~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    emma was vandaag lekker bezig trouwens. Heeft een uur lopen gillen omdat ze haar glitterschoentjes aanwilde (die ze s morgens aan had gehad maar ze zijn iets te groot, ze glippen steeds uit dus had ze weggelegd).
    En gisteren ook al omdat ze een jurk die bij haar aangepast had niet meer uit wilde doen.

Die peuterpuberteit kan me gestolen worden af en toe...

En ze doet zo raar met luier verschonen. Ze wil nooit verschoond worden, zegt dan... nee heb alleen plasje gedaan! Terwijl ze het dondersgoed weet en ik het van een km af ruik...

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Jeetje...brood...hij is pas net geboren hoor! Hahaha! Onvoorstelbaar hoor...hoe snel alles gaat!

De kleine van mn zus is ook al weer bijna 4 maanden! Die gaat in de vakantie wennen op het KDV, gezellig bij Finn.
    Toen ze op intake kwamen, ging Finn Nora alles laten zien en haar voorstellen aan de juf! Zo lief!

@Flut...fijn dat ze zo tevreden is! Scheelt wel denk ik, dat je nu een rustige tijd hebt. Stel dat je nu hetzelfde zou hebben als bij Zoë. Lijkt me heftiger, omdat je nu ook nog een peuter hebt.
    En ook fijn dat het goed gaat met je borsten! Hahaha!

@Debby...hahaha een aap! Wat zeg je dat weer leuk!
    Finn is ook totaal niet verlegen. Ook als hij oudere kindjes ziet wil hij juist met die oudere spelen, peuters zijn dan niet meer leuk. Het nadeel...hij wil hetzelfde doen als zij. Dus van hoge klimrekken springen, op het dakje van de glijbaan staan. Erg gevaarlijk allemaal!

@Marloes...hoe vond Sam zijn eerste Kerstdiner??

Oh...nu we het hebben over Kerstdiner...Finn heeft het morgen op het KDV...morgen even vragen hoe laat ze hem verwachten. Dan haal ik hem denk ik maar wat vroeger op en breng hem later weer terug! Haha! Lekker heen en weer fietsen dus.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja ik noem emma altijd aap ;) En als ik het over de kids heb tegen reno zeg ik "onze kippies" haha erg he ;)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zelfs al bij Voeding nummer 1 moet je eigenlijk al vit D gaan geven. Ik geef het niet aan Mees, hij is heel veel buiten en als het echt zo zou zijn, waarom passen ze dan de hoeveelheden in de voeding niet aan?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik weet het nog niet zo goed Sarah... hij heeft nog niet zo veel gezegd. Was vooral moe. Was pas om 19.00 uur afgelopen en normaal ligt 'ie dan al op bed. Zal het morgen wel horen denk ik...

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    marloes ik geef het eigelijk beide niet. Ik vergeet het altijd...
    hopelijk krimpt emma niet ;)

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier staat het potje netjes op de afzuigkap... en komt er nauwelijks vanaf.

Emma kan niet krimpen hoor, dan is haar verjaardagsjurk veel te groot :D

Volgen jullie het topic van Romy trouwens ook? Vreselijk hoe dat meisje aan het vechten is voor haar leven.

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Debby...ik vind het juist wel schattig! hihi!

@Marloes...ik heb het eigenlijk ook niet echt gegeven. Ik vergat het altijd! Haha! Nu was Finn ziek en had Steef het meteen over die vitamines. Maar je gaat mij niet vertellen dat Finn geen herpesinfectie had gekregen als we het wel hadden gegeven.

Ik volg dat topic eigenlij niet zo. Maar ik kwam eigenlijk om te kijken. Ik heb er al eens eerder gekeken en ik zag bij Rianne op haar Facebook staan dat ze een hartstilstand had gehad. Dus ik was wel even benieuwd. Arm meisje. Maar komt dit echt door paddestoelen die ze heeft gegeten?

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    marloes o ja dat is natuurlijk niet goed... alhoewel... kan ik weer een andere kopen :D

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marloes: Mees al aan het brood, pff voor mijn gevoel is ie net pas geboren joh! Fijn dat hij het zo goed doet :)

Vitamines: Z. en N. krijgen wel elke dag vitamine D. Ik kan het niet vergeten, want Z. vraagt zelf trouw iedere dag of ze druppels mag tellen ;)

Ik heb wel wat gehoord over het verhaal van Romy, maar nog niet helemaal gelezen. Paddestoelen???

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Dat is hier ook! Ik moet echt de achtervolging inzetten en kind vangen om te kunnen verschonen...

Z. heeft vandaag trouwens weer eens op de wc geplast, deze keer was ze wel enthousiast dus ben benieuwd of ze het vol gaat houden!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lieke krijgt al geen druppels meer sinds ze van de flesvoeding af is.... sinds dat ze 1 jaar is dus ..... Ach ... ik leef ook nog en ik heb het vroeger ook niet gehad ;)

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    flutter, wat fijn dat het beter gaat. En nu dus aan het afbouwen. Jammer dat het niet gelukt is.

praten, lieke kletst de oren je hoofd, maar heeft af en toe ook wel eens echt een eigen taaltje. Echt heel schattig. Dan brabbelt ze maar wat hahaha, waar dat dan vandaan komt?!?!

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Heh gelukkig meid!

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Heerlijk meid dat het nu zo lekker gaat!

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Isabella krijgt het nog wel, baat het niet schaad het niet

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    snieke, wat super dat de uitslag goed was!!!

18. Emme

Emme Niet meer actief

Goed nieuws, Snieke!

Verder even een snelle zwaai. We zijn een paar daagjes weggeweest omdat ik eergisteren jarig was en mijn man gisteren. Ja, goed gepland :). Nu hebben we bezoek uit Nederland. Altijd gezellig, maar ook druk...

Fijne feestdagen allemaal!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gezellig, Emme, geniet er van!!!

Deb of McG hebben jullie zo'n mandje in de babycook waar je ook pasta/rijst in kan klaar maken... zo ja... aanrader?

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    fijne dagen emme!!!

Deel Deze Pagina