@Adnalie: Ja verborgen gebrek! Nou het werkt op zich wel als het een beetje lekt, maar als je dan een tijdje veeeel regen krijgt (zoals nu) raken de handdoekjes verzadigd . Verkoper had gewoon moeten vertellen dat we die handdoeken wekelijks moeten verwisselen haha Ik probeer de humor er maar van in te zien, bij mijn wederhelft komt de stoom uit z'n oren....
@flutter, wat een achterlijke mensen!! en nu? valt het wel te repareren?? psz ging redelijk, hij heeft wel langer gehuild, maar daarna ging het beter en heeft ie gewoon met alles meegedaan. en was vrolijk toen ik hem kwam halen, ging niet weer huilen. had zelfs stickers gekregen omdat hij zo goed had geluisterd
flutter dat is juist goed nieuws. Verborgen gebreken waar de verkoper vanaf had moeten weten of wist (en dat is dus nu aantoonbaar!) moeten tot 2 jaar na de verkoop herstelt worden door de verkoper. Je moet ze dus nu aansprakelijk gaan stellen! aurin fijn dat het iets beter ging. Emma is maandag aan de buurt... Emma is vandaag voor het eerst naar peuterdansen geweest en ze vond het super!
Aurin, fijn dat het op de psz redelijk goed ging. Het huilen is vast snel afgelopen. Debby, Emma dus ook al? Spannend! L gaat morgen voor het eerst...
Halllllooooo! Daar ben ik weer eens. Kreeg vandeweek te horen dat ik zo weinig kom...schaam schaam! Dat komt door school en mn nieuwe nichtje...het slurpt tijd! Hahaha! Hier gaat alles super goed! Heb ook eigenlijk helemaal niets boeiends te melden! Ja Finn is verliefd op zijn nichtje Nora. Geen idee of iedereen hier het al had gehoord...de meeste wel iig. Maar ze is dus eindelijk geboren!
Gefeliciteerd sarah! Ik zag de foto op Facebook mooi meisje Hier lijkt het erop dat de AB werken! Er zijn geen stipjes meer bijgekomen. Begin stiekem te hopen dat het toch de goede kant op gaat.
Fijn Snieke! En Sarah had ik al gefeliciteerd . Het wennen op de psz ging gelukkig goed! L vond het erg leuk en we hebben veel geluk, want een van zijn leidsters komt uit Zuid-Afrika en kan hem dus goed verstaan. Ik zag er best tegenop dat hij zich misschien niet duidelijk zou kunnen maken, maar dat is dus niet nodig. Alleen dat uniform is echt zo lelijk... (L gaat naar een Britse nursery in plaats van de internationale peuterspeelzaal hier in de buurt, omdat we daar een beter gevoel bij hadden: kleiner en gemoedelijker, meer aandacht voor de kindjes. Het was geen gemakkelijke keuze, omdat de grote school veel meer ervaring heeft met tweetaligheid, maar ik denk/hoop wel de juiste voor L.)
idd schattig een uniformpje (foto???) emme. Ik vind de logica van uniformen wel heel goed. Dat niemand wordt beoordeeld om het wel of niet hebben van merkkleding enzo. Hier druk druk druk. Werken bevalt best goed weer alleen moet ik nu alles in minder tijd proppen. Dinsdag met Emma naar peuterdansen geweest. Ze vond het te gek! Dus dat houden we er in. Gisteren gewerkt en toen heeft Emma bij renos vader geslapen. Dat wilde hij graag een keer en ze hebben het naar hun zin gehad. Vanmorgen naar babyzwemmen geweest met Sam voor het eerst. Hij vond het heerlijk. Daarna naar het cb geweest voor Sam en s middags nog even naar ballorig. Tussendoor nog even het hele huis gepoetst. Pfoe ik ben blij dat ik zit!
klinkt helemaal goed, Deb! Sam ook goedgekeurd bij het bureau? Snieke, fijn dat de medicatie eindelijk lijkt te helpen. Heeft echt lang geduurd.
@Snieke...fijn dat het helpt! Het lijkt me ok niet goed als zo'n ventje continu aan de AB zit! @Emme..ohhh ik ben ook wel erg benieuwd naar ene foto hoor! Hihi! EN lastig he...zo'n keuze. Wij zijn nu bezig voor een basisschool voor Finn...eerst nog even overal kijken...en dan moeten we toch en gaan beslissen.
sarah ja wij moeten ook eens kijken naar scholen. Ik vind de openbare basisschool hier in de buurt best ok maar in mijn achterhoofd zit ook nog de vrije school. Ga eens kijken of dat wat is...
Hallo dames, Kom ff zwaaien. Vanmiddag de eerste echo zo spannend Als alles goed is mag iedereen het weten. Ik ben nog steeds erg misselijk. Die andere zeetpillen helpen wel om het spugen te onderdrukken, maar de misselijkheid is nog steeds hetzelfde, Genieten doe ik dus nog niet echt. Gisteren waren manlief en ik 3 jaar getrouwd en vandaag zijn we 5 jaar samen. We wilden uit eten, maar omdat ik nu nergens zin in heb doen we dat een andere keer. Volgende week gaan we wel een weekendje weg met z'n tweetjes dus hopelijk ben ik dan wat minder misselijk. Ik laat weten hoe de echo is gegaan.
scholen, jeetje, coll staat al sinds 1 jaar ingeschreven, bij 2 goede scholen is zelfs de inschrijving voor kindjes van voor okt 2009 gestopt al nu!
@scholen... wij hebben hier 2 scholen in de buurt, een openbare en een katholieke, op de laatste zit Sam. Niet vanwege die katholieke grondslag, gewoon om wat de school biedt. Aanmelden pas laat gedaan, geloof in januari van dit jaar. vrije en of montessorischool sprak mij ook wel aan, maar is niet in de buurt en dat lijkt me ook niet leuk als ze met vriendjes willen spelen. En omdat Sam best op mij lijkt, werd dat hem ook niet
wow aurin... de school waar emma waarschijnlijk naar toe gaat is toch de school waaraan ze toegewezen wordt dus ik hoef niet perse bang te zijn voor wachtlijsten. Maar ik ga toch maar eens kijken bij de vrije school als ik jou zo hoor... marloes gefeliciteerd!
ja tis hier echt erg, zijn 4 hele goede scholen hier in de buurt, waarvan 1 montesori, die heeft inschrijfstop. de andere is een pantarhei school. ( daar staat coll ingeschreven).. andere 2 scholen zijn te ver weg. zit nog wel een school tegenover mijn huis. maar die is slecht aangeschreven, en t volk wat daar voor de school staat vind ik maar niks..
Als ik jullie zo over scholen lees, maak ik me best een beetje zorgen als het straks Nederland wordt en geen ander buitenland. Dat we met L moeten 'leuren' om een goede school te vinden. Erg hoor, dat het zo moet. Tamtam, veel succes met de echo!