Zo op de rand naar het nieuwe jaar wens ik . Debby in 2012 heel veel leuke jurkjes en andere kleertjes toe. Shop till you drop! Flutter heel veel geluk met haar mooie meisjes en dat jullie dak nu maar droog mag blijven Aurin heel erg veel geluk met haar mannen!!! Laat hem niet meer gaan meid, hij is leuk! Collin natuurlijk ook McG veel geluk met haar mooie gezinnetje Snieke en haar mannen veel plezier en veel gezondheid. Adnalie veel gezondheid voor haar kleine Sophie! Geniet van je meiden, je doet het goed! Sarah en Finn heel veel plezier samen en veel 10en op school Tamtam, Guusje en Bloempje een hele mooie zwangerschap en een super bevalling toe. Dat er maar 2 mooie meisjes en 1 stoere jongen geboren mogen worden sorry baby-bloem als je toch een meisje blijkt te zijn. Natja, veel geluk met haar mooie gezin!!! Lovemykid veel bijdehante opmerkingen van Tim en wat tijd om hier af en toe mee te kletsen. Emme, veel geluk en misschien wel veel succes met de verhuizing als jullie beslissen weer terug te komen. Dat Stephanie en Gaby af en toe om het hoekje komen kijken en laten weten hoe het met ze gaat!
hey meiden.. even een oproepje.. http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/325769-leuke-goede-oudere-kleine-auto-gezocht-alleenstaande-moeder-needs-help.html#post11711366 mijn auto is gister overleden...kan echt niet zonder weet iemand iets? let me know!
Hey meiden Ik wens jullie en jullie mooie gezinnetjes een prachtig mooi en vooral gezond 2012! Geniet van de grote en kleine dingen!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Helaas aurin ik weet ook niks voor je! Echt balen zo zonder auto! En meeting: goed idee! Waar en wanneer?
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat 2012 maar een jaar mag worden dat voor iedereen hier alleen maar mooie dingen brengt @Marloes: Hoe is het daar? Sam en Mees ook al onder de pokjes? Wat een leuk stukje weer, jij bent altijd zo attent! Meeting: Ja leuk! We kunnen ook naar een soort ballorig ofzo gaan, of meeten jullie liever bij iemand thuis?
Ja ze kunnen het maar gehad hebben... Onder een jaar is er kans dat ze het later nog een keer krijgen toch? Sla Mees dan maar over Mijn moeder twijfelt of ik het als kind wel heb gehad, dus ik houd m'n hart vast als Z. en N. het krijgen.
Ik lees overal dat fles baby's drie maanden beschermd zijn en bvbaby's zes.... daarna hebben ze geen afweerstoffen meer van de moeder en krijgen ze de gewone variant van de pokken. Mijn jongste zus heeft ze ook pas gekregen toen ze 22 was ofzo