Lief maar ik heb geen plek voor een kookplaat heb geen vaatwasser of lage koelkast waar die op kan! X
@Debby, welke kast heb jij dan voor Emma? Ik heb die van babykamer nick. Denk dat ik het aankijk en mocht het niet passen dan kan ik alsnog een extra kast aanschaffen.
ik heb mijn babykamer tweedehands gekocht, maar die kast is gewoon zo een standaard babykamer kast. Ik heb nog een smalle plankenkast van ikea erbij. Daar leg ik de rompers en kleertjes in die ik te groot heb gekocht op de rommelmarkt en bijvoorbeeld de slabbers enzo.
hey meiden heb alles bijgelezen maar ga ff niet op alles reageren hoor, veels te veel! leuk dat de meeting geslaagd was! ik wil ook zo graag eens mee! maar hopen dat ik met lau's party me wat beter voel en ook eens mee kan. alhoewel ik wel bang ben hoe maxime gaat veranderen. Hij is zo lief en rustig (een beetje een lamzak eigenlijk) en als ik dan jullie verhalen hoor wat leuk dat jullie kids ook bezig zijn met keukentjes, dieren enzo. Hier wordt echt ALLEEN maar met auto's gespeeld, en wordt ook de hele dag auto gezegd. Naja misschien is het een fase tam ook leuk zeg, de opvang in en lau alles al een beetje op orde voor de verhuizing zo te zien. Lau moest je nou nog een stofzuiger? Want wij krijgen namelijk een nieuwe, kregen mijn ouders bij hun nieuwe wasmachine, maar de oude doet het op zich ook nog prima dus als je die wilt moet je het maar zeggen. Bram & Mara, hartstikke leuk deb leuke kamer hoor, en natuurlijk heb jij aan een kledingkast niet genoeg Ow en Ma (zeg maar de godmother van mijn man's familie, zijn oma) heeft een supermooie trui voor mij en Maxime gebreid (twee truien wel he, 1 in maat 40 en 1 in maat 86 haha) zal eens kijken of ik daar een foto van kan maken. voor de rest lig ik maar weer in mijn nest, want zijn dit weekend naar belgie geweest en dat was best wel zwaar, dat merk ik nu. we zijn vrijdag bij de gyn in belgie geweest (want ik wil niet nog een barbaarse bevalling van 48 u) en dat was een goed gesprek, dus dat zie ik wel zitten. Nog een mooie echo gehad van een swingend kindje nou ga ik nog ff de voornamen familie test doen en dan maar weer aan mijn middagslaapje!
Net met Isabella bij het cb geweest. Onze kleine meid weegt nu 8705kg en is 76,5cm lang 't Blijft een klein poppetje, maar het cb en wij zijn harstikke tevreden dus ze mag lekker verder groeien op haar eigen lijntje
Snieke wil je in belgie bevallen dan? Is dat niet heel onhandig? Hoe doe je dat dan als de weeen beginnen? Ga je zo lang van te voren in een hotel zitten dan? Natja dat is echt licht zeg! Emma was de laatste keer 77 cm en 10 kilo. Maar dat is nu wel een beetje een dikzakje
@Deb...hier ook minder foto's als in het begin hoor! En ik denk dat je van kindje 2 er minder maakt! Daardoor heb ik een trauma Van mn zus zijn superveel foto's (eerste kindje) en van mn broertje ook (1e jongen) en van mij,..snik snik...veel minder! Hahaha! Leuk leuk leuk! Is het een jongen of een meisje? En hoe heet hij/zij? @Flut..hahaha die foto! Geweldig! @Lau...ik snap je twijfels wel... Wel een supermooie kamertje trouwens! Die van Finn is echt al een beetje gammel aan het worden! Hahaha! En een beetje kaal op sommige plekken! hahaha! @McG..oewww dat is zeker spannend! Hoe gaat dat dan verder? Moet ze dan ook wachten op een soort van NOD? Met FInn gaat het goed hoor! Die heeft nergens last van gehad! Hahaha! @Snieke...in België??? Maar ga je dan ook daar bevallen...das toch een eind? (of zeg ik nu vas weer iets heeeeeeeeeeeeeel doms....) Zooow ik ben goe dbezig! Heb helemaal eenplanning gemaakt voor mn tentamen week en heb me er vandaag al aan gehouden! Hahaha! Ik kan vanavond zelfs nog extra dingen doen! En dan Finn...zoals McG al zei...een gat in zn hoofd! Hahaha! (of is dat niet grappig??) Hij struikelde gisteren bij mn moeder en viel tegen de tafel...en daar zit ijzeren beslag op (een soort van kist) Dus hij kwam naar me toe mopperen en een beetje brullen. Dus ik hem ff troosten en het was gelijk over. Dus ik zet hem bij Steef omdat ik zn jas aan wilde doen. Zegt Steef opeens dat er iets in zn haar zit. Dus ik dacht gelijk al dat dat bloed dou zijn. En jaaaa...een dikke druppel over zn voorhoofd. Het stond een beetje open dus zijn we naar de HAP gegaan! Gelukkig viel het allemaal mee en Finn was erg stoer! DIe zat de HA alleen maar aan te kijken en was heel nieuwsgierig wat die allemaal deed! Hijheeft niet eens gehuild ofzo! Er lag vanochtend wel een beetje bloed in zn bed....maar hij heeft nergens last van gelukkig! Dat hebben we ook weer eens meegemaakt! Hahaha!
hey meiden... ben steeds aan het dubben,wel of niet, wel of niet... En besloten, ik doe het wel! Maar graag nog even binnen het forum houden, familie etc weet het nog niet. Ik ben zwanger!!! Heel prilletjes nog maar, vandaag voor een echo geweest bij de gyn,omdat ik direct na het verwijderen van mijn spiraal zanger ben geraakt. Volgens de gyn ben ik 5 weken. Als ik reken vanaf de menstruatie 6,3 weken. Maar aangezien er nog geen hartactiviteit was, houden we 5 weken aan. Keurig in de baarmoeder genesteld, en duidelijk zwanger/bevrucht. Uitrekendatum.... Op Tim zijn verjaardag 19 juni! Maar kan nog verandering in komen, over 2 weken heb ik weer een controle echo. Ik ben helemaal blij, maar ook heel erg zwanger... Ben ontzettend moe... De reden waarom ik momenteel weinig online ben. Als ik tijd voor mezelf heb, moet ik echt rusten... En voorheen ging ik dan ff computeren. Ik hoop snel een ritme te vinden om het zwangeren,werk,huishouden,gezin,Tim en sociale contacten te kunnen combineren. Liefs Soof
En dan Finn...zoals McG al zei...een gat in zn hoofd! Hahaha! (of is dat niet grappig??) Hij struikelde gisteren bij mn moeder en viel tegen de tafel...en daar zit ijzeren beslag op (een soort van kist) Dus hij kwam naar me toe mopperen en een beetje brullen. Dus ik hem ff troosten en het was gelijk over. Dus ik zet hem bij Steef omdat ik zn jas aan wilde doen. Zegt Steef opeens dat er iets in zn haar zit. Dus ik dacht gelijk al dat dat bloed dou zijn. En jaaaa...een dikke druppel over zn voorhoofd. Het stond een beetje open dus zijn we naar de HAP gegaan! Gelukkig viel het allemaal mee en Finn was erg stoer! DIe zat de HA alleen maar aan te kijken en was heel nieuwsgierig wat die allemaal deed! Hijheeft niet eens gehuild ofzo! Er lag vanochtend wel een beetje bloed in zn bed....maar hij heeft nergens last van gelukkig! Dat hebben we ook weer eens meegemaakt! Hahaha![/QUOTE] Bart vertelde het vanmorgen, had hij vast op hyves gezien Fijn dat het allemaal mee is gevallen, maar je zou je rotschrikken zeg! Die knaapies kijken ook helemaal niet uit
@ Sophia: GEFELICITEERD!! wat leuk joh. Wel goed getimed precies op Tim zijn verjaardag Kan me voorstellen dat je nu echt moe bent en niet alle tijd meer hebt om mee te kletsen. Doe maar rustig aan we zien je wel weer verschijnen @Snieke: Helemaal in België naar de Gyn hoe doe je dat met bevallen dan. Wat leuk dat de "oma" die truien heeft gebreid @ Sarah: Goed bezig dus met je studie Ach arme Finn gelukkig heeft hij er weinig last van @ Natja: Fijn dat Isabella weer is goed gekeurd. @ Hvj: Die schommel stoel/bed heb ik ook nog nooit gezien wel grappig. fijn dat je zo snel bij de fysio terecht kan. Danian toch nog maar even op bed gelegd, omdat hij maar een uurtje heeft geslapen ben benieuwd of hij nog gaat slapen. Hij heeft net wel een uur lang zitten spelen op de grond. Ik wissel speelgoed om en nu had hij weer ander speelgoed en dat beviel wel goed
@tamtam, dank je wel! Vind zelf ook goed getimed...hihihihi eerste instantie was de uitrekendatum op mijn trouwdag 9 juni, maar de gyn vond het "vruchtje" daarvoor iets te klein. Dus moest er 10 dagen bij optellen... Tadaaaaaaa Tim zijn verjaardag.... Ik hoop alleen dat het iets eerder of later is... Voor mij wel makkelijk,maar voor de kids zelf minder als ze volwassen zijn, kunnen ze nooit op elkaars verjaardag Bedankt voor de begrip, ik zou wel proberen af en toe ff langs tekomen, maar intensief meepraten, zal de eerste weken nog even op zich laten wachten... Wat kan een mens moe zijn
@Debby, ja met een inkoopverslaving heb je zeker niet genoeg aan 1 kast haha. @Snieke, fijn dat de beeb het goed maakt. Ga je in België bevallen? @Sophia, van hare gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @Sarah, jeetje da was zeker ff schrikken. Knuff voor Finn @Natja, dat is idd een kleintje die Isabella maar goed dat het opwaarts gaat! ben benieuwd hoeveel de mijne zal zijn over 2 maandjes. @Tam, hier wissel ik speelgoed ook af en dan blijft het steeds nieuw voor haar en intressant.
bij de schoonfam, die hebben een mooie logeerkamer voor ons en voor Maxime dus ik denk dat ik daar zo rond de uitgerekende datum naar toe ga. Alhoewel als het weer zo lang duurt dan kunnen we ook nog wel vertrekken als de weeen beginnen en we hebben een back-up plan als ie er spontaan uitvalt mogen we altijd de vk hier nog bellen maar goed ik ga er niet vanuit, want bij mijn ma duurde de tweede haast net zolang.
Danian heeft weer is groente met aardappels gegeten. Ik had broccoli met een klein beetje kaassaus en gekookte aardappelen en ik legde steeds een stukje voor hem neer en hij at het op. Hij heeft niet alles op, maar heeft meer gehad dan anders. Vlees ging uiteraard wel helemaal op
Goed gedaan jongen! Wat voor vlees maak jij? Tim vind alles al te snel te "taai"... Kip, gehakt ( alle varianten, hamburger,cordonblue etc ) en ham vind hij prima... Maar stukjes varkensvlees Ook toevallig, ik at vandaag precies hetzelfde, Tim vind broccoli met kaassausje het allerlekkerste
@Soof...owwww wat gaaaaaaaaaaaaaf! Gefeliciteerd joh! Had geen idee dat jullie al voor een tweede wilden gaan! Feliciteer Bart ook van me! (en ik zal niets verklappen aan iemand hoor!!!) Wat grappig dat je uitgerekend bent op Tim zn verjaardag! Nou meneer is weer een monster aan het worden! Ik ga hem in bad doen...zn hechtpleister proberen pijnloos te verwijderen en zonder al te veel haren mee te nemen. Dan krijgt ie zn flesje en gaat ie lekker naar bed! Hahaha!