meeting: jaaaaa flutter, hen vliegen we overdag: 12.00 hier vertrekken. En terug vertrekken we daar 20.00. Ik ben erg benieuwd, maar ik dnek dat lieke het vliegen leuker zal vinden dan de auto
@Jolan: Ja in het vliegtuig kan ze lekker rond lopen, andere passagiers entertainen . Dat 's avonds vliegen is ook wel lekker, met een beetje geluk is ze zo moe dat ze de hele vlucht slaapt! Na 21.00u doen ze toch de lampen uit en luiken dicht?
ja precies, ik heb goede hoop dat ze dan gewoon lekker gaat slapen. En zo niet, dan merken we dat vanzelf wel hahaha
jolan slaapt lieke wel eens op schoot dan? Emma heeft dat nog nooit gedaan... of heb je een eigen stoel voor dr? Wij gaan juist nu omdat Emma dan ook nog gratis is... scheelt een berg geld.
debby, geen idee of lieke op schoot slaapt. Ja als ze moe is doet ze dat wel, dus ben erg benieuwd. Ze heeft geen eigen stoel, scheelt idd een hoop geld en dan wil ik wel even 10 uur afzien hahah
jolan gaan jullie in de meivakantie? waar gingen jullie ook al weer heen? 10 uur vind ik wel erg lang. Wij wilden eerst naar curacao maar voor nu vind ik fuerteventura ook goed genoeg...
@ Aurin: Fijn dat alles goed was met het tandje @ Sarah: Succes met stage lopen @ Flutter: Het is dus erg gezellig nu met Zoë @ Meeting: Het ligt er aan waar het is en aangezien bijna iedereen hier dik een uur vanaf woont zal het voor mij wel niet worden Hier gelukkig kunnen slapen tot 5.45 uur. Heb toch het vermoeden dat het ook te maken heeft met honger als hij 's nachts wakker wordt. Gisteren heeft hij zijn bord spinazie met aardappels leeg gegeten en een ei en toetje en de laatste keer dat hij 's nachts wakker werd had hij slecht gegeten. Heb nu 2 pakjes pyjama papje meegenomen die geef ik als hij slecht gegeten heeft. Gisteren bij onze vrienden op kraamvisite geweest. Zo'n lief klein meisje Anouk. *smelt, smelt* Vandaag maar is kijken wat we gaan doen.
meeting leuk leuk! half mei wordt hier niet wat vrees ik haha. jullie mogen ook allemaal op kraamvisite komen dus dan plannen we gewoon nog een meeting.
@Jolan: Vlieg je met een buitenlandse maatschappij? Die zijn vaak kindvriendelijker (naar mijn mening) en proberen de kids te entertainen. Hebben kleine cadeautjes en leuke kindermaaltijden Meeting: Half mei vind ik prima! Bij wie of waar? @Snieke: Wanneer is jouw uitgerekende datum?
7 mei ben ik uitgerekend. het gaat al wat beter, de krampen zijn grotendeels weg maar nu heb ik pas echte blaasontstekingsklachten, nodig plassen, dorst, en nog een beetje koorts. Raar he? Ben ook 3 kilo afgevallen dat vind ik wat minder. En ik hoop maar dat pinkie niks merkt van de ab.
die ab kan gewoon met zwangerschap snieke. Ik heb hem toen ook gehad. meeting mag bij mij. Maar als jullie dat allemaal te ver vinden ga ik ook wel ergens anders heen...?
zo, hier een bewogen avond achter de rug. Met de ambulance naar het ziekenhuis met de kleine man... zal wel even op besloten zetten... net zo makkelijk