~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Deb, meisje toch... veel sterkte vandaag in het ziekenhuis... én met de beslissing van Reno.
    Vind het heel erg jammer (eigenlijk verkeerde woord) voor jou, dat jullie niet op 1 lijn zitten en na deze beslissing eigenlijk ook niet meer komen.

Lief kaartje trouwens, wat lijkt Sam op R.!!!

Flutter, hoe gaat het met Nova en wat vindt Zoë van haar kleine zusje? Ik vind ze trouwens echt op elkaar lijken. Al heeft Nova wel meer haar denk ik he?

McG, hoe bevalt je nieuwe baan? Moet je nu elke dag werken?

Natja... zou ook stiekem lachen hoor. Wat zijn ze dan toch zielig ;)

Aurin, vind het echt super gaaf, al die filmpjes van Collin met Erik!!! Jullie doen het goed met z'n drietjes!!!

Hoe is het met juf Sarah? Kun je nog versnellen? Je twijfelde er toch weer over?

Jolan, hoe is het met kleine Sophie? Reageert ze al beter op de nieuwe voeding?

Tamtam, misselijkheid al wat minder?

Bloem, helemaal aan het genieten?

Hier gaat alles super! Vandaag een rustig dagje, 2 leerlingen bezoeken op hun stage-adres en daarna 1 uurtje lesgeven en weer weekend. Vind het weer wel lekker om aan het werk te zijn, weer eens iets anders doen ;)
    Met Thom zijn we ondertussen gestart met logopedie, 2 weken geleden heeft hij een begripstest gehad en morgen de 'uitslag', dus ben benieuwd.
    Mees groeit als kool en is echt een reusje. Maatje 74 zit als gegoten en zelfs maatje 80 zit al prima...

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Daar zou ik ook pissed van worden!
    Mijn man heeft dat soort dingen ook altijd.
    Misschien ligt het aan afkomst, jou man is toch ook van hindoestaanse, Pakistaanse, Indiase afkomst?
    Maar toch als jij je er op dit moment niet prettig bij voelt (sterilisatie) dan zou ik het toch gewoon zeggen en misschien wil hij het dan toch even uitstellen. Je hebt net een miskraam achter de rug en dan is het toch logisch dat je gevoelens nog alle kanten op gaan?
    Sterkte!

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Debby: Heel veel sterkte vandaag het zit je ook niet mee:(Moeilijk dat jij en je man er zo anders in staan kan me voorstellen dat het moeilijk is om je erbij neer te leggen als de wens nog zo aanwezig is.

@ Marloes: Nee helaas is de misselijkheid nog niks minder het spugen is zelfs weer toegenomen:( Ga morgen bloedprikken om te kijken of daar alles goed is dat is het enige wat de HA nog voor me kon doen.
    Ga wel vrijdag naar de Osteopaat op aanraden van verzuimbeheer van mijn werk.
    Ze was nu wat meegaander gelukkig, moet nu 3 Januari weer bellen en ik krijg weer een oproep voor een afspraak bij de arbo.
    Ben benieuwd wat er uit de test komt van Thom het begin is er in ieder geval.

Gisteren was Danian niet fit erg huilerig, maar hij at wel en manlief was net thuis spuugt hij mij en de bank er onder:( maar daarna was hij wel weer vrolijk hij heeft ook goed geslapen en lijkt nergens meer last van te hebben.
    Alleen de kots geur zit in de bank iemand tips om dat er uit te krijgen? Is niet echt bevorderlijk als je zelf zo misselijk bent.

4. Emme

Emme Niet meer actief

Veel sterkte vandaag Debby!

Dit vond ik confronterend om te lezen, want dat speelt hier ook wel. Het is zo veel makkelijker om een discussie te winnen met feiten in plaats van met gevoelens. Mijn man denkt overal ook erg over na, wil alles beargumenteren, is met andere woorden een echte techneut. Maar zijn (mijn) gevoelens minder waard? Ik vind dus van niet.

5. Emme

Emme Niet meer actief

Tamtam, wat vervelend dat je nog zo misselijk bent. Hopelijk is Danian snel weer beter. Helaas geen tips, vind het zelf ook altijd erg vies ;).

Marloes, succes met de uitslag morgen. Wat verwacht je zelf?

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik snap je helemaal emme.
    Hier ook een man met zeg maar een sterke persoonlijkheid....

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Balen dat je nog steeds zo misselijk bent!
    Ieuw kotsgeur...
    Ik weet niet of het nog bestaat maar de bank inspuiten met febrese (of zoiets) helpt misschien
    Succes!

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zo hey dat is zeker een klein reusje
    Spannend hoor de uitslag bij logopedie
    Ik vond het niet zielig voor mijn man toen hij gesteriliseerd was.
    Hij wist dat ik het op dat moment nog niet wilde, maar dat interesseerde hem niets. Hij vind/vond dat hij overal recht op heeft omdat hij mij (wens voor derde en vierde) ook mijn zin gegeven heeft.
    Dat is ook de reden dat ik deze beslissing nooit meer opnieuw zou nemen ook al hou ik nog zo veel van de twee jongsten

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    tamtam, wat vervelend zeg dat je nog steeds zo misselijk bent. Hopelijk kan de osteopaat iets voor je betekenen!

marloes, sophie heeft super gereageerd op de nieuwe voeding. Ze was meteen een ander kind, is erg tevreden en lacht veel. maar we moesten v orige week een fles gewone voeding geven en daar heeft ze niet op gereageerd, dus zijn we inmiddels weer over op gewone voeding (sinds gister)
    Maar we zijn nog ontzettend aan het tobben met haar.... Ze hoest, rochelt, klinkt vol etc etc. Van de huisarts nu 2 puffers gekregen, maar het helpt helemaal niets. Ik heb het idee dat het door de reflux komt, lees vaak dat dit een symptoom is en de osteopaat zegt het ook. Ze zal echt sterkere medicijnen nodig hebben. Alleen ze heeft verder geen pijn van de reflux. Maar ze klinkt zo benauwd...
    Ook drinkt ze echt bizar slecht. Vanmorgen om 5.45 werd ze wakker, maar ik weet dat als ik ahar dan een fles ga geven dat ze dan nauwelijks drinkt. Dus heb haar bij me genomen en tot 8 uur geslapen en toen vond ik het wel tijd: 100 cc op en ze heeft er een uur over gedaan..... Krijg er echt een punthoofd van. Ik weet soms gewoon niet of ik een fles moet geven of niet: honger of niet? Heel vervelend.
    Dinsdag moeten we weer terug naar de huisarts.

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @deb, hoest gegaan vandaag? t zit je ook niet mee he? en wat betreft R. Moeilijk, snap hem wel, en het is lekker rationeel zoals veel mannen denken, kan maar gebeurd zijn hij wil toch geen kinderen meer. maar zo wals je wel totaal over de gevoelens van je partner heen, en wat voor effect heeft dat op de relatie? misschien niet nu, maar later? Ik vind het erg egoistisch, en egoistisch en relatie gaan bij mij niet samen. En als je het omdraait en jij gaat bijvoorbeeld zeuren om een 3e (4e) dan is dat ook egoistisch en heeft dat ook zijn weerslag op de relatie. Allebei de kanten kloppen dus in mijn ogen niet....

@marloes, dankjewel!! het gaat ook super, gelukkig! E. is echt geweldig met coll, past ook vaker op nu en dat gaat echt heel goed. ben zo blij! ook zijn ouders zijn top, en zn zusje!

@tamtam, wat onwijs vervelend dat je nog altijd misselijk bent :( en er gewoon niks aan te doen is! sterkte ermee

@adnalie, arm meisje, klinkt alsof ze er toch echt las van heeft :( hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben en een vrolijk meisje!

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat ontzettend vervelend voor jullie meisje!
    Hopelijk komt er snel een oplossing!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    aurin, gelukkig is ze wel heel vrolijk. Buiten dan dat ze last heeft van die dingen. Maar wat dat betreft is het een wereld van verschil met hoe het eerst ging.
    fijn dat het bij jullie zo goed gaat!

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Heb je helemaal gelijk in dat het zijn weerslag heeft op een relatie, kan ik helaas zelf beamen...
    Aan de andere kant blijft het natuurlijk moeilijk wanneer beide personen iets anders willen, is in feite altijd egoïstisch.
    Maar je zin doordrijven (van beide kanten) is natuurlijk nooit goed.
    In het geval van mijn man vind ik wel dat hij het nu na 2,5 jaar moet accepteren. Hoewel hij het niet wilde was hij er toch echt zelf bij toen ik zwanger raakte en ik deed niets achter zijn rug om.
    Blijft een lastig en gevoelig onderwerp.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    emme en natja... ik snap jullie. Waarschijnlijk denken mannen er gewoon anders over.

marloes mees groeit mijn sam alweer voorbij ;)

adnalie zeker vervelend... kan je niet beter terug gaan op de speciale voeding?

lau: ja het is goed gegaan. Ging vrij vlot en ik was snel weer bij uit de narcose. Ze hebben idd nog
    wat restweefsel gevonden. Ik ben blij dat het voorbij is en ik weer lekker thuis ben.

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat je het achter de rug hebt meid!
    Hopelijk heb je het nu in ieder geval wat betreft het lichamelijke achter de rug.
    Sterkte meid!

16. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hee mijn kleine mannetje krijgt morgen een MRI voor zijn nekje. Algehele narcose en alles... Duimen jullie dat zijn hersentjes niks mankeren? Ik hou jullie op de hoogte.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    snieke veel succes :(

18. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    Deb, fijn dat "goed" verlopen is meis... Balen dat er toch nog wat zat... Sterkte

Snieke suc6 morgen ga zeker duinen dat er niets is met zn hersentjes!

Adnalie, hmm balen zo aan t snotteren howel t wel gebruikelijk kan zijn tot twee jaar S heeft t ook gehad vanaf heel klein tot aan nu met puffertjes en al, benauwd, hoesten. Zere longetjes maar gaat vaak over vanaf twee, kan ook toevalligheid zijn, en melk slijmt enorm dus dat is ook niet prettig drinken.

Deb, huh was helemaal in de veronderstelling dat het bij s wel natuurlijk is gegaan... Was dat ook ks? Helemaal gemist...

Hier gaat alles gelukkig goed tot nu.. Merk eigenlijk niks, noppes, nada.. Ja beetje moe, maar ja dat is iedereen vaak met dit weer, dus blijft onwerkelijk!

Rest dikke knufff!

19. Emme

Emme Niet meer actief

Heel veel succes vandaag Snieke!

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat spannend zeg!