mcg heb gesolliciteerd bij een deurwaarderskantoor/incassobureau. Zelfde werkzaamheden als ik voor mijn verlof heb gedaan ter ondersteuning van een afdeling voor 1 jaar. Incasseren van openstaande vorderingen. Dat vond ik echt heel leuk werk. Heb vandaag ook nog intern gesolliciteerd naar een functie soortgelijk aan de mijne (de meest complexe hypotheekaanvragen fiateren) alleen dan voor omzettingen van hypotheken in plaats van voor nieuwe hypotheken (vind het knap als je het nog een beetje kan volgen maar ik vind het lastig uitleggen). Mijn werk was leuk. Werkzaamheden gingen me verrassend goed af. Alleen iedereen heeft het over de reorganisatie natuurlijk. Vind de sfeer een beetje gelaten. Iedereen wacht maar wat af. Ik probeer wat actiever te zijn dan dat...
mcg klinkt ingewikkelder dan het is Hier voor de derde keer deze week een muis gespot. Mijn hart zit in mijn keel elke keer en ik ben helemaal niet bang voor muizen. Vrees dat het er niet maar 1tje is... Helaas, dit is een nadeel van oude huizen. Misschien moet ik een kat kopen (of tijdelijk lenen?). Reno willen vallen zetten maar dat wil ik niet en gif strooien vind ik gevaarlijk voor de kids.
brrrr een muis... voor je het weet loopt die over je bed 's nachts hihi... Sorry Deb Wij hadden vorig jaar een klein muisje, zag ik in de winter snel van buiten naar binnen lopen... Je hebt ook muis-vriendelijke-vallen, dan kan jij (lees Reno) heb gewoon weer vrij laten Mees doet trouwens mee aan de baby van de maand verkiezing.. staat bij Onze derde jongen... stemmen allemaal dan he
Ah vervelend muizen.. Wij hadden er vorig jaar ook een. Ze zeggen dat de geur van een kat al genoeg is om de muis weg te jagen, dus bij iemand een kat kammen en wat haren mee nemen?
flutter ja ik ga voor de lol kattenharen mijn huis in halen vandaag geen muis gespot. Misschien is ie bang voor het vooruitzicht gevangen te worden hihi. Ach ja, ik heb niks tegen muizen, maar ze moeten niet in mijn kasten ofzo gaan komen want dat is zwaar onhandig. nou, goed nieuws, werd vandaag gebeld door die man van het incassoburo (terwijl ik op de markt liep nog wel) en hij had nog wat vragen en nu mag ik 16 september op sollicitatie komen. Enige nadeel is dat het wel minimaal 32 uur is. Dan dan zou reno een dag minder moeten gaan werken ofzo. Maar goed ik wel even horen wat ze te bieden hebben. Probleem is dat ik een goede brief zo uit mijn mouw schud en dat telefoon me ook altijd wel goed af gaat maar als ik face to face met iemand moeten zitten wordt ik heel onzeker... heb het idee dat ik anders over kom dan ik ben. Bovendien heb ik helemaal geen sollicitatiekleding... moet ik daar eens voor gaan kijken. Ik zal morgen eens contact opnemen met onze mobiliteitsmanager zodat ze me wat kan coachen ofzo.
Goed zo Deb!! Niemand in de buurt met ongeveer dezelfde maat? En anders gewoon shoppen, daar ben jij best goed in was jouw ouderschapsverlof trouwens volledig onbetaald?
marloes ja onbetaald. Alleen van de belastingdienst kreeg ik geld. En ik had nog wat levensloop gespaard dat ik opgenomen heb maar dat was natuurlijk zelfgespaard geld (kreeg ik trouwens pas de laatste maand) nee ik heb niet zo een makkelijke maat helaas...
Maakt toch niet zoveel uit Deb wat betreft je kleding? Een mooie bloes doet al heel veel, en ik vind jou sowieso niet onzeker over komen dus gewoon uitstralen dat je het graag wilt dan komt het vast wel goed.
vind ik ook hoor!!! Je mag niet voor niks op gesprek komen, zelfs nadat ze je al aan de telefoon gesproken hebben! Je doet je werk al jaren goed!
@Deb: Wat goed! En ik vind je idd ook helemaal niet zo verlegen overkomen. Komt vast goed (y) @Snieke: Ja dat vroeg ik me ook af, hoe is het nu met dat wondje?
Ik heb vanmiddag een schattig setje voor de baby gekocht en leuke laarsjes voor Zoƫ. Het kan zo weer herfstweer zijn he! Wie gaan er zondag eigenlijk allemaal naar de meeting? Ik wil niet op de foto hoor! Dik, bultjes en ik moet nodig naar de kapper
Nog niet goed, hij zit nu aan zijn derde AB kuur, het helpt wel maar de bacterie is heel hardnekkig. Het zit nu wel weer alleen op zijn armpje, want hij had ook op andere plekken stippen waarvan we dachten dat het waterpokken waren maar dat waren satellieten van de infectie. Maar goed de plekken moeten dus helemaal weg voordat ie met AB kan stoppen. Als ze dus nu over een paar dagen nog niet weg zijn gaan we maar weer terug.
Lief dat jullie ernaar vragen trouwens, ik zit er wel heel erg mee, vooral omdat ik volgende week moet beginnen met werken.
@ Snieke: Wat vervelend dat het nog niet over is. Dan is het cker hardnekkig als het na 3 kuren nog niet beter wordt. Sterkte ermee. Hier gaat het nog steeds niet veel beter nog steeds erg misselijk Heb gisteren weer andere zetpillen gekregen en had het gevoel dat die wat beter werkte. Neem er straks weer 1tje in. Ben nu ook verkouden kan er ook nog wel bij. Manlief is maandag jarig geweest, dus we hebben vanmiddag en morgenmiddag verjaardag, dus druk genoeg hopelijk gaat het met de misselijkheid ook wat beter. Vrijdag hebben we de 1e echo, kijk er echt naar uit dan weten we of alles goed is. Veel plezier bij de meeting morgen en fijn weekend allemaal.