~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ben ook lang (1.80m), dus loop net als Marloes een stukje van de wagen af. Ga het toch maar proberen, want met 1 hand de kinderwagen sturen en de andere hand een peuter in de houdgreep is ook niet handig ;)

Leuke kerst gehad allemaal? :)

2. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hier gewoon zo'n sta plankje, gaat goed. Ook lang :)

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hai dames!!

Hoop dat alles goed gaat met iedereen en jullie een leuke kerst hebben gehad!!

X Van ons

Wanneer meeten we weer??

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Lijkt me leuk om weer te meeten! gezellig!

`hier leuke dagen gehad. `we zijn nu nog bij mn moeder. We zijn hier vannacht blijven slapen, omdat Steef nachtdienst had.
    Alleen is Finn weer een beetje ziek. Hij heeft keelpijn en duidelijk koorts (hoewel ik niet weet hoeveel, ik heb hier geen thermometer) Hij is ook echt weer zielig. Maar ja...ik ben dus met de fiets, en zo'n ziekje meenemen op de fiets lijkt me niet slim. Dus maar even wachten tot Steef wakker is, en Finn met de auto kan komen halen.

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, arme finn!! beterschap

6. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    Ha meiden!

Hier ook leuke dagen maar helaas ook ziek klein meisje... Hoge koorts, 39,5 en weer lichte longontsteking, nu ab hopen dat het aanslaat anders moet ze naar t ziekenhuis want zuurstif in het bloed was laag, 93 en bij 92 nemen ze dr op.. Dus hopen dat ab snel en goed zn werk doet! Maar ondanks alles wel leuke dagen gehad!

Ja meeting leuk! Wil natuurlijk ook eva en nova zien! Ik ben voooor! Kraammeeting!

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    O en vandaag weee bij de gyn geweest, alles was prima over twee weken weer. Voel eigenlijk helemaal niks van deze zwangerschap..dus vergeet t zelfs nog wel is...;)

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

leuk meeting! (mits ik kan haha)

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@bloem fijn dat alles top gaat! wordt vast een jongen!

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @bloem, arme sasha :( hoop dat ze opknapt 93% is wel weinig, weet helaas hoe je meisje zich voelt, en das goed Klote!! beterschap!
    Fijn dat met de zwangerschap alles goed gaat! En jij je ook goed voelt!

Nou meiden... meeting? wie wat waar!

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    Hahaha een jongen? Daar moet ik me mentaal even op voorbereiden...;) hahahahha

Ja het heerst enorm volgens mij hoor niets anders om me heen..

Ja ik vind ook leuk! Kan tegenwoordig wel alleen op woensdag maar t weekend natuurlijk ook, zat of zondags!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    dan moet je de buggyboard maxi hebben, daar schop je niet tegen aan! ik had eerst die bij mn wagen hoort van mutsy, daar schop je continue tegen aan, heel irri. Die ik nu heb is echt ideaal!!!

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mag s.ophie dan ook komen ;)?

arme S!!! moet je weer op controle binnenkort dan?

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meeting, ik ben voor :D

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    adnalie hoe is het nu met sofie?

meeting: ik denk wel dat ik kom, maar ligt aan wanneer

bloem nee ik denk een meisje!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    debby, met s.ophie ging het vorige week super goed, maar sinds het weekend is ze weer ontzettend aan het rochelen.

Ik belde de ha vanmorgen voor mezelf (spiraaltje) en vertelde meteen dat het weer achteruit ging met S. Ze was heel benauwd, rochelt weer in ademhaling en piept. De assistente vond het nodig dat ik langskwam. De huisarts heeft ons per direct doorverwezen naar de kinderarts. Ze had veel moeite met ademhalen (buikje haalde ze heel diep naar binnen) en ze piepte. In het ziekenhuis wilde ze haar eerst houden, maar uiteindelijk gingen ze eerst proberen om haar daar te vernevelen en kijken wat het effect zou zijn. Dat ging goed. Haar piep verdween ervan. Dus we zijn weer naar huis gestuurd met een andere puffer. De rochelende ademhaling daar is niets tegen te doen.... Echt sneu en klote, want ze heeft er echt last van Het hoort bij de tijd van het jaar. Tja... maar zij heeft het dus al 2 maanden!!!!

17. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    Oooooo natuurlijk mag s.ophie ook komen! Graag zelfs:) zwangerschapsdementie.. Sooooorrry!!

Jeetje klinkt als sasha dr verhaal, elke "winter" of als kinderen een griepje hadden sloeg/slaat het op dr longetjes met alle ellende van dien..hoop dat ze snel aansterkt!

Nee heb geen afspraak maar moet kijken of het verbeterd, (binnen 48 uur) en natuurlijk als het verslechterd gelijk bellen, dus hopen..

Denk zelf ook een meid, maar ws gewoon omdat ik niets anders ken!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Wat heeft s.asha dan? Ook zo n ademhaling? Wat krijgt zij er tegen?

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    adnalie o sorry ik schreef het verkeerd ;)
    fijn dat ze mee naar huis mocht met jullie.
    Echt heel naar dat ze er zo lang last van heeft...

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Adnalie: Jeetje zeg, jullie blijven wel aan het tobben met S. :(

@Bloem: Beterschap met je meisje! En ik denk dat ze een broertje krijgt :)

Meeting: Leuk! Maar wel over een paar weekjes pas, het is hier nu zo druk met kraamvisite... Heb de komende 2 weken zo ongeveer elke dag visite :$

Hier gaat het ook niet echt lekker met N. We kunnen geen passende fles/speen vinden. Het gaat of te snel en dan spuugt ze alles er in een grote boog weer uit, echt 2 meter ver :$. Of het gaat te langzaam en dan valt ze halverwege in slaap, komt na 2 uur weer voor de volgende voeding en krijgt last van voeding die terug omhoog komt. Vandaag kwam cb thuis om te wegen en ze is maar 20 gram aangekomen in 1,5 week tijd :(. Maar we weten niet of ze een dip heeft gehad met die laatste dagen bv die niet lekker liepen of dat het door de fv komt. Donderdag weer wegen en nu zoeken naar een goede fles/speen zodat ze genoeg binnen krijgt.

Deel Deze Pagina