Over lief zijn met kraamvisites: hier ook maar dan vooral door het beschuit met muisjes en de cadeautjes Nog een vraagje: zijn jullie kinderen (zoons vooral dan) ook zo geobsedeerd door auto's? Maxime zijn favo spel is: autootjes parkeren, en hij kent werkelijk alle merken ( inclusief bitubishi haha) en wie welke auto heeft. En als mijn ouders komen is hij net zo blij met de Mercedes waar ze in rijden als met mijn ouders.
Kraamvisite + peuter: Ik ben van plan zoveel mogelijk kraamvisite te plannen als Z. slaapt, rond uurtje of 20.00u dan heb ik sneller m'n gewone draai weer met Z. en zusje, is A. thuis en blijft de visite ook niet zolang plakken @Marloes: Toch lekker als je zolang vrij kunt nemen, denk niet dat ze daar bij ons akkoord mee zouden gaan @Deb: Hopelijk valt het mee.. Wel fijn dat je er iig niet meer zo tegen aan hoeft te hikken. Héél veel sterkte vrijdag! @Snieke: Moeten jullie terug voor je eigen geruststelling of wilde de arts hem nogmaals zien? Ik wil best een keer mee, maar je woont zo ver weg... In Brabant hebben we ook leuke indoor speeltuinen . Maakte Maxime ook zo'n drama? Ik moet Z. soms echt vangen om d'r jas aan te doen en dan blijft ze schreeuwen dat ze niet naar huis wil... Jaa hier ook een autofan, maar dat komt doordat opa een autobedrijf heeft. We gaan regelmatig even langs op de zaak en dan mag ze in aparte auto's zitten, kind is dolgelukkig dan
Vanmiddag wilde Z. trouwens wel mee naar huis van het kdv! Bleek dat de leidster kort van te voren op haar had gemopperd, ze had een pak hagelslag te pakken gekregen, is er mee weg gerend en heeft hem leeg gegooid over de grond Wanneer er gecorrigeerd wordt is het opeens veel minder leuk!
In 1 woord: ja! Hoewel hij gisteren zijn garage heeft gesloopt om er een speeltuin van te maken . Alle voertuigen zijn en blijven trouwens wel favoriet. Vliegtuigen en treinen vindt hij ook erg leuk. Debby, heel veel sterkte vrijdag!
aaah dus jongetjes vinden autotootjes wel heel leuk? Ik vind het zo lastig voor jongens! Ik heb voor Sam een garage gekocht voor sinterklaas... vanaf 12 maanden dus dat zal hij wel leuk vinden.
Goedemorgen, kids geslapen van 17 tot 7, ik mag dus niet klagen.... Bram is gek op garage, treinbaan ikea, en keukentj... ballorig houten ligt vrij centraal....ook een idee. Hier relax dagje, bram vanmiddag naar de psz...
Moet even de trotse mama uithangen!! Sasha is zindelijk!!! (denk ik..) sinds vorige week hele dag droog ook bij go en bij oma en vandaag zonder luier naar de winkels en markt geweest en ging super! Dus hoop dat dit zo blijft! Of krijgen ze wel is terugval?? Iemand ervaring?
Wauw wat knap!! Ik ben stiekem een beetje jaloers hoor Z. laat liever d'r benen amputeren dan dat ze op het potje/wc gaat....
Ik denk trouwens dat Z. hier stiekem meeleest, vandaag ging ze weer zonder problemen mee naar huis van 't kdv! Vanochtend een cadeautje in d'r schoen van sinterklaas, een fototoestelletje. Ze loopt de hele tijd achter me aan: 'mama, zeg eens TJIEEEEEES'
Hahahaha geweldig! Hier is het ook bij elke foto tjieees staat nergens meer spontaan op! Hahahaha leuk idee fototoestelletje, laat ze mn tel misschien met rust.. Enne z. Als je dit leest ga is heeeel snel op de wc plassen! Scheelt mama weer hoop werk! (enne wel knap ip je tweede lezen)
super Bloempje!!! Sam was 2,5 toen hij zindelijk was en had bij grote veranderingen nog wel eens een kleine terugslag... maar goed hoor van Sasha!!! Flutter, ik heb geen vrij genomen he... was gewoon mijn zwangerschapsverlof. 7 weken extra was mijn zomervakantie die in mijn verlof viel... lang leve het onderwijs he @ auto's.... ja ja ja!!! Wij hadden naar eurodisney dvd'tjes in de auto, maar wat gingen de heren doen; wie ziet als eerste een gele MAN, wie ziet er als eerste een dieplader... hier zijn ze meer van de vrachtwagens whahaha...die Zoë, een pak hagelslag gestrooid, die wordt later van zwarte piet
wow bloempje super goed! Emma is daar nog echt niet mee bezig. Ze wil af en toe wel op een potje zitten of op de wc maar dan doet ze niks. Ik denk dat je de eerste bent van de juni mamas! (of niet?) Ikzelf ben er ook nog niet heel erg mee bezig. Ik hoop dat ze er vanzelf mee komt op een gegeven moment...
@Bloem: Daar hoef je zo'n fototoestelletje niet voor aan te schaffen, ze zeurt nog steeds om de bekberrie en de aaipet.... . Gaat Sasha op het potje of op de wc? @Marloes: Hoe bedoel je? Werden die 7 weken nog bij die 16 weken geplakt? Ik heb nu 2 weken kerstvakantie in m'n verlof, kost me natuurlijk geen uren maar bedrijf is dan wel dicht.... @Deb: Tim van Sophia is ook een heel eind zindelijk, verder idd alleen Sasha geloof ik. Zie je heel erg op tegen vrijdag?
flutter mwa valt wel mee. Ik vind het wel eng omdat sommige mensen het als weeen omschrijven en daar zit ik niet erg op te wachten. Je weet gewoon niet wat er op je af komt. Maar ik zal wel blij zijn als het achter de rug is... Ben jij al heel erg aan het aftellen/elk krampje aan het voelen ?
nee, ik neem 0,1 fte op, zodat ik 3 dagen werk, ipv 3,5 en dat dan de komende jaren (betaald verlof trouwens)
ja, als bij ons je zomervakantie in je zw.verlof valt, dan mag je de gemiste weken vakantie achter je verlof plakken en dat waren bij mij dus (voor de 3e keer ) de volle 7 weken...
laat het maar gewoon over je heen komen, meid... je weet het toch niet... pijn zal het doen, lichamelijk, maar meer in je hart denk ik... *slaat even een arm om je heen*
@Deb: Ja dat kan ik me voorstellen, het is niet niks.. Nee, ik voel echt nog helemaal niks dus die zal nog wel ff blijven zitten. @Marloes: Mazzelaar! Ik had vorige keer 4 weken bouwvak in m'n verlof en nu 2 weken kerst, maar helaas.. haha