@hvj: het meegroeibedje wat ik heb hebben ze volgens mij nu niet meer bij ikea. Ja de baby krijgt emma's kamer en emma krijgt de kamer ernaast, die is wel een stuk kleiner. @baby: de baby van mijn vriendin heet julian micheal en alles is goed gegaan. Aan het einde van de week ga ik maar eens kijken! @flutter haha schattig @foto's ik kan de fotos van sue niet openen op de een of andere manier. Zou een van jullie de groepsfoto online willen zetten? Zo... gisteren om 20:30 naar mijn bed gegaan en reno ook en doorgeslapen tot 8:00 uur. Reno ligt er nu nog in. Heeeeeerlijk is dat af en toe. Nou nu snel douchen en naar mijn werk!
Goedemorgen, @ Debby: Gefeliciteerd met je vriendin en spannend voor de andere lekker hoor uit kunnen slapen. @ Hvj: Das minder maagzuur had ik ook erg last van tijdens mijn zwangerschap. @ Flutter: Leuke foto Hier helaas weer een gebroken nacht gehad Om 22.00 uur gaf hij een kreet, maar was meteen weer stil en toen om 3.20 uur huilen ik erheen speen proberen te geven, maar die wilde hij niet aai over zijn bol en weggelopen en ik ben vrij snel in slaap gevallen. volgens mij is mijn man er ook nog uit geweest, maar dat weet ik niet cker. Om 7.00 uur hoorde ik hem, dus ik wilde een flesje maken was de fles al weg, dus heeft mijn man hem vanmorgen om 5.15 uur al gegeven toen hij er uit ging, niks van meegekregen, dus al met al wel genoeg geslapen, maar dat 'nachts wakker worden is gewoon niet fijn. Soms zit ik te denken om hem weer in het camping bedje te leggen, want als hij zich dan stoot dan veert het mee en in het ledikantje niet en heb toch het gevoel dat het wakker worden daar ook mee te maken heeft.
goede morgen.. heerlijke nacht gehad! coll sliep van 19.00 tot 7.30 keurig! Hij had gister aaf ook echt heel veel gegeten, 15 poffertjes, een banaan en daarna nog bami en foeyonghai van opa! en nog een hele fles... Ik heb net via de sloop een nieuwe motor voor de kachel van mijn auto geregeld.. want die is stuk.. zucht.. eerst de weerstand van de verwarming, toen de zekering, en nu de motor zelf.. oftewel dat was de hele tijd al het probleem, door dat dat ding op zijn eindje liep begaf de rest het door kortsluiting.. Fijn rijden zonder blower en verwarming.. (NOT) Verder de laatste dingen regelen voor t huisje want morgen is het dan zo ver.. Straks even naar de praxis verf halen wat in de aanbieding is. En wat andere dingen zodat ik gelijk aan de slag kan! Woensdag behang kopen enzo.. Owwww zie er zo tegen op tegen dat klussen, maar wil er zo graag in!!
@deb gefeliciteerd met je vriendin! @lau bah weer stuk die auto, dit was t laatste hoor! vreetzakje die collin! yeahhh morgen de sleutel! ff doorbijten met klussen en dan genieten! ik heb evt / w.s. gaskookplaat voor je. zo hier straks avonddienst 3 van de 5. nog ff ..... xxx
@ Kuide: Balen zeg dat er weer iets stuk is aan de auto. Lekker klussen vanaf morgen dus @ Mcg: Werkse nog 2 te gaan Ik heb de opvang gebeld voor opvang en krijg informatie toegestuurd en wordt volgende week gebeld voor eventuele inschrijving, want die mevrouw is deze week op vakantie. Die vrouw die ik gesproken heb zei dat ik die dingen niet zelf hoef aan te schaffen zoals bedje en dergelijke, dus dat zou mooi zijn. Danian heeft maar een uurtje geslapen en is niet te genieten, dus misschien toch last van tandjes of kiesjes.
@Haar uitval, hier hielpen de biergistpillen van de tuinen heel goed. @Maagzuur, gisteren gwn mee gaan slapen maar vanmorgen zo goed als weg. @Lau, balen van de auto. Ow morgen de grote dag, succes met klussen. @Debby, ik vond een kast op mp (verkopen ze ook niet meer bij Ikea) ook heel erg leuk. Denk niet dat ik aan de klerenkast van mijn dochter genoeg zal hebben voor 2 baby's, of kan dat wel? @Wieg, ik heb de witte van Prenatal schommelwieg Bekijk bijlage 101871 . Ik wou hem eerst verkopen maar ga hem omzetten tot bankje en in mijn dochterskamer zetten met kussentjes erop en voor de kleine een andere kopen (dit ivm dat die van Prenatal laag is voor onze bed straks). @Hier, vanochtend wezen sporten en boodschappen gedaan. net geluncht zo ff douchen, het liefst ga ik daarna slapen maar uitgeteld dan wordt de kleine wakker dus ff opruimen en aan het eten beginnen voor ze wakker wordt. Heb de fysio gebeld en kan er maandag terecht, hopelijk helpt het.
hvj sja het zal best kunnen 1 kast voor 2 kindjes... maar ja ik heb aan de kast voor emma niet eens genoeg voor emma... ik heb nog een extra kast bij haar op de kamer
Kwam deze tegen Marktplaats.nl > Schommelwieg en stoel - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten, nog nooit gezien maar wel grappig dat zoiets bestaat.