~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oh nee... is ze veel te vroeg bevallen dan?

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Nee dat niet deze maand uitgerekend geloof ik. Maar meisje had slechte start?

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hopelijk komt alles goed met de kleine meid.

toch wel eng

4. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    O jee toch! Duim duim!

Hier net afspraak gemaakt in het kinderziekenhuis, voor Axeltje. Hij blijft zijn hele lijfje van tijd tot tijd in de kramp gooien, dus nou toch maar kijken wat het is. moeten wel nog een maand wachten

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pffff heb even in het oktober topic gekeken... wat verschrikkelijk.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Heh getver...dat is schrikken zeg!!! Ik hoop echt dat het goed blijft gaan!

@Deb...is het een regulier school waar je gevoel nu naar uit gaat, of toch de vrije school? Ik ben heel benieuwd. Mijn gevoel zei namelijk echt de vrije school...totdat iedereen weer negatief begon te doen. Tenminste...niet iedereen natuurlijk...maar gewoon van die wijven hier op het forum! Hahaha!

@Mcg...ja hie rmoet je wel...Wij hebben ook een brief gekregen. Ik ga Finn ook maar op 1 school inschrijven. Weet alleen nog niet zo goed welke! Hahaha!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o nee wat erg... sterkte!
    wie is lovingmom ook al weer?
    mama van ....?

(sorry al die namen zijn pas veranderd...)

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff heftig nieuws, duim duim....

vandaag is het exact 3 jaar geleden dat we vreselijk nieuws van onze vrienden kregen...

dus hooop zoooo op positief nieuws van lovingmom...

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sarah school waar ik nu naar ga kijken is een reguliere school.
    Op zich zegt mijn gevoel ook wel vrije school, maar het is een stuk verder en met vriendjes wordt het lastig. Bovendien is de vrije school niet heel erg vrij zeg maar... neigt al weer een beetje naar regulier hier. En de school die hier vlakbij zit heeft meer het vertrouwen van de onderwijsinspectie.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mama van Julian, Debby

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dikke knuffel

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Tam: Wat balen zeg, dat je nog zo misselijk bent. Hopelijk ben je er snel vanaf!

@Sarah: Ja hier is het idd ook vaak als ze enthousiast is, maar ook als er druk op haar gelegd wordt. Je kent het vast wel, huiskamer vol mensen en dan gaan ze 100 vragen aan zo'n kind stellen...

@Marloes: Da's ook toevallig, dank je!

@Snieke: Opschepper! :D
    Haha nee hoor. Ach, het zal ook wel meevallen allemaal, zeker nu ik lees dat ze echt niet de enige is.

School: Wij weten ook welke school het gaat worden, moeten haar alleen nog inschrijven. Binnenkort maar eens informeren wanneer dat moet..

LovingMom: Vreselijk he! Ik hoop dat het helemaal goed komt met de kleine meid :(

@Sarah: Er is toch niks mis met een vrije school? Als het maar bij je kind past! :)

@Mcg: Wow alweer 3 jaar geleden.. kan me nog herinneren dat je dat vertelde.

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Neeeeee wat is er gebeurd? Getsie, heb helemaal kippenvel.

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Las net op Hyves dat Feline ( dochtertje van lovingmom) na de geboorte 2x is gereanimeerd. Daarom koelen ze haar nu 3 dagen om de hersenbeschadiging te voorkomen. Naar omstandigheden doet ze het goed.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nog nieuws van feline???

meiden gaan we over een paar weekjes op kraamvisite bij sophie? Lijkt me wel weer leuk...

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Jaaaaaaa gezellig!

17. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Oooh Sarah ik hoop niet dat je boos bent omdat ik ook wel eens iets negatiefs over een 'wazige' school bij ons in de buurt heb gezegd. Dat was gewoon heel ongenuanceerd van mij, ik ben echt gruwelijk ouderwets dus ik wil mijn kinderen het liefst op een school met een juf of meester voor de klas die kinderen klassikaal dingen laat leren, en ik zie ook dat Maxime behoefte heeft aan structuur dus hij gaat op een 'gewone' ouderwetse katholieke school. Maar ik denk dat het echt aan jezelf en je kind ligt wat het beste is. Sterker nog, ik denk dat voor veel kinderen het juist beter was geweest als ze bijvoorbeeld naar een vrije school waren gegaan. En een vriendin van mij is ook naar de vrije school gegaan, ook voortgezet en dat is een fantastisch mens geworden (en nog eens een succesvol kunstenaar ook).

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Snieke...oh nee hoor!!! Het was in een topic over schoolkeuze. Ik kan me niet eens herinneren dat jij zoiets hebt gezegd! Hahaha! Ik vind het erg lastig..maar goed...dat komt wel goed...eens gaan we kiezen! Hahaha!

@Deb...ja over vriendjes maak ik me niet zo'n zorgen. Hier wonen zoveel kinderen en die gaan allemaal naar verschillende scholen, doordat er zoveel aanbod hier in de buurt is. Mijn beste vriendinnen van vroeger zaten op een andere basisschool dan ik. Maar na school speelden we altijd samen. Dus dat hoeft (voor ons) niet uit te maken.

@Mandy...ja dat is ook zo he...maar toch is het moeilijk.
    Enne...als er aan Finn iets gevraagd wordt in zo'n situatie of door een vreemde, zegt ie gewoon niets! Hahaha! Echt helemaal niets...zn lippen gaan stijf op elkaar...armen over elkaar en hij gaat wat anders doen! Hahaha!

Hoe is het nu met Feline?

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb even gekeken in het bevallingstopic...

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Feline heeft vandaag MRI scan gehad, waarop geen afwijkingen te zien waren, morgen definitieve uitslagen. Voor nu dus erg positief!!

Deel Deze Pagina