@Marloes: Ohja jullie zijn naar Disney geweest, leuk! Handtekeningenboekje vol? Vandaag bij de vk geweest, baby ligt nog mooi met d'r koppie naar beneden. Ik heb deze keer echt een voorbeeldige zwangerschap, echt heerlijk! *klopt af*
nee, dat hoefden ze allebei niet... van een afstandje zwaaien was al goed genoeg. Vanaf morgen mag je lekker thuis bevallen, Flutter!! Ik zeg; DOEN!
Ja dat is al spannend genoeg, ze zijn ook zo groot die 'beesten'! Optocht ook gezien? Is de knappe Aladin er nog? Yep, dat thuis bevallen was ik wel van plan. Tijdens Z. d'r middagslaapje, lekker rustig! Moet lukken in 2 uurtjes
Hahaha in twee uurtjes! Hoewel...bij Z. heb je ook niet een heel lange bevalling gehad toch? Enne..ik vind de naam supermooi! @Marloes...wat is Mees toch een lieverd...dat hij zomaar lekker blijft slapen en je andere jongens kunnen genieten! super zeg!
Hey meiden ik kwam ff checken hoe het hier is. Adnalie hoe gaat het nu? Axel was voor het eerst ziek maar nu is ie weer beter. Hij had 39.3 maar was nog redelijk vrolijk.
marloes vond thom disney ook leuk? wij willen van de zomer gaan! flutter jeah! 37 weken! Nu maar afwachten... Sam is niet helemaal lekker. Hij slaapt heeeeel veel. Op zich wel lekker een keer, maar hoop wel dat ie vlug beter is.
aurin niet zo heel goed. Lijkt wel of de hormonen steeds meer worden. Ik moet veel overgeven en ben doodmoe. Morgenochtend afspraak met de huisarts over hoe nu verder...
Thom vond het super, Deb... Sam vond een paar dingen best eng (bus die in brand vliegt en zo), maar Thom denkt daar niet bij na en hup, die ging overal in Flutter, een heleboel knappe prinsen in lelijke, strakke broekjes gezien hoor... Deb, wij zaten nu in een hotel naast het park... wel dichtbij dus, maar niet van Disney en dat was echt zo veel beter dan een disney hotel! Veel succes morgen bij de huisarts... zal weer wel een afspraak bij de gyn worden toch? Zo en dan mag ik morgen weer gaan werken! Mijn zwangerschapsverlof zit er weer op. Begin lekker rustig met leerlingbesprekingen... en tot de kerstvakantie heb ik maar 1 klas (de andere 2 zijn op stage), dus dan geef ik maar 4 uurtjes les
debby, hoef je niet meer op controle bij de gyn dan? marloes, werkse!lekker rustig beginnen dus snieke, gaat weer helemaal goed met S. Arme axel, dat hij zo ziek was flutter, 2 uurtjes.... kan jij makkelijk
Deb, klopt ws helemaal dat hormonen toenemen...het vruchtzakje groeit gewoon nog ( ongeacht of het vruchtjr zelf groeit of niet) en die zorgt ervoor dat je lichaam hormonen aanmaakt. Zou zelf denk als ik jouw was afspraak bij vk maken, kunnen ze even checken en dan kun je evt van die pillen meekrijgen als je dat wilt om het op te wekken zonder curretage of afspraak maken voor curretage. Vind het zelf niet zo menselijk om je gewoon weg te sturen en te zeggen doeii kijk maar.. Met alle ongemakken van dien.. En wie weet is er wel wondet gebeurt en klopt er toch dieseltje.. Of was dat echt uitgesloten? Knuffel Oeee weer beginnen marloes, spannend! Beetje zin in? Fijn dat s weer goed doet, ws dus gewoon griepje ? Snieke hoe gaat het nu met je mannen? En met je evt switch van banen?
@Sarah: Klopt en ze zeggen dat een 2e sneller gaat, dus moet lukken . @Deb: Hoe is 't met Sam, weer opgeknapt? En hoe gaat het met jou, nog bij de ha geweest? @Marloes: Einde verlof, dat is snel gegaan! Wel fijn dat je rustig kunt opstarten
Aaaargh Z. zit in de minst leuke fase ooit! Ze wil niet meer mee naar huis als we ergens zijn waar ze het leuk vindt, kdv, verjaardag. Heel drama maakt ze ervan, ik schaam me dood! Krijsen, gillen, op de grond liggen... Mensen denken vast dat dat arme kind hier een vreselijk leven heeft Wanneer gaat deze fase over?
wacht maar tot zusje geboren is en er visite komt, dan zijn ze pas vreselijk ja verlof is best snel gegaan he... ben toch 4+19 weken thuis geweest. Maar vind een beetje werken ook weer wel lekker hoor.
marloes emma was juist heel lief tijdens de kraamvisites... ik ben gisteren bij de gyn geweest. Huisarts had me doorverwezen. Eerst nog een echo gehad maar echt geen kloppend hartje... Nu gaan ze vrijdag de miskraam opwekken door medicijnen. Moet wel de eerste 3 uur in het ziekenhuis blijven en dan mag ik evt naar huis of daar verder afwachten wat er gebeurd. Ik vind het wel heel spannend en eng...
@debby heftig hoor, heel veel sterkte vrijdag! Bram was ook erg lief met kraamvisites enz... en nog steeds een schatje...haha.. met zo af en toe zijn kleine buien... dikke knuffel voor iedereen! (moe na een geslaagde dag (10 tot 14.30) ballorig in Houten met LauLau en collepol) kids lagen dus om 17 uur ook al op bed...
mcg slapen ze dan wel door tot morgen? Met sam gaat het trouwens beter. Hij heeft wel 2 dagen heeeeel veel geslapen en is nu nog een beetje jengelig maar hij is niet ziek meer.
@debby fijn dat het beter gaat met sam bram slaapt sowieso dan wel door, geen middagslaap gehad. en lisa is net ff wakker geweest voor de fles... en als ze morgen al vroeg wakker worden is dat voor de woensdag alleen maar fijn omdat bram om 13 uur al naar de psz moet en zijn middagdutje of overslaat of om half 11 al begint....
mcg aaah zo... sam slaapt soms best veel. Maar als ik hem bijvoorbeeld om 4 uur in bed leg dan maak ik hem wel uiterlijk om 6 uur nog even wakker. Dan kan hij nog even een uurtje op zijn, flesje drinken en eten. Anders ben ik echt bang dat ik om 4 uur al beneden zit (vandaag was het 5.30 uur... grrrrr)
Marloes weer aan het werk... Weer even wennen dus! Deb spannend meid, is ook best lang dat je moet blijven. Lijkt me erg emotioneel, succes ermee! Hey bloempje hoe is het daar? Hier gaat het wel goed, Axel was ziek geweest met 39.3 maar hij bleef goed drinken en was nog steeds zoooo zoet, ongelooflijk we zijn nog steeds niet helemaal gerustgesteld wbt zijn nek, over een paar weken weer afspraak met de kinderarts. Maar ik heb wel het idee dat hij minder vaak overstrekt. Hij kan nu ook al heel goed in zo'n Bumbo stoeltje zitten! Iemand zin om binnenkort eens naar Kids playground te gaan? Ik durf het wel weer ik neem wel jodium mee deze keer. Flutter maxime heeft het een tijdje geleden ook gehad maar het was van de ene op de andere dag weer goed. Wel lastig hè! Maar goed ik kondigde het altijd van tevoren aan dat we weggingen en als we dan ook echt gingen maakte ik het moment zo kort mogelijk, en duidelijk. Dat is voor jezelf het makkelijkst