik, die is bordeaxrood en maakt echt een zuiggeluid :D. Hij is helemaal niet meisjesachtig, gewoon hetzelfde als de echte!
    Leuk een konijntje! Wij hebben Miep & Stien en Zoë vindt ze leeeeuk :). Wist je trouwens dat konijnen sociale dieren zijn en liever niet alleen wonen..... ;)

@Tam: Wat lekker dat Danian zo lang heeft geslapen! Hopelijk blijft hij nu zo goed slapen!

Dat was ff uit m'n hoofd, nu weer verder werken..

Vandaag trouwens 2 jaar getrouwd! :)

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @flutt, gefeliciteerd!

@Natja fijn dat je er nu zo blij mee bent! Gelukkig is de pijn etc voorbij! Geniet van ze :D

@hvj, geniet van je meisjes!!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@flutter gefeliciteerd!

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @flutter, jij al gekeken naar andere auto stoelen?

coll zit weer in een groeispurt..
    En past bijna echt niet meer in de Romer king die ik heb, schouders zitten klem onder de hoofdsteun.. Zijn hoofd steekt nu ook boven de hoofdsteun uit, klein stukje, maar toch. Hij zit niet meer lekker.

Vandaag naar groep 3 stoelen gekeken bij prenatal.. maar die zijn daar dus alleen met de auto gordel, en daar vind ik coll te jong voor.
    Maar ook door andere groep 2 stoelen gepast.. en 1tje van maxicosi ging nog.. die heeft geen hoofdsteun, maar kost gelijk 229 euro..
    Verkoopster zei ook, voor die paar maandjes dat hij daar nog in past.. is t zonde van uw geld..

Maar goed wat dan nu?
    Vrijdag naar babydump.. kijken of ze daar groep 3 stoelen met gordeltjes hebben..
    Die van de hema kan ik niet passen want die staat alleen in de winkel als ze in de aanbieding zijn.. Handig.. NOT..

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Gefeliciteerd!!!!

17. Plaatje34

Plaatje34 Niet meer actief

@ flutter, gefeliciteerd!!!!

Hmmm. Maar nijntje is niet alleen. Die heeft Tim :) Nijn loopt of los binnen, of Tim kruipt in de kooi ;) Eerst kijken of 1 een suc6 is. Kunnen we later nog ff kijken... weet nieteens of het een manneke of een vrouwke is.

18. Plaatje34

Plaatje34 Niet meer actief

GRRRR, ik kan zo boos worden om die liefdeloze moeders.... Waarom heb je ze dan gekregen? Een kind geen liefde geven, is de grootste misdaad.... vind ik dan...
    Vandaag een vrouw in de winkel die zich beklaagde over haar 6 jarige dochtertje. Kinderen deugen niet, ze klagen alleen. Ze zeuren overal om, luisteren nooit... bla bla bla.
    Maar als ik in de ogen van dat meisje keek,zag ik een meisje die hunkerde naar liefde, maar die zich er van bewust was, dat moeders geen goed woord over had over haar.
    Gruwelijk! Snappen sommige mensen niet dat slechte kinderen worden gemaakt en niet geboren?
    Of ben ik nou de enigste met deze mening? :(

19. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    lau wij hebben de kiddy comfort pro die is lekker groot, en gelijk groep 2 en 3 in een. Nu nog met zo'n kussen voor zijn buik, over een tijdje met de gordel.
    ik heb naar die van de hema gekeken maar de reviews zijn er niet zo goed over. aan de andere kant wel goedkoop als je alleen een paar maanden moet overbruggen. je kunt hem ook online bestellen.

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Sniek, heb de kiddy gezien, gok dat coll para word met zon blok, en mijn portomonnee trekt dat momenteel ook slecht ben ik bang, maar idd super goed stoeltje! Ga hem wel passen vrijdag...
    En Hema kan idd online bestellen maar wil eerst zien hoe coll er in zit... En dat kan dus niet :( als ik m gelijk op internet moet bestellen...
    En idd ook geen beste reviews, maar als ik dan zo hier op Zp vraag aan mensen die m hebben zijn ze wel erg tevreden...
    Blijft toch lastig hè...

Hoe gaat t met jullie? Je nieuwe baan en t reizen?

Deel Deze Pagina