adnalie super dat het zo goed gaat! ze weten niet waar het spiraaltje is. Hij zat niet in mijn baarmoederwand of wat dan ook. Ik ben hem waarschijnlijk verloren (zonder het te merken wat ik wel bizar vind... ik bedoel ik ben niet gewend dat er stukken metaal daar beneden eruit komen dus dat zou je toch moeten merken...)
@debby, apart idd, misschien verloren in wc?? gelukkig maar dat die niet ergens anders verstopt zit van binnen!! Heel veel sterkte meid.. wanneer weer een afspraak? Hier een huilerig ventje opgehaald bij de gastouder. hij wou niet eten, en zit alleen maar te jammeren en te huilen hangt als een lappenpopje op de bank. Hij heeft (nog) geen koorts, maar oogt wel ziek.. ook apart. Hopen dat ie niet ziek wordt, heb een drukke werk week voor de boeg, en donderdag 1e tentamen/examen, dus moet ook nog ergens tijd vinden om te leren!
@adnalie, fijn dat t zo snel werkt, hopelijk blijft dat zo!! @snieke, succes vrijdag @flutter, knuffel
@Snieke: Oh wat balen, hopelijk is het niks ernstigs. Heeft de ha gezegd waar hij aan dacht? Succes morgen! @Marloes: Zag het net op fb, Mees is van juli toch? Hij komt iig niks te kort @Deb: Ah nee toch, dat is schrikken sterkte! @Adnalie: Klinkt alsof je de babytijd van Z. beschrijft haha. Pepti, buik slapen... Komt goed, worden hele leuke kinderen @Tam: He bah, nog zo misselijk.. Wel fijn dat verder alles goed gaat! Met Danian ook? @Lau: Hopen idd dat ie niet ziek wordt nu je zo'n drukke week hebt..
Ben vanmiddag bij de gyn geweest voor de stuitligging, bij de echo zagen ze dat ik teveel vruchtwater heb, nog een gyn mee gekeken en die wist het ook niet. Dus nu krijg ik dinsdag een 'speciale echo' om te kijken hoe of wat. Zoals artsen altijd doen kreeg ik een halve opmerking dat het een teken kan zijn dat het kindje niet (goed) kan slikken of een handicap heeft. Maar dat het ook niks kan zijn... Ik moet het echt even laten bezinken! Ga je voor een stuitligging, krijg je opeens zoiets te horen. Maar goed, het zal allemaal wel meevallen, anders had dit al veel eerder aan het licht moeten komen toch?!
Wel stom trouwens, mijn vk heeft dinsdag een echo gemaakt en die zei nog enthousiast dat ik lekker ruim in m'n vruchtwater zat....
Balen zeg dat ze je zo ongerust hebben gemaakt! Ik snap eerlijk gezegt niet dat ze dit zo tegen je gezegd hebben zonder verder onderzoek af te wachten. Twee van mijn kids hadden ook een ruim bad en er is nooit gesproken over een eventuele handicap hoor. Wanneer krijg je die echo?
Het was niet gewoon ruim, maar teveel. En toen ging ik natuurlijk vragen wat daar de oorzaken van konden zijn.. Heb dinsdag die echo, zijn maar 2 artsen in het zkh die dat onderzoek kunnen doen. Dus kon niet eerder
Huh flutter dat is raar?! Ik zou me nog niet teveel zorgen maken hoor, je hebt toch gewoon een goede 20 weken echo gehad? Gaan ze nu nog verder onderzoek doen? Wij waren al naar een algemeen kinderarts geweest maar die wist het dus niet
Aan de ene kant fijn dat artsen tegenwoordig meer zeggen, maar soms ook niet. Jammer dat je nog even in spanning moet zitten. Lijkt mij idd ook dat als er echt iets is dat dat dan al veel eerder bekend was. Succes meid!
Jeetje deb wat een rotnieuws! Dat is klap op klap.. Hmm wel vreemd dat ze m niet meer kunnen vinden, zou t heeeeel goed na laten kijken want ze kunnen heel ver schuiven die spiralen en daar kun je goed last van krijgen dus even dubbelchexken hoor! Je zou t toch wel merken als het ineens in de pot ligt lujkt me... Heel veel sterkte met t vervolg meis Adnalie, fijn dat het goed gaat met de pepti lijkt echt op kma dus! Heerlijk dat ze niet meer zon pijn heeft. Hier gaat alles prima, ben alleen doodmoe hadden groot congres en dat betekent werkdagen van 17! Uur een week lang... Dus ben echt op nu.. Lekker vroeg slapen! Collega had ook twee weken terug te veel vruchtwater doidsbang gemaakt maar was allemaal prima, als de echos etc goed zijn hoef je je niet echt dryk te maken hoor.. Artsen zijn soms gewoon lomp en snappen het effect van hun woorden niet.. Dus gewoom nog even genieten van je laatste weekjes meis Fijn dat mees weer goesgekeurd is! Jeetje wat een bonk! Sooph was weer in het zh zag ik op fb hopen dat ze snel naar huis mag!
Ja ik zei ook gelijk dat er op de 20 weken echo een plasje in het blaasje zat, maar dat wilde niks zeggen omdat ze ook via de navelstreng krijgen. Aan de ene kant denk ik dat het allemaal wel meevalt en ben ik best wel nuchter in dat soort dingen. Aan de andere kant denk ik, laat het alsjeblieftiSNEL dinsdag zijn haha. Ze ligt trouwens in een half (on)volkomen stuit, echt de meest ongemakkelijke houding die je je kunt bedenken. Een been omlaag en een beeg omhoog haha.
Nope. Helaas mn gewone werkweek.. Maar ik ga dan grwoon op halve kracht... moet uit de lengte of de breedte komen natuurlijk! Hmm dat lijkt me lastig liggen...kunnen ze dat draaien? En hoe draaien ze dat?
@ Flutter: Kan me voorstellen dat je dat niet wilt horen, maar gewoon positief blijven het lijkt mij toch ook dat ze dat wel eerder hadden gezien. Met Danian gaat het goed hoor. Sinds de klok verzet is is hij weer vaker wakker als mijn man er uit gaat, maar als we hem terug leggen blijft hij tot 7.00 uur liggen, dus prima. Heb hem net naar de opvang gebracht en hij is vorige week op de foto geweest en die foto's waren nu al klaar ze zijn zo mooi geworden Dus ff spammen(zijn gescand dus zijn wat kleiner dan in het echt)
Wat een schatje tam! Ha flutter ik doe het haar niet na! Hier net terug van het ziekenhuis. Het goede nieuws: er mankeert niks groots neurologisch aan hem, hij kan motorisch de meeste dingen wel goed genoeg voor zijn leeftijd, en qua contact maken en volgen zag het zelfs er heel goed uit. Hij kon ook zijn hoofd mmeenemen met optrekken tot zit maar je ziet dat hij daar moeite mee heeft. Zelf dacht ze dat hij er wel overheen groeit, en dat hij gewoon wat pech heeft qua bouw: een hoge spierspanning gecombineerd met war hypermobiliteit. Over 6 weken weer een afspraak, en als het niet verbeterd over 3 maand een MRI. Zij vond zijn spugen wel erg veel en te zurig, dus hij heeft ook wat gekregen tegen de reflux. En volgens haar kon dat overstrekken daar toch wat mee te maken hebben, en dat ie niet veel huilt hoeft niet te betekenen dat ie er geen last van heeft. Maar goed we zijn op zich blij.
@Tam: Wat een leuke foto! Schattig die krulletjes @Snieke: Ah gelukkig niks ernstigs! Hopelijk werkt de medicatie, zo vervelend dat spugen..