@ Debby: Fijn toch dat Emma zo lief is Danian werd gisteravond weer wakker ik en manlief hebben hem een paar keer weer recht gelegd. Gelukkig heeft hij vannacht wel doorgeslapen tot vanmorgen 5.40 uur. Hij is alleen nu niet te genieten. Hij gaat tegen 10.30 uur weer naar bed, want we willen vanmiddag naar de dierentuin in Amersfoort en als hij op de normale tijd gaat slapen dan wordt het veels te laat. Ben benieuwd hoe het gaat. Na die tijd gaan we langs de Mac Donalds
o meiden... ik moet even opscheppen hoor Ik leg Sam net op zijn buikje neer, rolt ie zo naar zijn rug. Dus ik denk toeval. Nou, niet dus, hij deed het gewoon 4 keer achter elkaar. hij "kruipt" echt een beetje naar voren en gaat zich dan op zijn zei om op zijn rug terecht te komen... Ik ben echt mega mega trots... Emma kon dit pas rond de 5 maanden...
hoi hoi meiden!!!! debby, wauw wat knap Dat belooft nog wat voor de toekomst hahaha uitslapen, ik vind 7 uur echt TE vroeg.... Sorry, maar ik ben echt geen ochtendmens en voor 7 uur gaat lieke haar bed neit uit. Gelukkig hoeft dit ook niet, want ze slaapt over het algemeen tot 8/8.30 en vandaag zelfs tot 9 uur. Heerlijk, want ik ben echt geen mens als ik voor 7 uur mn bed uit moet hahahaha. Ze gaat altijd om 19.00 in bad en daarna naar bed. Ik vind zowiezo dat lieke nog wel veel slaapt, want overdag slaapt ze meestal ook 2/3 uur.
he meiden ik kwam ff melden dat ik vrijdag groeiecho heb gehad en dat ie mooi op schema ligt. Dus niet meer 2 weken voor met zijn hoofd zoals met 20 weken. Dus ik ben blij Voor de rest allemaal een fijn weekend nog!
@ Debby: Wow wat goed van Sam logisch dat je trots bent @ Snieke: Fijn om te horen dat alles op schema ligt. Hier goed geslapen tot 7.10 uur. Danian heeft wel liggen bonken, maar niet zo lang gelukkig, dus ik ben ook snel weer in slaap gevallen. Gisteren was het heel leuk in de dierentuin daarom was Danian ook moe denk ik We hebben er 2 en een half uur rond gelopen toen was hij het ook wel zat. We hadden hem om 10.30 uur al in bed gelegd 's ochtends tot 12.30 uur en hij heeft het tot 18.30 uur vol gehouden. Foto's staan op hyves Vanmiddag op kraamvisite bij vrienden van ons.
@debby, zo zo snelle sam!! knap hoor! @snieke wat fijn!! super zeg! @tamtam, fijne dag vandaag! leuke fotos!
@Deb: Zo die Sam is vlot, knap hoor! @Snieke: Fijn dat A. mooi op schema ligt @Tam: Fijne dag vandaag! Ik heb gisteren een vrijgezellenfeestje gehad en ben gaar! Vandaag lekker niks doen en dus ook niks boeiends te vertellen Het is rustig hier..
pfff... het eerste baby'tje is geboren in het juli '11 topic... (was eind juni uitgerekend)... 25 weken zwanger...
@marloes pfff 25 weken, wel erg vroeg hier eerste dag alleen met de kids, manlief is net de deur uit om te werken....spannend
zou je het lijstje mij kunnen pb-en, door alle drukte ben ik vergeten dingen over te nemen.. en nu zie ik dat ie weg is. je had zulke leuke ideeen...
marloes wat erg... 25 weken is echt de grens van het levensvatbare... hou jou jongen nog maar even binnen hoor!
@ Marloes: 25 weken is cker erg vroeg fijn dat het wel goed gaat. @ McG: Spannend je eerste dagje alleen, maar komt vast goed Danian is naar de opvang en ik ga straks werken. Mijn vriendin is gisteren bevallen van een dochtertje Anouk. Alles is goed, maar het was wel een lange bevalling van dik 25 uur. Morgen of overmorgen maar is gaan kijken naar het meisje